CarrefourSA'nın "Hız Motoru" Kampanyası!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
CarrefourSA 17 Ocak-17 Şubat Tarihleri arasında alışveriş yapan müşterilerinden bir kişiye Honda CB 600F motosiklet hediye etmeyi vadediyor.
Detaylar şu şekilde;
17 Ocak-17 Şubat Tarihleri arasında tüm CarrefourSA'lardan Carrefour Axess yada CarreforuSa Plus Kart ile, kampanya markalarımızdan toplam 15 TL'lik alışveriş yapın Honda Hız Motoru yada İPad kazanma fırsatını kaçırmayın

 

Ekli dosyalar

  • Kopyası-erkek_poster.jpg
    Kopyası-erkek_poster.jpg
    22.4 KB · Görüntüleme: 20,696
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
CadfurdAn reklam ücreti aldinizmi:queen:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
aslında ülkedeki motosiklet kültürürün ne düzeyde oldugunun göstergesidir bu reklam sloganı.

ben olsam o yazıyı yazanı derhal işten çıkarırdım.

bu arada inşallah böyle bir motosikletin hayalini kurupta maddi imkanları olmayan yada motosiklete bu denli yüksek bir bütçe ayıramayan( yani benim gibi) birine çıkar.

yarın gidip sepeti ihtiyacım olupta uygun fiyata buldugum ürünlerle doldurayım.:p:p
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
hız motoru yazmayıp ne yazacaktı peki o işten çıkarılması gereken eleman?

"CarrefourSA'nın Çıplak Motor Kampanyası!" mı? :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
aslında ülkedeki motosiklet kültürürün ne düzeyde oldugunun göstergesidir bu reklam sloganı.
ben olsam o yazıyı yazanı derhal işten çıkarırdım.

bu arada inşallah böyle bir motosikletin hayalini kurupta maddi imkanları olmayan yada motosiklete bu denli yüksek bir bütçe ayıramayan( yani benim gibi) birine çıkar.

yarın gidip sepeti ihtiyacım olupta uygun fiyata buldugum ürünlerle doldurayım.:p:p

Güzel tespit.:cat: Ama sloganı yazanda kabahat yok, motosiklet denince insanların kafasında canlanan bu malesef. :bounce:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aslında ülkedeki motosiklet kültürürün ne düzeyde oldugunun göstergesidir bu reklam sloganı.

ben olsam o yazıyı yazanı derhal işten çıkarırdım.

bu arada inşallah böyle bir motosikletin hayalini kurupta maddi imkanları olmayan yada motosiklete bu denli yüksek bir bütçe ayıramayan( yani benim gibi) birine çıkar.

yarın gidip sepeti ihtiyacım olupta uygun fiyata buldugum ürünlerle doldurayım.:p:p

aksine, reklam tam istendiği gibi dikkat çekmeyi başarmış bile.
marjinal bir kelime kullanılmış.
bence hangi kelime kullanılırsa kullanılsın, tutku ve adrenalinifade eden başka bir cümle bulunamazdı..

düşünsene mahalledeki çocukların dilindekini

üüüüfff hız motoru dağıtyolaaarrr

anneee oradan alalım yaaaa

ve hatta bizim gibi, forumlarda tartışma konuları vs..

reklamın kötüsü olmaz :wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
CadfurdAn reklam ücreti aldinizmi:queen:

Ücret almadık motoru aldık. 18 Şubatta teslim alacagız.

Diger arkadaşları boşuna ümitlendirdigim için üzgünüm ama ortadaki "hornet" olunca insanın etik kuralları pek sallayası gelmiyor.Neyse 18 şubatta 1'er tur attırıp ödeşirim.:p


Bu arada fotoğrafdaki yazı pek dikkat çekmemiş sanırım "CBF 600F". Yılların CB'sini CBF yapmışlar. Korkarım şu reklamı hazırlayanın motosiklet denen icattan bu çalışma sayesinde haberi oldu. :)
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Herkes hız motoru yazmasına takılmış da, yazıyı yazan daha "ya da"nın ayrı yazılması gerektiğini bilmiyor, onu ne yapacağız?:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
CBF600F veremediklerinde , "gerçek dışı reklam kampanyası" sebebiyle mahkemeye verebiliyor muyuz? :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Türkiye'ye geldiğinde ne yapılacağını bizzat ben anlatacagım merak etme :)

Sen miydin o? Ben hakikaten yazıyı da bir yerden kopyaladın sandım... Pardon o zaman (sana değil, günahını aldığım adama:p) adam haklıymış...

(Oysa iPad'deki büyük İ'ye takmamıştım daha, adamın orada da suçu yokmuş)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sen miydin o? Ben hakikaten yazıyı da bir yerden kopyaladın sandım... Pardon o zaman (sana değil, günahını aldığım adama:p) adam haklıymış...

(Oysa iPad'deki büyük İ'ye takmamıştım daha, adamın orada da suçu yokmuş)

Yok yok sen geldiginde saglam bi agırlamayı hak ettin.::friends:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst