[Bursa - MT]

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Tamam şuna ne dersiniz cumartesi günü carfurun ilersindeki lambalarda buluşup kent ormanında mangal partisi ordan doğancı barajına doğru gidilir ama ordan nereye çıkılıyor bilmiyorum galiba kelese bağlanıyor dönüşte müzik ziyafeti bizim evde samimi bir ortam olur
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Tamam şuna ne dersiniz cumartesi günü carfurun ilersindeki lambalarda buluşup kent ormanında mangal partisi ordan doğancı barajına doğru gidilir ama ordan nereye çıkılıyor bilmiyorum galiba kelese bağlanıyor dönüşte müzik ziyafeti bizim evde samimi bir ortam olur

Merhaba,
sen mako sitelerine yakın mısın??
Tarifin öyle sanki...:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bahsettiğin yerde kavşak ve köşesinde bi özhan market yokmu?
Marketin olduğu caddeden mako sitelerine gidiliyo hani???
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Ozaman Desperadoz kardeş belirlesin yeri ve zamanı yemek ve müzik faslı yapalım bahaneyle onunlada tanışmış oluruz.
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
tamam ozaman desperadox zamanı ve saati yaz ben milleti toplar carrefour ışıklarda olurum sende ordan alırsın bizi.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Evet misi köyü tarafında bululuşma yeri beşevlere giriş lambalarında saat olarak siz belirleyin benbi gidip görüşeyim kişi başı fiyat öğrenim olmazsa fiks menümü yapalım yoksa herkes yediği kadar yesin ona göre ödesinmi ya ben hiç bu tarz bişey yapmadım daha önce panikledim şimdi yaa

bak şimdiden söliyim yol falan bilmiyorum ben kalırsınız yada izmirden çıkma ihtimalimiz çok yüksek ona göre
:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Yemek faslına söz veremiycem,havada hem yağışlı hem soğuk görünüyor...Kısa yolculuk için ıslanmaya ve Bursa trafiğine girmeye değmez gibi sanki kanımca :cherry:fakat fasıl kısmında yanınızda olmak için elimden geleni yapıcam gece telefonlaşırız.Orhan Lütfen Cansunun yanında sende gel,her şey sanat için bakarsın havası neyim olmaz,sende güzel coşturuyorsun...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Evet misi köyü tarafında bululuşma yeri beşevlere giriş lambalarında saat olarak siz belirleyin benbi gidip görüşeyim kişi başı fiyat öğrenim olmazsa fiks menümü yapalım yoksa herkes yediği kadar yesin ona göre ödesinmi ya ben hiç bu tarz bişey yapmadım daha önce panikledim şimdi yaa

bak şimdiden söliyim yol falan bilmiyorum ben kalırsınız yada izmirden çıkma ihtimalimiz çok yüksek ona göre
:cherry:

mangal olayını en fazla kendin pişir kendin ye falan yapalım yani biz uğraşmayalım mangalıydı etiydi... yada hazır yeriz en güzeli... fiyat falan sormaya gerek yok... herkes yediğini öder problem olmaz çünkü hak geçebilir sizin açınızdan söylüyorum yani benim için no problem :queen::queen::queen:

BENDİYORUM Kİ PAZAR GÜNÜ SAAT 7 DE GARAJDA BULUŞUP 7:30 DA DESPARADOX'UN YANINDA ORDAN DA 7:45-8:00 ARASI KÖFTECİ ORDAN ÇIKIP EVEMİ ARTIK NEREYE GİDECEKSEK 9:00 OLUR SAAT... 2 SAAT GİBİ TAKILIR... 11 DE THE END...
NASI PROGRAM AMA.... FİKRİ OLAN... İLLA CUMARTESİ DERSENİZ ODA OLUR HANGİ GÜN DAHA UYGUNSA, KATILIM FAZLA OLURSA...

Yemek faslına söz veremiycem,havada hem yağışlı hem soğuk görünüyor...Kısa yolculuk için ıslanmaya ve Bursa trafiğine girmeye değmez gibi sanki kanımca :cherry:fakat fasıl kısmında yanınızda olmak için elimden geleni yapıcam gece telefonlaşırız.Orhan Lütfen Cansunun yanında sende gel,her şey sanat için bakarsın havası neyim olmaz,sende güzel coşturuyorsun...

YOK BEN YORUM YAPMIYIM SANATÇI OLAYINA ŞİMDİ :p

o zaman diyorum ki bizi köfteci yusuf paklar :)

ooo rifat bakıyorum kendinide dahil ettin... kim çağırdı seni :p:p:p
şaka şaka buseferde gelmezsen banlıcaz seni zaten... özledik yav...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
BENDİYORUM Kİ PAZAR GÜNÜ SAAT 7 DE GARAJDA BULUŞUP 7:30 DA DESPARADOX'UN YANINDA ORDAN DA 7:45-8:00 ARASI KÖFTECİ ORDAN ÇIKIP EVEMİ ARTIK NEREYE GİDECEKSEK 9:00 OLUR SAAT... 2 SAAT GİBİ TAKILIR... 11 DE THE END...
NASI PROGRAM AMA.... FİKRİ OLAN... İLLA CUMARTESİ DERSENİZ ODA OLUR HANGİ GÜN DAHA UYGUNSA, KATILIM FAZLA OLURSA...
M@M güzel proğram olmuş pazar olması daha iyi olabilir cumartesi yağışlıymış

Çalı et mangal diyoruzda akşam o saatlerde bizim burdaki sanayi köpeklerinin salınma saati oluyor ve sürü halinde geziyorlar köpeklerden korkan varmı sorun yarata bilirler
Bu arada benim evdede iki tane var:cherry:gerçi benimkiler sorun değil bağliyacamğım bir tek çaka bey tehlikede olabilir iştağı maşallah iyiymiş köftelerin kokusunu alabilirler:cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
gerçi benimkiler sorun değil bağliyacamğım bir tek çaka bey tehlikede olabilir iştağı maşallah iyiymiş köftelerin kokusunu alabilirler:cherry::cherry:

Allah ISLAK iftiradan esirgesin :p

o değilde şimdi biz nereye gidiyoruz, kimler geliyor, ben geliyormuyum, biz kimiz, uzayda hayat var mı ??? Toplam kaç km yapılacak ??? Şu organizasyonu anlıyamadım gitti, gerçi hoş ben yola çıktıktan sonra bi şey sormam sadece gezerim ama olsun yola kaçta çıkılacak ?

Bugün yurdun batısından giriş yapacak yağışlı hava ve fırtına, cumartesi gecesi Trakya, Bursa, Zonguldak, Çanakkale, Balıkesir ve Bolu’da kar ve karla karışık yağmura dönüşecek. Hava sıcaklığı 10 derece düşecek, İstanbul 4 dereceyi görecek.

İstanbul Meteoroloji Bölge Müdürlüğü Bölgesel Hava Tahmin Merkezi, halen Marmara bölgesinde etkili olan Lodos'un, gece saatlerinden itibaren fırtına şeklinde eseceğini, özellikle yarın fırtınanın Marmara'nın tamamında etkili olacağının tahmin edildiğini bildirdi.

Konuyla ilgili yazılı açıklamada, Marmara bölgesinde Lodos'un orta kuvvetli, zaman zaman da kuvvetli şekilde estiği hatırlatılarak, rüzgarın, gece saatlerinden itibaren fırtına şeklinde eseceği belirtildi. Özellikle cumartesi günü lodos fırtınasının hızının saatte 80–100 kilometreyi bulacağı ve Marmara'nın tamamında etkili olacağına işaret edilen açıklamada, şöyle denildi:

“Lodos fırtınasının pazar günü rüzgarın kuzeye dönmesiyle birlikte etkisini kaybedeceği beklenmektedir. Yarın öğle saatlerinde Marmara'nın batısında kuvvetli sağanak ve gök gürültülü sağanak şeklinde başlayacak olan yağışların, akşam saatlerinden itibaren Marmara bölgesinin tamamında görüleceği ve pazar günü etkisini kaybedeceği tahmin edilmektedir.”

Hava sıcaklığının, yarın 3–5 derece artacağı, pazar günü ise hissedilir derecede (8–10) azalacağının da belirtildiği açıklamada, şu uyarılarda bulunuldu:

“Özellikle yarın kuvvetli lodos fırtınası ile kuvvetli yağışın oluşturabileceği ulaşımda yaşanabilecek aksaklıklar, soba zehirlenmeleri, sel, su baskını, yıldırım ve benzeri meydana gelebilecek hasarlara karşı ilgililerin ve vatandaşların tedbirli ve dikkatli olmaları gerekmektedir.”

HABERTURK.COM'UN HAVA DURUMU
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
M@M güzel proğram olmuş pazar olması daha iyi olabilir cumartesi yağışlıymış

Çalı et mangal diyoruzda akşam o saatlerde bizim burdaki sanayi köpeklerinin salınma saati oluyor ve sürü halinde geziyorlar köpeklerden korkan varmı sorun yarata bilirler
Bu arada benim evdede iki tane var:cherry:gerçi benimkiler sorun değil bağliyacamğım bir tek çaka bey tehlikede olabilir iştağı maşallah iyiymiş köftelerin kokusunu alabilirler:cherry::cherry:

abla diyorum yaşınızdan dolayı... bu arada isminizi bilmiyorum... en küçük motor benimki oda 7 beygir... heralde bi köpekle başa çıkabilir...:queen: çakabey'i dert etmeyin ona köpek bile havlamaz... hem yemek konusunda yanlış tüyo almışsınız benden söylemesi...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
http://img139.imageshack.us/img139/1250/azrail5qb5.jpg[img]


Vallaha aklıma gelmişti bu....
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Allah ISLAK iftiradan esirgesin :p

o değilde şimdi biz nereye gidiyoruz, kimler geliyor, ben geliyormuyum, biz kimiz, uzayda hayat var mı ??? Toplam kaç km yapılacak ??? Şu organizasyonu anlıyamadım gitti, gerçi hoş ben yola çıktıktan sonra bi şey sormam sadece gezerim ama olsun yola kaçta çıkılacak ?



HABERTURK.COM'UN HAVA DURUMU

AHH KARDEŞİM NERDE O ESKİ ORAGANİZATÖRLER HARİTALAR TAHMİNLER :)
İŞE ELMİ ATAYIM İLLA DİCEM AMA MALESEF BEN O BAHS ETTİĞİN HAVA ŞARTLARINLA MÜCADELE EDİYOR OLACAM ALLAHTAN ÖZGÜRLE GİDECEZ YANİ ÖYLE UMUYORUM:)(MESAJI ALDIN SEN ÖZGÜRÜM):)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
http://img139.imageshack.us/img139/1250/azrail5qb5.jpg[img]


Vallaha aklıma gelmişti bu....[/QUOTE]

çakabey ne zaman topic kullanmayı öğrenecek gurubuna davet edildin heueuhe:queen:

[IMG]http://img139.imageshack.us/img139/1250/azrail5qb5.jpg

Allah ISLAK iftiradan esirgesin :p

o değilde şimdi biz nereye gidiyoruz, kimler geliyor, ben geliyormuyum, biz kimiz, uzayda hayat var mı ??? Toplam kaç km yapılacak ??? Şu organizasyonu anlıyamadım gitti, gerçi hoş ben yola çıktıktan sonra bi şey sormam sadece gezerim ama olsun yola kaçta çıkılacak ?

Bugün yurdun batısından giriş yapacak yağışlı hava ve fırtına, cumartesi gecesi Trakya, Bursa, Zonguldak, Çanakkale, Balıkesir ve Bolu’da kar ve karla karışık yağmura dönüşecek. Hava sıcaklığı 10 derece düşecek, İstanbul 4 dereceyi görecek.

İstanbul Meteoroloji Bölge Müdürlüğü Bölgesel Hava Tahmin Merkezi, halen Marmara bölgesinde etkili olan Lodos'un, gece saatlerinden itibaren fırtına şeklinde eseceğini, özellikle yarın fırtınanın Marmara'nın tamamında etkili olacağının tahmin edildiğini bildirdi.

Konuyla ilgili yazılı açıklamada, Marmara bölgesinde Lodos'un orta kuvvetli, zaman zaman da kuvvetli şekilde estiği hatırlatılarak, rüzgarın, gece saatlerinden itibaren fırtına şeklinde eseceği belirtildi. Özellikle cumartesi günü lodos fırtınasının hızının saatte 80–100 kilometreyi bulacağı ve Marmara'nın tamamında etkili olacağına işaret edilen açıklamada, şöyle denildi:

“Lodos fırtınasının pazar günü rüzgarın kuzeye dönmesiyle birlikte etkisini kaybedeceği beklenmektedir. Yarın öğle saatlerinde Marmara'nın batısında kuvvetli sağanak ve gök gürültülü sağanak şeklinde başlayacak olan yağışların, akşam saatlerinden itibaren Marmara bölgesinin tamamında görüleceği ve pazar günü etkisini kaybedeceği tahmin edilmektedir.”

Hava sıcaklığının, yarın 3–5 derece artacağı, pazar günü ise hissedilir derecede (8–10) azalacağının da belirtildiği açıklamada, şu uyarılarda bulunuldu:

“Özellikle yarın kuvvetli lodos fırtınası ile kuvvetli yağışın oluşturabileceği ulaşımda yaşanabilecek aksaklıklar, soba zehirlenmeleri, sel, su baskını, yıldırım ve benzeri meydana gelebilecek hasarlara karşı ilgililerin ve vatandaşların tedbirli ve dikkatli olmaları gerekmektedir.”

HABERTURK.COM'UN HAVA DURUMU


sonuna doğru toparlamışlar muhabbeti.. bencede sanırsamki galiba pazar günü ufak çaplı yapacağımız organizasyona engel oluşturacak hava koşulları olmayacak gibi gibi... bu nedenledirki gezi programını tekrarlıyorum fekat lodos yada yağmur durumunda ertelenmesi muhtemel...

PAZAR GÜNÜ SAAT 19:00 DA GARAJDA BULUŞULUP 19:10 DA HAREKET EDİP 19:30 DA DESPARADOX'UN YANINA (BU KISMI KENDİSİ BELİRLEYECEK...) ORDAN DA 19:40 DA KÖFTECİYE HAREKET... 20:00-21:00 ARASI KÖFTECİ MUHABBETİ... ORDAN ÇIKIP EVEMİ ARTIK NEREYE GİDECEKSEK... 2 SAAT GİBİ TAKILIR... 11 GİBİ EVE DAĞILICAZ ŞEKLİNDEDİR...

KÖTÜ HABER BEN GELEMİYORUM SANKİ ELİMDEN GELENİ YAPICAM YİNEDE...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Allah ISLAK iftiradan esirgesin

o değilde şimdi biz nereye gidiyoruz, kimler geliyor, ben geliyormuyum, biz kimiz, uzayda hayat var mı ??? Toplam kaç km yapılacak ??? Şu organizasyonu anlıyamadım gitti, gerçi hoş ben yola çıktıktan sonra bi şey sormam sadece gezerim ama olsun yola kaçta çıkılacak ?

Bugün yurdun batısından giriş yapacak yağışlı hava ve fırtına, cumartesi gecesi Trakya, Bursa, Zonguldak, Çanakkale, Balıkesir ve Bolu’da kar ve karla karışık yağmura dönüşecek. Hava sıcaklığı 10 derece düşecek, İstanbul 4 dereceyi görecek.

İstanbul Meteoroloji Bölge Müdürlüğü Bölgesel Hava Tahmin Merkezi, halen Marmara bölgesinde etkili olan Lodos'un, gece saatlerinden itibaren fırtına şeklinde eseceğini, özellikle yarın fırtınanın Marmara'nın tamamında etkili olacağının tahmin edildiğini bildirdi.

Konuyla ilgili yazılı açıklamada, Marmara bölgesinde Lodos'un orta kuvvetli, zaman zaman da kuvvetli şekilde estiği hatırlatılarak, rüzgarın, gece saatlerinden itibaren fırtına şeklinde eseceği belirtildi. Özellikle cumartesi günü lodos fırtınasının hızının saatte 80–100 kilometreyi bulacağı ve Marmara'nın tamamında etkili olacağına işaret edilen açıklamada, şöyle denildi:

“Lodos fırtınasının pazar günü rüzgarın kuzeye dönmesiyle birlikte etkisini kaybedeceği beklenmektedir. Yarın öğle saatlerinde Marmara'nın batısında kuvvetli sağanak ve gök gürültülü sağanak şeklinde başlayacak olan yağışların, akşam saatlerinden itibaren Marmara bölgesinin tamamında görüleceği ve pazar günü etkisini kaybedeceği tahmin edilmektedir.”

Hava sıcaklığının, yarın 3–5 derece artacağı, pazar günü ise hissedilir derecede (8–10) azalacağının da belirtildiği açıklamada, şu uyarılarda bulunuldu:

“Özellikle yarın kuvvetli lodos fırtınası ile kuvvetli yağışın oluşturabileceği ulaşımda yaşanabilecek aksaklıklar, soba zehirlenmeleri, sel, su baskını, yıldırım ve benzeri meydana gelebilecek hasarlara karşı ilgililerin ve vatandaşların tedbirli ve dikkatli olmaları gerekmektedir.”

HABERTURK.COM'UN HAVA DURUMU

Felaket tellalı bile olsa bu kadarını yapamazdı bravo tebrik ediyorum:cherry:

İsmim Pınar bende carfur beşevler girişindeki lambalarda beklerim sizi


en küçük motor benimki oda 7 beygir... heralde bi köpekle başa çıkabilir...

valla küçük motor olarak sana ortak olucam sanırım hazırlıklı olun yolda beni toparlamak zorunda kalabilirsiniz:cherry:

yemekten sonrada bizim eve geliriz sohbete devam ederiz cansunun repertuarını değerlendiririz.Hep beraber nasıl şarkılar batırılır size gösteririm canlı performansta:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst