- Katılım
- 8 Mar 2011
- Mesajlar
- 15
Birkaç yıl öncesine kadar ailem bisikleti çocuk oyuncağı olarak görüyordu. Babam "bu yaşta bisiklete mi binilir, çocuk sanacaklar, dalga geçecekler" diyordu. Zaman değişti. Sülalemin bisiklete karşı en katı üyeleri bile, İzmit' ten İzmir' e yada başka bir uzak yere bisikletle gideceğim zaman sanki normal bir taşıtla gidecekmişim gibi tepki veriyorlar. Bir keresinde anneme İzmir' e gitmem gerektiğini söylemiştim. O' da "bisikletle mi gideceksin" şeklinde normal bir tepki vermişti. Halbuki trenle yada otobüsle gidecektim.
Ailemi yıllar boyunca ufak ufak ısıttım. Bir zamanların katı bisiklet düşmanları olan ailem şimdi bisiklet dostu oldular.
Seninle yaşıtım sanırım. Ekonomik özgürlüğünü kazanınca hayallerinin peşinden koşmayı sakın unutma. Dünyaya yaşamaya geliyoruz, hoş vakit geçirmeye geliyoruz. Bu en güzel yaşlarımızı istediğimiz gibi geçiremezsek yaşımız ilerleyince çok pişman olabiliriz. Yaşamın güzel tatlarını almaktan kesinlikle geri durmamalıyız. İçimizden geldiği gibi yaşamalıyız.
İlerleyen dönemlerde aileni motor konusunda yine geçemezsen varsa diğer hobilerine yoğunlaşmanı dilerim.
Hayırlısı olsun.
Ailemi yıllar boyunca ufak ufak ısıttım. Bir zamanların katı bisiklet düşmanları olan ailem şimdi bisiklet dostu oldular.
Seninle yaşıtım sanırım. Ekonomik özgürlüğünü kazanınca hayallerinin peşinden koşmayı sakın unutma. Dünyaya yaşamaya geliyoruz, hoş vakit geçirmeye geliyoruz. Bu en güzel yaşlarımızı istediğimiz gibi geçiremezsek yaşımız ilerleyince çok pişman olabiliriz. Yaşamın güzel tatlarını almaktan kesinlikle geri durmamalıyız. İçimizden geldiği gibi yaşamalıyız.
İlerleyen dönemlerde aileni motor konusunda yine geçemezsen varsa diğer hobilerine yoğunlaşmanı dilerim.
Hayırlısı olsun.