- Katılım
- 16 May 2007
- Mesajlar
- 3,088
Sen miydin o? Ben hakikaten yazıyı da bir yerden kopyaladın sandım... Pardon o zaman (sana değil, günahını aldığım adama) adam haklıymış...
(Oysa iPad'deki büyük İ'ye takmamıştım daha, adamın orada da suçu yokmuş)
Yok yok sen geldiginde saglam bi agırlamayı hak ettin.::friends:
:
bizde siz yokken bir kaç gün keyfimize bakar ortalığın tozunu attırırız.::145::