Bende yazıları büyük bi keyifle okudum ve her fotoğrafı özenle inceledim.Çok güzel bi gezi olmuş.Motoruna ve yüreğine sağlık
Bayılıyorum şu gezi olaylarına almışsın motorunu, bulmuşsun arkadaş ,gezmişsin herbiyeri

Ne güzel bir şey ya. ALLAH'ın izniyle bende cbf 150 almak istiyorum.Kafaya koydum para biriktirmenin derdindeyim.Aldığımda bu tarz gezileri bende düzenlemeyi düşünüyorum.
Özellikle de şeytan sofrasında ki gün batımında herkesin güneş battıktan sonra alkışlaması filan herhalde çok güzel bi andır.Şöyle bi iç geçirdimde yok bende böyle bişeyler yapıcam koydum kafaya hayırlısı olsun bakalım.Tekrar paylaşımın için teşekkürler.