[Bursa - MT]

Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Ben varım arkadaşlar.Yeri ve zamanı bildirirseniz neden olmasın.Aslında Mudanya uygun derim ben ama mümkünse alkol alınmayan bir yer olması daha çok uyar...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
aaa evet mudanya cok zewkli olur gercekten gecen pazartesi gittim cok eglencelı oldu ama bayırda beni bekliceksiniz :) benim okulum mudanyada yeri ayarlayabilrim siz sadece ne tip bi yer olcagını soleyın bana kebabcı balıkcı v.s gibi ickili yer olmaz zaten ya iftara gidiyoz sonucta :) :) :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
neden mudanya :) şehir merkezinde daha fazla alternatif olacağını düşünüyorum.
ama demokrasi sözkonusu olunca mudanya gibi duruyor şimdlik. mudanyada iftar için nereler var peki?
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
29
Merhaba arkadaşlar bende bursada nım motosiklet hastasıyım ehliyetimde var ama ne yazıkki motosikletim yok sırf bu hastalığım yüzünden paketci olarak calıştım motosiklet binebilmek için ama artık zamanı geldi kendime bi chopper almayı düşünüyorum bursada ki arkadaşlardan fikirlerini benimle paylaşmalarını istiyorum nasıl bi chopper almalıyım?????
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
barannet ne istersen war ama ille mudanya olcak diye bisi yok yani :) ama mudanyanın awantajı bıraz motorlarla yol yapmıs oluruz o yani
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
bilmiyorum hiç oyle düşünmemiştim :) peki diğer arkadaşlarında fikirlerini alalım yeri ve zamanı belirleyelim.

parola61; motosiklet için ne kadar bütçe ayırdın peki?
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Galiba 3 kişi falan görünüyoruz.Olsun emin olun bu zamanla artacaktır.Bi yerlerden başlamak gerekiyor.İstanbul MT ye gıpta edip duruyoruz.Mudanya olursa benim gelme ihtimalim çok daha yüksek olacaktır.Bence bu hafta olmalı her hangi bir akşam....
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
ben diğer siteden bir arkadaşımı daha davet edeceğim, gelecektir beni kırmayıp. 3kişi ile neden olmasın ki? zaten bir yerlerden başlasak gerisi gelecektir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende aranızda olmayı isterdim ama cuma Bursa'da olmayacağım :salut:büyük ihtimal yarın veya çarşamba günü Eskişere ordanda hafta sonu Ankara'ya gideceğim iş için öbür hafta olursa herhangi başka bir buluşmada yanınızdayım:cat:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Ben zaten eşimle gelirim 4 olduk.Sizde birer artçı alırsanız daha çok kişi olabiliriz.Amaç bir yerlerden başlamaksa cuma akşamı kabul derim.Ramazan sonrasıda geziler olur...

Merhaba arkadaşlar bende bursada nım motosiklet hastasıyım ehliyetimde var ama ne yazıkki motosikletim yok sırf bu hastalığım yüzünden paketci olarak calıştım motosiklet binebilmek için ama artık zamanı geldi kendime bi chopper almayı düşünüyorum bursada ki arkadaşlardan fikirlerini benimle paylaşmalarını istiyorum nasıl bi chopper almalıyım?????

Bu arada sende hoş geldin.Bence hangisiyle mutlu olacağına inanıyorsan o makineyi al.Şimdiden hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende takipteyim yazın sonu geldi yeni yeni kıpırdanıyor Bursa mt:farao: bizde gezecek motorcu bulamıyoruz taaaaaa Sakaryadan motorcu arkadaşlar geliyor sagolsunlar bizde onlarla geziyoruz :queen:
130920081511xw7.jpg
[/URL][/IMG]
130920081512di9.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
arkadaşlar iftar yemeğine bende gelebilirim cuma havanın durumu belirsiz dun baktığımda yağmurlu idi c.tesi sizede uygunsa c tesi yapalım ertesi gün tatil nasılsa uzun uzun laflarız
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Demekki bu durumda cumartesi akşamına başka yerde randevu vermiyorum.Yer olarak balıkçı barakalarına ne dersiniz Sahil Dolgu Alanı.Park yeri problemi olmaz muhtemelen.Eğer kabul derseniz ben 1-2 gün öncesinden katılım sayısı doğrultusunda ayarlama yapabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst