- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,329
Sayın metci, değerli hocam; sizi motosiklet sevdalısı olarak bilmenin yanında,
öğrencileri için çırpınan ve insanlık sınavını başarıyla geçen birisi olarak
tanımaktayım.
Ailene ve onların görüşlerine değer vermen son derece normal.
Benzer ve hatta daha fazla değeri sana göstermeleri hususuna kızacak
veya farklı değerlendirecek bir durum şu aşamada bulunmamaktadır.
MT forumda kal, burada paylaşım yapanların bir kısmının motoru ya yok
ya da satmışlar, ama onlar irtibatı koparmıyorlar.
Eminimki gün gelecek, ehliyetini alacak ve düşlediğin motosiklete de
kavuşacaksın..:cat:
İşte o zaman; hangi kaskı veya hangi marka ve model koruma ekipmanlarını
alacağın konusunda açacağın başlığa yazmak, bizler için zevk olacaktır.
Sağlık,sıhhat ve huzur dileklerimle..
öğrencileri için çırpınan ve insanlık sınavını başarıyla geçen birisi olarak
tanımaktayım.
Ailene ve onların görüşlerine değer vermen son derece normal.
Benzer ve hatta daha fazla değeri sana göstermeleri hususuna kızacak
veya farklı değerlendirecek bir durum şu aşamada bulunmamaktadır.
MT forumda kal, burada paylaşım yapanların bir kısmının motoru ya yok
ya da satmışlar, ama onlar irtibatı koparmıyorlar.
Eminimki gün gelecek, ehliyetini alacak ve düşlediğin motosiklete de
kavuşacaksın..:cat:
İşte o zaman; hangi kaskı veya hangi marka ve model koruma ekipmanlarını
alacağın konusunda açacağın başlığa yazmak, bizler için zevk olacaktır.
Sağlık,sıhhat ve huzur dileklerimle..
