[Bursa - MT]

Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi...
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Pazar Günü Saat 19:00 Da Garajda Buluşulup 19:10 Da Hareket Edip 19:30 Da Desparadox'un Yanına (bu Kısmı Kendisi Belirleyecek...) Ordan Da 19:40 Da Köfteciye Hareket... 20:00-21:00 Arası Köfteci Muhabbeti... Ordan çıkıp Evemi Artık Nereye Gideceksek... 2 Saat Gibi Takılır... 11 Gibi Eve Dağılıcaz şeklindedir...

Kötü Haber Ben Gelemiyorum Sanki Elimden Geleni Yapıcam Yinede
...[/quote]

Yav Sende Hep Bole Yapıon Olm Haftaya Nerdeyse Askere Gidecen Hala Toparlayamadınmı Işleri:)

arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi...

HOŞ GELDİN FERDİ SANA SINAVDA BAŞARILAR EN KISA ZAMANDA TANIŞMAK DİLEĞİYLE
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi...

sınav zor bi durum değil... pek zorlanmazsın... başarılar... cbf 150 iyi seçim :wiinkk:
aramızda görmek isteriz seni...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
ula gaza geliyorum alıcam bu hafta motoru mu geri bu hafta yahu

Ben demiştim " dayanamazsın sen " diye... Neden ??? Çünkiiiii - benimle tanışmak gibi bir gaflet-delalet ve hatta hiyanet içine düştün yafrucuuuummmmm :p

:queen: çakabey'i dert etmeyin ona köpek bile havlamaz... hem yemek konusunda yanlış tüyo almışsınız benden söylemesi...


Bak iki konuda da haklsın kardişim; yemek abartlıdı, ben hiç yiyemem ki :p

Bana saldıracak köpek iki sefer düşünsün bi ısırırsam ben onu kuduz olur alimallah:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
AHH KARDEŞİM NERDE O ESKİ ORAGANİZATÖRLER HARİTALAR TAHMİNLER :)
İŞE ELMİ ATAYIM İLLA DİCEM AMA :)

Bak bizler kadir kıymet bilen kardeşlerükkkk, sende fazla naza çekme istersen... Hazır Özgürümü de yakalamışken akşama katılın olsun bitsin :cat:

çakabey ne zaman topic kullanmayı öğrenecek gurubuna davet edildin heueuhe:queen:
KÖTÜ HABER BEN GELEMİYORUM SANKİ ELİMDEN GELENİ YAPICAM YİNEDE...

Davetini reddediyorum güzel kardeşim, ben hatalar yapayım sizlerde toparlayın, boş oturanı sevmez allah:mrgreen:

OOOOOhhhhhoooo hem gazla ortamı hem ondan sonra aykırıla bu ne diyet bu ne lahana turşusu ???:pr:


Felaket tellalı bile olsa bu kadarını yapamazdı bravo tebrik ediyorum:cherry:

Ne demek görevimiz :bounce:


Asi kardeş hoşgeldin aramıza, sınavda başarılar...

Darısı başıma :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573

OOOOOhhhhhoooo hem gazla ortamı hem ondan sonra aykırıla bu ne diyet bu ne lahana turşusu ???:pr:


abi önemli olan organizasyon olsun birlik olsun... gelen gelir gelemiyen kendi başını yesin ne diyim yani... bu arada gelmediğim tek organizasyon bile yok... sonunada olsa katılmışımdır... bilecik gezisinde bile 50 km gelip yolda size hareket halindeyken katılıp tekrar bursaya döndüğümü bilirim... ona göre yani...

ARKADAŞLAR SAĞLAM LODOS VAR MOTORLARINIZI DEVRİLMELERE KARŞI SAĞLAMA ALINIZ LÜTFEN!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi

sınavda bol şans direksiyon sınavında 100metre gidiyormuşun zaten alırsın darısı başıma daha yazılıya bile girmedim 27 aralıkta işallah ondan kalmazsam şayet ehliyeti alırım:cherry:

akşamdan kasıt 12-1 e kadar çalışmam gerekebilir... kesin değil belki ama çalışırsam durum bu... sonuçta benim işim... çalışmam gerekiyo... başkasının değil...

durum öyle olunca diyecek bişey yok tabi gele bilirsen güzel olur:)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
ARKADAŞLAR SAĞLAM LODOS VAR MOTORLARINIZI DEVRİLMELERE KARŞI SAĞLAMA ALINIZ LÜTFEN!!!

evet katılıyorum brandası olanlara daha dikkat lütfen sağlamca bir yerlere bağlayın dışarda kalacaksa eğer (nerden mi biliyorum :))
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
85
arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi...

aramıza hoş geldin ferdi.sınavın da başarılar dilerim.ehliyeti almak kolay asıl en önemlisi bilinçli bir sürücü olmak. kontak açma ve kapama arasın da ALLAH kazalardan esirgesin.cbf 150 in hayırlı olsun şimdiden.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
pazar akşamına hava müsait olursa motorumla olmazsa bişekilde gelmeye çalışırım gündüz olsaydı bayrama kadar yoğunum gelmem çok zordu .yapılacak kaçta buluşulacak nerede ve ne yapılacağını kesin olarak yazarsak sevinirim


arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi...

hoş geldin ferdi sana ehliyet sınavında başarılar nerde oturuyorsun hürriyette mi
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
arkadaşlar merhaba. yarın motor ehliyeti direksiyon sınavına gireceğimden dolayı heyecanlıyım. az önce hürriyet mahallesinde bankadan para çeken bi suzuki kullanan arkadaş ile selamlaşıp motoruna baktım bana motosiklet.net e gir dedi ama ben zaden üyeydim gülümsedim. Evet üyeydim ama motorum olmadıgı için sadece siz motoru olan arkadaşların yazdıklarını okur bi iç çekerdim. Artık ehliyetimi almama az kaldı hayırlısı ile cbf150 mi aldıktan sonra size iç çeken biri olarak değil sizden biri olacagım :D
Saygılarımla ferdi...

arkadaş hoşgeldin. sınavında başarılar sana. cansu abinin dediği gibi ehliyet olayı işin basit tarafı..
motosikletin de şimdiden hayırlı olsun:cherry:

abilerim ablalarım bi aksilik olmazsa ben de gelmeye çalışacağım bu kez. yeter artık, gelemiyorum hiç buluşmalara:)

tabi beni de alırsanız:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Arkadaşlar bu arada bu gezi ile ilgili tam bir yorum ve katılım listesi oluşmazsa bence en kötü ihtimal Mudanya Papet cafe ve sonrasında Yıldız tepe (donma faslı) ama yemek falan yok(gereksiz),tabiii Cansunun bildiği ve daha yakın olan bir mekan geleceğini umuyoruz...Bu arada Pınar' cığım seninle tanışmayı çok istiyoruz muhakkak gel fakat inan sahil kenarı daha iyi hatta Gemlik bile olsa Bursa içinden daha güzeldir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst