- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
İrfan çok güzel yerler gezmişsin,o derelerde balık yakalanmazmı,bir tel. e bakar. Zaten bu sıralar nefes almadan koşuşturuyorum bi soluk almak iyi gelecek.
bana nispetmı yapıyon...:mrgreen:
irfancığım,güzel insan,bulunmaz hint kumaşım,iyi dost.....
irfaaan vururum seni benide oraya götürrrr
böyle mekanlar biliyorsunda haberimiz yok haaaal:
sana yok pizim purda balık tutmak,çimmek,çamura batıp-çıkmak
Hacı dün fenaaa yüzdüm yağmur damlacıklarının içinde haaa,eve geldim donuma kadar sırıl sırıl olmuşum,ulen biraz daha ısrar etseydin kalacaktım işte:erkekliğe çamur sürdürmemek için çıkmışken yola devam ettim ...
Tekerine sağlık olsun senin be
fotolar buradan açılmıyor göremiyorum ama sana güveniyorum
yarmışsındır günün ciğerini
yarın işyerinden bakacağım.
ooo irfanım ayı, tospa, şelale falan ne güzel yerler gezmişin benide götürecenmi yıllık iznimde geldiğimde
sarı çizmeler ve motosiklet çok hoş olmuş (mahsustan hoş yazdım başka birşey yazacaktım neyse)
Adam fotoları yükledi, imzayı çaktı ve gittieline, emeğine sağlık abi. güzel gezi olmuş. ben olsam o sudan geçirmeden önce bir düşünürdüm, acırdım motora
![]()
Abi süper gezmişsin birde sezonun açılmasını iple çeken bir amatör balıkçı olarak balık sözü geçince ne ümitlerle baktım fotolara ama bi olta resmi bile yok olmaz ama abi böyle tekerin düz bassın..Saygılar.