Cakalaz ve Yeni Pırlantası YZF-R1

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
4-6 BiN Devir aralığında, hissedilmese de cok cok hafif bir titresim oluyor :)
Gerisi ZıMBa gibi; hissedemiyorsun :p
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
güle güle kullan...umarım insanlara da örnek olursun...30000km'de ss alınmaz diyen bir sürü insan tanıyorum...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
güle güle kullan allah kaza bela vermesin bende aldım ama resimlerini henüz eklemedim süprizle geliyorum =)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Yamaha R1 in ürettiği en güzel kasa bu...

Daha sonra model yenileme zorunluluğundan motorun orasıyla burasıyla oynayıp R1 i hiç ettiler.

Bu dizayn hiç çıkmamış olup 2012 model olarak çıksa yine çok tutulurdu. Hatları hala çok modern duruyor

Kazasız belasız kullanmak nasip olsun...

Aynen katılıyorum R1'in en güzel kasası bu.

İyi günlerde kullanın... :)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
R1 in hayırlı olsun. mutlu mesut hayırlı günlerde binersin inşallah. Senin adına çok sevindim güzel bir motora benziyor. temiz görünüyor. İyi günlerde kullanman dileğiyle :)
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
güle güle kullan...umarım insanlara da örnek olursun...30000km'de ss alınmaz diyen bir sürü insan tanıyorum...

Valla 30 bin km yi bilinci bi veya bi kac kullanıcıda yapmışsa o motora hic bişey olmaz, cok büyük bi rakam değil.Ama bilmeyen adamların elinde bakımsız yağsız kalınca, düşüp kalkınca motorun ne dışında hayır kalıyo ne icinde orasıda ayrı konu.İş bence tamamen kullanıcıda bitiyo.Yabancı bi forumda cok gt 250 r gördüm 30-40 bin de, üstündeki sticker'lara kadar herşey orjinal motorlar dip diri duruyo.Bizimkilere bakıyosun 180 görme amacıyla 1 dakka redline'da defalarca gitmekten canı cıkmış... Motorlarda absürt absürt değişiklikler, fara corap takmalarmı dersin, bisiklet yapışkanlarımı dersin.

Yine Yanlıs oldu sıralama :p

Kanuni Popcorn 90 - Yuan XJC150 - CBR125R - GT 250R - ER6F - GSX600F - CBR 600F - YZF-R1 :)
Böyle giderse; Bir sonraki Motorum da YZF-R1 olacak, 2009 veya 2010 :wiinkk:

Bu arada ; Kocaeli'nden bir arkadasım var.2006 Model R1 kullanıyor. iLk sahibi :) 32000 KM'de Motoru arıza vermişti ; Sonra yaptırdı motoru...Fakat satmadı :p Neden dediğimde, daha iyi bir klas bulamıyorum demişti :) Yaptırır yaptırır satarım diyordu :)
Şimdi anlıyorum ne demek istediğini :)

Bende tam cin malı cbr 125 ten nerelere dicektimde bu mesajı gördüm.
Neyse pek yanılmamışım aslında, AEA'ında dediği gibi sukuteri motordan saymıyoruz biz :cherry:
Motor büyütmede de cok düzgün istikrarlı sürekli cıkış gösteren bi grafik cizmişsin.En cok dikkatimi ceken şey 600F gibi bi canavara benzin dayandırırken bi yandanda nasıl para biriktirildiği:cherry:, gerci herkezin maddi durumu farklı orasıda ayrı konu...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet 4 silindir binerken, Para biriktirmek cidden cok zor oluyor :)

Fakat simdi daha rahatım, R1 daha az tüketiyor :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
hayırlı olsun güle güle kullan:) Allahııım banada böyle motordan nasip et noluuur
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
193
kazasiz belasiz ....hayirli olsun... orj susturucular cikartilmis...sesini cok merak ediyorum ... birdahaki hafta bende orj susturuculari sokup deistircem ...
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hayırlı olsun, güzel günlerde kullan.

Motordan sonra yerdeki kask dikkatimi çekti.

Sanki motorun gitmesini engellemek için önüne geçmiş gibi. Bari kaldırıma veya motorun üstüne koysaydın.

.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kask; Motorun önündeyken :p daha bi çekici fotoğraflar ortaya cıkıyor :)
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
allah kaza bela vermesin tek hayalim 125 ccden 1000 RR terfi etmek düşünemiyorum o zevki 125 cc bile bazen tatmin ederken 1000rr uçak olmalı :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de 125 liklerden basladım...5 yıl içerisinde geldiğim nokta, 51.000 Civarı KM Motosiklet Tecrübesi, 8. Motor ve R1 :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst