Bursa'dan herkese merhabalar

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Hoşgeldin,

İNŞALLAH en kısa zamanda ehliyet ve eğitim kısmını halledip motoruna kavuşursun.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Hoş Geldik :)
Bende Bursadan iyi Kötü bir Cub ile yola Devam dedim.
Daha Evvel Çin işi bir Commuter (Ybr-Cbf tarzi) kullandım sonra Satıp
Yine ucuz Kalite deiyebileceğimiz Scooter Aldım.Kaza atlattım sattım.
Suan Yola CUB ile devam seneye veya 2-sene sonra ne olur bilmem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst