Cakalaz ve Yeni Pırlantası YZF-R1

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
bu ilan sahibindende vardı 15500 diyodu, sen ne kadara aldın ne kadar masraf ettin doğan abi. :silent:
he bu arada o masmavi motora masmavi bi kask yakışır, sen o kaskı ver bana :queen:, motorun renginde bi kask al :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun, kazsız nice kmlere inşaallah :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güle güle kullan, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sağolun arkadaslar;
Evet uzaktan almadım motoru... Bu da bana en azından 750 TL daha karlı bir iş yapma olanağı sundu :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
cakoo olum allah kaza bela vermesın ama senın sonunu ben hıc ıyı gormuyorum :) haberın ola :D madem aldın hemen two eksozları yerlestır yoksa ole bınme motora :D
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
dehşett valla benimde istediğim motorda bundan 400 cc düşük olanı :). kazasız belasız kullanırsın inşallah.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
bu ilan sahibindende vardı 15500 diyodu, sen ne kadara aldın ne kadar masraf ettin doğan abi. :silent:
he bu arada o masmavi motora masmavi bi kask yakışır, sen o kaskı ver bana :queen:, motorun renginde bi kask al :p

evet kask değişmeli, cakalaz sen o motoru ver bana, kaskının renginde motor al :cherry:
hayırlı olsun...
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
zengin apaçiler yolda arka sinyaller nerde hocam plakalık gizlenmiş yoksa köprülerden kaçak geçişmi yapıyoruz
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim bayağı hizlı gidiyorsun aman dikkat et
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
adam büyüte büyüte şimdi neye biniyor :) hayırlısı olsun kazasız sürüşler
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
R1 YAKIT

Evet, Bugün ufak bir gezi düzenledik :)
Yakıtı merak edenler için yorum yapayım...
50 TL lik yakıt ile; (Ortalama 11 Litre) 170 KM yol yaptım... Ara Ara devirli kullanım, Yalnız Seyir hızımız ortalama 5-7ooo devir aralığındaydı...
Yani 100 KM de, 29 TL gibi bir rakama denk geliyor... Bu da ; 6.7 gibi bir değer ortaya cıkartıyor...
Bence gayet makul :)
En az yakıt 5-6 BiN Devir aralığında oluyor :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ALLAH cc. kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın

Titreşim varmı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst