valla motoru ulaşımda kullanmak lazım o kadar rahat görünüyosunuzki![]()
baba sende her seferinde tehdit etmesen bizi...
yoksa bak bende motorun selesi üzerinde amuda kalktığını söylerim...
haldun abi ne kadarda mutlu görünüyosun öle :queen:
abii kask bi yana haldun abinin koruması yok... KORUNUN!!!![]()
Ben tasvip etmiyorum gruptaki kimsede kask yok bune yaa...
(grup mu??:silent::silent![]()
Yuh be 1 akşam topiğe giremedik ne haltlar dönmüş yaramazlık yapan yapana sınıf zıvanadan çıkmış.Yahu bu topiğin idaresi müdürü neyim yokmu bişeyler desin.Topikçe sapıttık toparlayabilene aşk olsun...(hala gülüyorum:mrgreen
Bu arada Engin ve Serhat kardeş bir daha geçmiş olsun.Şükür hafif sıyrıklarla atlattınız.Kayma kısmı uçuruma denk gelmemesi çok iyi Allah korudu ve benim arkadan hızlı gelmemem kazaya karışmamam.Aynı düşüşü zamanın birinde bende yapmıştım bir dahada olmadı olmasında ,umarım Engin seninde bu ilk ve tek olur...
sağolun arkadaşlar, Allah hepimizi kazalardan muhafaza etsin diye dua ediyorum. Amin..
bu arada engin kardeşin hiç bir kusuru yoktu, gayet sakin ve kontrollü motor kullanıyor. yavaşça yan yattık o kadar, sürüklenmedik bile.
yeni katılan arkadaşlar; sizler de hoşgeldiniz..
saygılar.
ah ya ne güzel motorlar warmış kacırıdıgıma cok uzuldum pozlarda cok guzelmıs tabı![]()
havalar güzel olunca bir daha gebze ye gidelim lütfennnn
bu arada engin ve serhat abiye tekrar geçmiş olsun merveyede tekrar hoşgeldin![]()
dikkatlide olsan illa bişeylerden kaynaklanıyor işte... size bişey olmaması sevindirici... Allah beterinden saklasın...
Selamunaleyküm Bursa Mt üyeleri Olmuyor Böyle çok Geziyorsunuz
Selamunaleyküm Bursa Mt üyeleri Olmuyor Böyle çok Geziyorsunuz
artık bende üyeyim benden kurtuldum diye sevinen ve bu siteye üye olanlara duyrulur.herşey harikaydı.başta haldun ebim olmak üzere herkeze teşekkür ederim bize misafir ettiğiniz için.resimlerimizi beklioruz![]()
abilerim ablalarım.. uludağ'a kar düşmüş sanırsam, öyle duydum bugün arkadaştan. diyorum ki neden uludağ'a çıkmıyoruz motorlarla ::xrock:::cherry:
custom cruiser - uludağ - kar
Ne güzel bir üçleme kardeşim böyle :cyclopsan
Çıkışı bilemiyorum ama inişin çok kısa süreceğine dair içimde kuvvetli hisler var :queen:
o zaman cıkarken ve inerken cross yardımcı olcaksa bu uludag gezisinde erdem abinin artçısı benim![]()
![]()
![]()
![]()
![]()