Çamur gibi sis... 13.02.2012

Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Bu sabah masmavi gökyüzüne uyandım ve neşeli bir biçimde motoruma atlayıp işin yolunu tuttum. İstanbul Maltepe - Dudullu arası bi 15 km yolum var her sabah. Bilenler olacaktır kayış dağının arkasından marmara eğitim köyünün önünden bir orman içi yol var. Benim motosiklet almama en büyük etken o yoldur. Ağaçlar arasından kıvrıla kıvrıla işime huzur içinde gidiyorum. Biraz orman ikliminden olsa gerek sabah 1-2 km de bir garip bir sis bastırdı yol üstünde. Yerler sabun gibi oldu, vizörüm çamur içinde kaldı bir anda. Sil sil çıkmıyor. Kenarda durup bir iki kez temizlemek zorunda kaldım. Hiç bu kadar yapışkan çamur gibi sis görmemiştim. Var mı bu sabah ki sise benden başka denk gelen. Yoksa bahtsız tek bedevi ben miyim? (Bu arada kaza riski atlatmadan sağ salim işime geldim o ayrı)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bu sabah masmavi gökyüzüne uyandım ve neşeli bir biçimde motoruma atlayıp işin yolunu tuttum. İstanbul Maltepe - Dudullu arası bi 15 km yolum var her sabah. Bilenler olacaktır kayış dağının arkasından marmara eğitim köyünün önünden bir orman içi yol var. Benim motosiklet almama en büyük etken o yoldur. Ağaçlar arasından kıvrıla kıvrıla işime huzur içinde gidiyorum. Biraz orman ikliminden olsa gerek sabah 1-2 km de bir garip bir sis bastırdı yol üstünde. Yerler sabun gibi oldu, vizörüm çamur içinde kaldı bir anda. Sil sil çıkmıyor. Kenarda durup bir iki kez temizlemek zorunda kaldım. Hiç bu kadar yapışkan çamur gibi sis görmemiştim. Var mı bu sabah ki sise benden başka denk gelen. Yoksa bahtsız tek bedevi ben miyim? (Bu arada kaza riski atlatmadan sağ salim işime geldim o ayrı)





valla burada hava oldukça güzel gökhancım lakin korkutma beni şimdiden işyerini gezmeye geldiğimde aynı çamuru bende yiyeceğim demek mi bu şimdi ?:cherry:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Aynı şeyi bende yaşadım sabah.Ev Yakacık'ta işyeri Orhan'lı da.E-5 inip içmeler köprüsüne kadar hava açık zemin kuru sayılırdı.08,30 civarı.Ne zaman içmeler köprüsünden Orhan'lıya doğru tırmanışa geçtim.Sis kapladı hava birden buz gibi oldu.Görüş 3 m civarına düştü sanırım.Bir ara görüş 0 dı hatta.Enteresandı:silent:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar "İstanbul' da Sis" diye Konu Dışı bölümünde açılmış başlığa google dayı ulaştırmadı, buradan bildireyim dedim:silent:

Gece yarısından beri karadeniz üzerinden ufak ufak görüş kapanmaya başladı, şuan marmaraya kadar ulaştı. Görüş şuan için alçak kesimlerde 150-200mt gittikçe tırmanıyor!!!

Bu yönden bu hızda yerleşen sis gün doğumuna doğru genelde görüşü neredeyse sıfırlara kadar çekiyor.

Özellikle erken yola çıkacak arkadaşlara duyurulur, dikkatli olsunuz !
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Tuzla tarafındayım. Burada gece çok daha fenaydı. Ama şuan yavaş yavaş açılıyor sis bulutu. Yine de dikkati elden bırakmayın.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bende sarıyerdeyim suan bol günesli havanın ıcınde kaybolmaya yakkın sıs var
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Bu sabah masmavi gökyüzüne uyandım ve neşeli bir biçimde motoruma atlayıp işin yolunu tuttum. İstanbul Maltepe - Dudullu arası bi 15 km yolum var her sabah. Bilenler olacaktır kayış dağının arkasından marmara eğitim köyünün önünden bir orman içi yol var. Benim motosiklet almama en büyük etken o yoldur. Ağaçlar arasından kıvrıla kıvrıla işime huzur içinde gidiyorum. Biraz orman ikliminden olsa gerek sabah 1-2 km de bir garip bir sis bastırdı yol üstünde. Yerler sabun gibi oldu, vizörüm çamur içinde kaldı bir anda. Sil sil çıkmıyor. Kenarda durup bir iki kez temizlemek zorunda kaldım. Hiç bu kadar yapışkan çamur gibi sis görmemiştim. Var mı bu sabah ki sise benden başka denk gelen. Yoksa bahtsız tek bedevi ben miyim? (Bu arada kaza riski atlatmadan sağ salim işime geldim o ayrı)
Benim evim Kartal Uğurmumcu da ve Aydos ormanının hemen aşağısında gece 3 te pencereyi bir açtım göz gözü görmüyor o derece sis vardı ama sabah hiç sis kalmamıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst