Merhaba arkadaşlar bende bursada nım motosiklet hastasıyım ehliyetimde var ama ne yazıkki motosikletim yok sırf bu hastalığım yüzünden paketci olarak calıştım motosiklet binebilmek için ama artık zamanı geldi kendime bi chopper almayı düşünüyorum bursada ki arkadaşlardan fikirlerini benimle paylaşmalarını istiyorum nasıl bi chopper almalıyım?????
eet olabilir ama 3 kısıyle olmaz gaba![]()
Hergün okuyorum bende müsait olabilirsem çat kapı pat köşe gelebilirim belki![]()