- Katılım
- 26 Şub 2010
- Mesajlar
- 1,071
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah masmavi gökyüzüne uyandım ve neşeli bir biçimde motoruma atlayıp işin yolunu tuttum. İstanbul Maltepe - Dudullu arası bi 15 km yolum var her sabah. Bilenler olacaktır kayış dağının arkasından marmara eğitim köyünün önünden bir orman içi yol var. Benim motosiklet almama en büyük etken o yoldur. Ağaçlar arasından kıvrıla kıvrıla işime huzur içinde gidiyorum. Biraz orman ikliminden olsa gerek sabah 1-2 km de bir garip bir sis bastırdı yol üstünde. Yerler sabun gibi oldu, vizörüm çamur içinde kaldı bir anda. Sil sil çıkmıyor. Kenarda durup bir iki kez temizlemek zorunda kaldım. Hiç bu kadar yapışkan çamur gibi sis görmemiştim. Var mı bu sabah ki sise benden başka denk gelen. Yoksa bahtsız tek bedevi ben miyim? (Bu arada kaza riski atlatmadan sağ salim işime geldim o ayrı)