Aga süper yaa benimde ihtiyacım var hava almaya....
valla önder gelirsen iliklerine kadar rahatlarsın kurban

akşama evin yolunu zor tutturursun sitres namına bir meret kalmaz kafanda garntili, ohhh beeeee dersin de,
aga benimde ihtiyacım var demeyle omuyor , gözü kara olacaksın ,işini ayarlayıp verecen kırbacı , atacaksın kendini tabiat ananın kollarına

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------
abi çok güzel gezi. ne kadar benzin yaktı?
bir de resimlerde cbfnin arka römork demiri tek tekercilerin arkaya taktıkları demir parça gibi olmuş

. tekteker İrfan abi

.
teşekkür ederim

ne kadar yaktı derken kaale değecek bir miktar yakmadı kapak ağzına kadar doldurdum en üst çizgiden 2 çizgi eksildi tahminimce 12 liralık filandır ,
arka römork bağlantı demirleri benzeyebilir lakin bu güne dek tek teker yapmayı hiç denemedim kıyamam ben cıbıfıma

baskı balataları uff olur , ağlar sora

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
valla irfan yardırmışsın yine.ama bizim hiç haberimiz olmadı bu geziden yahuuuuu

olsa bizde katılırdık yaniii.

yine de çok güzel kareler yakalamışsın harikaaaaa...
piyanistim aranjörüm yime beni şimdi sabahın 08:30 unda kalkabilirsen geleceksinde , o saatte ercanı uyandırabilirmiyim düşünüyorum :cherry: kanka bir anlık bir karardı gözüm karardı ama çok istiyorsan doyamadım yeminle yarın gazlayalım ,müsaitsen

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------
kardeş,süper bir gezi olmuş.o erikler,o kirazlar,o manzaralar.tekerine sağlık.CBF te yetiyor ama sana artık bir enduro almak lazım.

ADANA'dan selam olsun.
bora abi profil resmini değişip kendi fotonu koymuş olduğun çok güzel olmuş ilk defa seni görmek nasib oldu , güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim , enduro konusunda hemfikiriz lakin biraz zaman,
bakalım imkanlar ve o günün kararları beni nereye sürükler bilemiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
sarı çizmeli irfan ağa....
ulem ramço böle diyeceğinizi biliyordum :cherry: meteden cesaret aldım ne yapayım

nasıl vaziyet toparladınmı biraz , 3 hazirana yuvacığa geldiğine göre motor rodajdan çıkmıştır :cherry:
amannn çıksın ..:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
sayın abim sarı çizmeli irfan ağa. sarı çizmeleri mete han usta sana devretmiş herhalde
tiz vakitte yanına gelmeyi planlayan arkadaşlar var buralarda. gizli fanların var demedi deme. sağlığına sıhhatine iki tekerine sağlık
işin şakası sarı çizmesi ağası bir yana , estağfurullah o nasıl sözdür

gelmek isteyene her daim ikram edecek acı bir kahvem vardır , edeple gelen lutufla döner

başım gözüm üzerine her daim beklerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
İrfan kardeşim, tekerine sağlık, imrendim desem yalan olmaz. Tek gezerken insan bazen gerçekten herhangi bi grupla gezmekten daha da özgür hissediyor kendini. Sosyal olmak ihtiyaç ama, insan bazen yalnızlığıda özlüyor. Fotoğraflar harika. Bu arada çizmeler eşliğinde Mete tahtını asana devretmiş gibi bi şekil oluşmuş

Kendisinede buradan selam ediyorum.
ethemcim iyi niyetlerin için sağolasın şekerim , lakin senide beklerim yani olmuyo böyle :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
İrfan helal olsun CBF150'nin hakkını vermişsin.Altında CBF150 olunca doğa insanı çağırıyo.Mıknatıs gibi çekiyo.Bu motor dağ motoru değil ama dağa sürdün mü gitmem demiyo.Bu motor uzun yol motoru değil ama bastın mı gitmem demiyo.Çok güzel melez bir motor.Bizim gibi çok uzaklara uzayamıyacak kadar meşgul insanlar için 1 numara motor.Ama ben ne yaptım kaşındım gittim sattım.CC büyültecez ya 5 tane motor değiştirdim.Bi türlü huzuru bulamadığım gibi bir de bir sürü maddi zarar ettim.Motora tövbe ettim.Ama belli olmaz birader motor almak istiyo.CBF150 almaya ikna edersem arasıra kaçırıp bende gezerim.
gezdiğim coğrafya ve yol itibari ile konu başlığındanda hissettiğiniz gibi gerçekten cbf bu yolların üstadı, tabi sürülmüş tarladan , balçık çamurdan bahsetmiyorum

en azından şikayet etmiyor gitmeyeceğim demiyor , ben inanıyorumki ön çamurluğu söküp cross lastiği takarsan onada yok demez
inşallah sizin için hayırlısı olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
sakalın olmadığı için dinlemedik seni

sen müsait olduğun bir gün rotayı çiz 3-5 motor takılırız peşine.
valla ahmedim iyi olur iyi olurda rotayı ben çizince 3-5 motorla kalırmı acep ? bu resimlerden sonra hiç sanmam

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------
İrfan abim yüreğine tekerine deklanşörüne sağlık süper ya bayıldım mis gibi doğa o derenin içine motoru nası soktun paçalarımı sıvadın dicektim o fevkalade renkte çizmeler anlattı

Devamını bekliyoruz abi
Abi buda benim geçen hafta arkadaşlarla doğa gezimiz sen göremedin heralde
http://www.motosiklet.net/forum/etk...ani-cifte-selaleler-gezimiz-07-05-2012-a.html
hep sizin başınızın altından çıkıyor bu gezi işleri zaten :cherry: veriyorsunuz gazı, ayarı sonra vuruyoruz kendimizi dağa taşa :cherry: sağolasın memedim yusufa selam
