Cakalaz ve Yeni Pırlantası YZF-R1

Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
cbr125 -gt250r-er6-gsx600f-cbr600f-r1 seklinde olacakti dogru siralama

allah daha fazlasina kazasiz belasiz binmeni nasip etsin cako (tabi bizede :queen:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yine Yanlıs oldu sıralama :p

Kanuni Popcorn 90 - Yuan XJC150 - CBR125R - GT 250R - ER6F - GSX600F - CBR 600F - YZF-R1 :)
Böyle giderse; Bir sonraki Motorum da YZF-R1 olacak, 2009 veya 2010 :wiinkk:

Bu arada ; Kocaeli'nden bir arkadasım var.2006 Model R1 kullanıyor. iLk sahibi :) 32000 KM'de Motoru arıza vermişti ; Sonra yaptırdı motoru...Fakat satmadı :p Neden dediğimde, daha iyi bir klas bulamıyorum demişti :) Yaptırır yaptırır satarım diyordu :)
Şimdi anlıyorum ne demek istediğini :)
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Allah kaza bela göstermesin . yaşadığın o yerlerdeki yollar ne öyle ya off :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak nasip olsun..Allah asfalt yüzü göstermesin...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Allah kaza bela vermesin kardeşim.....bende cbf 1000 alacaktım hayabusa aldım......
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayırlı olsun Doğan, kazasız belasız kullan.
Rize'den almışsın motoru, kolay olmuştur senin için,
600f gibi otobüste getirme derdi olmamıştır :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Hayırlı olsun motor çok güzel görünüyor. Kazasız belasız binersiniz inşallah. Güle güle kullanın.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
tekerin düz bassın yağmurun az olsun :)
plaka 53, Rizede kaç tane race var? plakayıdamı değiştirdin üstüne aldıktan sonra yoksa
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
güzel motor güle güle kullanın ama eski sahibi apaçiymiş arkada sinyal yok
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Guzel motormus, bu kasayi cok begeniyorum. Hayalim yzf benim de .. Kazasiz belasiz kullanin
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
hakkaten cillop gibi gözüküyor, ALLAH kazasız belasız sıkıntısız sorunsuz zevkle kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
wooooowwwww..
Harika bir makina..
Güle güle kullan kardesim.. :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yamaha R1 in ürettiği en güzel kasa bu...

Daha sonra model yenileme zorunluluğundan motorun orasıyla burasıyla oynayıp R1 i hiç ettiler.

Bu dizayn hiç çıkmamış olup 2012 model olarak çıksa yine çok tutulurdu. Hatları hala çok modern duruyor

Kazasız belasız kullanmak nasip olsun...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Yamaha R1 in ürettiği en güzel kasa bu...

Daha sonra model yenileme zorunluluğundan motorun orasıyla burasıyla oynayıp R1 i hiç ettiler.

Bu dizayn hiç çıkmamış olup 2012 model olarak çıksa yine çok tutulurdu. Hatları hala çok modern duruyor

Kazasız belasız kullanmak nasip olsun...

al benden de o kadar

r1 in bu kasası racingte gelinen son noktadır bana göre
2.ise köpek balığı grenajlı eski cbr600 &1000 lik ler (şimdikiler çok iğrençler:S
anlamıyorum süper bir model yaptınız neden bozuyosunuz :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst