Yamaha R1 in ürettiği en güzel kasa bu...
Daha sonra model yenileme zorunluluğundan motorun orasıyla burasıyla oynayıp R1 i hiç ettiler.
Bu dizayn hiç çıkmamış olup 2012 model olarak çıksa yine çok tutulurdu. Hatları hala çok modern duruyor
Kazasız belasız kullanmak nasip olsun...