[Bursa - MT]

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
valla motoru ulaşımda kullanmak lazım o kadar rahat görünüyosunuzki :):)

biz genelde bu tarz, zevk almak için kullanıyoruz:cherry:... çakabey mesela, 69'a yakın pozisyonu var:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

buda onlardan bitanesi....

131.jpg
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
baba sende her seferinde tehdit etmesen bizi...
yoksa bak bende motorun selesi üzerinde amuda kalktığını söylerim...



haldun abi ne kadarda mutlu görünüyosun öle :queen:



abii kask bi yana haldun abinin koruması yok... KORUNUN!!! :p

Haldun, Üzmez amca kadar zararsız bu kadar şahit var :p
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Yuh be 1 akşam topiğe giremedik ne haltlar dönmüş yaramazlık yapan yapana sınıf zıvanadan çıkmış.Yahu bu topiğin idaresi müdürü neyim yokmu bişeyler desin.Topikçe sapıttık toparlayabilene aşk olsun...(hala gülüyorum:mrgreen:)

Bu arada Engin ve Serhat kardeş bir daha geçmiş olsun.Şükür hafif sıyrıklarla atlattınız.Kayma kısmı uçuruma denk gelmemesi çok iyi Allah korudu ve benim arkadan hızlı gelmemem kazaya karışmamam.Aynı düşüşü zamanın birinde bende yapmıştım bir dahada olmadı olmasında ,umarım Engin seninde bu ilk ve tek olur...
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Ben tasvip etmiyorum gruptaki kimsede kask yok bune yaa...
(grup mu??:silent::silent:)

VALLA ÖZGÜRÜM BU DURUMDA KASK LAZIM DEĞİL ZATEN :)

Yuh be 1 akşam topiğe giremedik ne haltlar dönmüş yaramazlık yapan yapana sınıf zıvanadan çıkmış.Yahu bu topiğin idaresi müdürü neyim yokmu bişeyler desin.Topikçe sapıttık toparlayabilene aşk olsun...(hala gülüyorum:mrgreen:)

Bu arada Engin ve Serhat kardeş bir daha geçmiş olsun.Şükür hafif sıyrıklarla atlattınız.Kayma kısmı uçuruma denk gelmemesi çok iyi Allah korudu ve benim arkadan hızlı gelmemem kazaya karışmamam.Aynı düşüşü zamanın birinde bende yapmıştım bir dahada olmadı olmasında ,umarım Engin seninde bu ilk ve tek olur...

TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM MUSTAFA DEDİ DÜŞMEDEN MOTORCU OLUNMAZ DİYE O YÜZDEN Bİ TADINA BAKAYIM DEDİM AAHHH HALA ZOR NEFES ALIYORUM BENDE NASIL ÖPTÜYSEM ASFALT DEĞİLDE BEN AĞLADIM BU SEFER:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
289
sağolun arkadaşlar, Allah hepimizi kazalardan muhafaza etsin diye dua ediyorum. Amin..

bu arada engin kardeşin hiç bir kusuru yoktu, gayet sakin ve kontrollü motor kullanıyor. yavaşça yan yattık o kadar, sürüklenmedik bile.

yeni katılan arkadaşlar; sizler de hoşgeldiniz..

saygılar.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
sağolun arkadaşlar, Allah hepimizi kazalardan muhafaza etsin diye dua ediyorum. Amin..

bu arada engin kardeşin hiç bir kusuru yoktu, gayet sakin ve kontrollü motor kullanıyor. yavaşça yan yattık o kadar, sürüklenmedik bile.

yeni katılan arkadaşlar; sizler de hoşgeldiniz..

saygılar.

dikkatlide olsan illa bişeylerden kaynaklanıyor işte... size bişey olmaması sevindirici... Allah beterinden saklasın...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ah ya ne güzel motorlar warmış kacırıdıgıma cok uzuldum pozlarda cok guzelmıs tabı :p :) havalar güzel olunca bir daha gebze ye gidelim lütfennnn :)

bu arada engin ve serhat abiye tekrar geçmiş olsun merveyede tekrar hoşgeldin :)
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
289
dikkatlide olsan illa bişeylerden kaynaklanıyor işte... size bişey olmaması sevindirici... Allah beterinden saklasın...

sağolasın, Amin!

bu arada engin ve serhat abiye tekrar geçmiş olsun merveyede tekrar hoşgeldin :)[/QUOTE]

eyvallah..
yağışlar başladı, artık daha da dikkatli olmamız lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
85
engin ve serhat çok geçmiş olsun.
ALLAH bütün bursa mt yi kazadan muhafaza eylesin.

artık bende üyeyim benden kurtuldum diye sevinen ve bu siteye üye olanlara duyrulur.herşey harikaydı.başta haldun ebim olmak üzere herkeze teşekkür ederim bize misafir ettiğiniz için.resimlerimizi beklioruz:)

hoş geldin mervecik.
ilk kez uzun yolculukda artçı aldım.
artçı olmak sürücü olmakdan daha önemli.
düşünceli artçılığın için ayrıca teşekkür.
keyifli ve güzel bir yolculukdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
abilerim ablalarım.. uludağ'a kar düşmüş sanırsam, öyle duydum bugün arkadaştan. diyorum ki neden uludağ'a çıkmıyoruz motorlarla ::xrock:::cherry:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
abilerim ablalarım.. uludağ'a kar düşmüş sanırsam, öyle duydum bugün arkadaştan. diyorum ki neden uludağ'a çıkmıyoruz motorlarla ::xrock:::cherry:

custom cruiser - uludağ - kar
Ne güzel bir üçleme kardeşim böyle :cyclopsan

Çıkışı bilemiyorum ama inişin çok kısa süreceğine dair içimde kuvvetli hisler var :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
custom cruiser - uludağ - kar
Ne güzel bir üçleme kardeşim böyle :cyclopsan

Çıkışı bilemiyorum ama inişin çok kısa süreceğine dair içimde kuvvetli hisler var :queen:

haldun abi sen zaten canavar gibi çıkar, inersin problemsiz. Hatta yata yata gidip gelirsin, inanırım :cherry:

ama çıkarken problem yaşayanlara benim cross yardımcı olur neden olmasın:cherry::p
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
o zaman cıkarken ve inerken cross yardımcı olcaksa bu uludag gezisinde erdem abinin artçısı benim :p :p :p :) :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
:cherry:
o zaman cıkarken ve inerken cross yardımcı olcaksa bu uludag gezisinde erdem abinin artçısı benim :p :p :p :) :)

artçı olarak arka koltukta mı arka motorda mı anlamadım mert:cherry:
hertürlü gideriz, biliosun..

bi zahmet beni aydınlatıver..:mrgreen:

bu arada ispanya'ya sipariş verdim bana sticker getiriolar, seninle halledemedik bi türlü:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst