- Katılım
- 1 Tem 2010
- Mesajlar
- 99
İrfan abi tekerine sağlık, sayende güzel üç beş foto gördüm sabah sabah mutlu oldum yeminle.
İlk fırsatta oraları gezmek istiyorum.
Abi siz Batumda kalın Batumda.... Biz geliriz oraya
İlk fırsatta oraları gezmek istiyorum.
yahu İrfanım olmadı oralardan bir evmi tutsak bana ve birkaç İstanbulluya,hafta sonları kaçsakta gelsekmi
gelsekta yeter yav deyip dönmesek oralarda kalsakmı
ne etsek bilemedim
Abi siz Batumda kalın Batumda.... Biz geliriz oraya