benim baba taraında motosikleti olmayan yoktur ( halalarımın eşleri de dahil ) dayımların ve çocuklarının da var. teyzelerimin eşlerinin de vardı

yani bizim aşirette motorsuz olana kız vermiyorlarmış zannedersin.
ne çok kazalarımız oldu, ne çok hastane kapılarını aşındırdık.
bacağı kopup dikilenden tut, iki bacağı komple kırılan da var, motosiklet çatısı icat eden de

buna rağmen hepimizin üzerine titrerler. aman oğlum dikkat edin diye.
ne kadar şanslıymışım bu konuda.
hatta bir yerde bir başlık açmıştım "teşekkürler" diye...
konuyu nereye mi getirecem?
sana inanan, sana güvenendir!!!
ben de yıllarca motorsuz kaldım. hatta o kadar ki, unutmuş gibi bir şey olmuştum

ama camiadan hiç kopmadım.
Ben savaş pilotu olmak istesem de asla olamayacağımı biliyorum, ki bu benim en büyük hayalimdi ama benim dışımdaki olaylardan olmadı işte

fakat askerliğimi inatla havacı olarak yaptım.
gerçekten istiyorsan başarabilirsin.
haa, şu an şartlar uygun olmayabilir ama zamanla şartlar olgunlaşacaktır.
sen şimdi tekrar düşün, sen burada olmak istiyor musun, istemiyor musun?
gaza getirmek için söylemiyorum ama, kendi iradeni bırakırsan, hep başkaları için yaşarsın...
ben bunu yapmam, yapanın da hayatımda yeri olmaz.
zaten yoklar da

hayatının pişmanlıkları ve "keşke" sözcüğü en ağır kelimedir. içindeki dağlardan parçalar kopar!!!
hayatta her şey yerine koyulabilir, ama "zaman" asla!!!
yeri geldikçe hep söylerim.
hayatta hep motosiklet özlemi çekmişimdir.
yıllarca çalışıp evlilik için para biriktirdiğim zamanlarda nişan hazırlıkları yapılırken cebimde nakit parayla çarşıya çıktım. güya altınlar, yüzükler vs alınacak...
akşam eve bir motosikletle döndüm...
4 yıla çizgi çekip sözlümden ayrıldım. kıyamet koptu.
ama ben 32 yıllık hasretime kavuştum. eğer nişanlansaydım o birikimi tekrarlamak beni yıpratırdı.
kızcağız hiç bir şey demedi.
ama aileler fırtına kopardı...
sonuç; beni gerçekten sevenler hep yanımda oldular, beni anlamaya çalıştılar.
pişman mıyım?
değilim, ama egoist hiç değilim. şunu unutma ki, herkesi bir anda mutlu etmek imkansızdır.
benden bu kadar. hakkım varsa helal olsun, sen de hakkını helal et kardeşim...
( senin, adımı yukarıda yazıp-yazmaman önemli değil, beni nasıl hatırlayacağın ve nasıl hatırlanacağın önemli )
Yürekçekal...!!!