- Katılım
- 30 Eyl 2012
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim, kardeşlerim , arkadaşlar hepinize selamlar.. Öncelikle kendimi tanıtayım bursalıyım bursada oturuyorum bursada 112'de acil tıp teknisyeni olarak çalışmaktayım. Allah'ın izniyle ilk motorumu 7-8 ay içinde eğitimlerimi ve ehliyeti alıp almayı düşünüyorum daha önce hiç motor kullanmadım fakat 5 senedir içimde motora karşı bir ilgi var sürekli. uzun süredir siteyi takip ediyorum fakat üye olmamıştım
yaşım 20 bu arada
yaşım 20 bu arada