Buraya kadarmış...

Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
coq, GT250rAlanya, ShowDown, mehmet tufan,

Haklısınız da benim gerçekten bu motosiklet fikrini tamamen aklımdan atmam gerek burada devam edince çok zor olmaz mı sizce de?

Sanki burdan üyeliğini iptal edince aklından çıkacak değil mi?
hiç mi bi motosiklet görmeyeceksin? O zaman daha kötü olacaksın...
Burda olman senin için daha iyi olur..
Bence sen bu işten vazgeçemezsin, 50 yaşına da gelsen birgün ufakta olsa bi motosiklete binip şehir turu yapıp o rüzgarı hissedeceksin..
Aha buraya yazıyorum benim adımda gökhan :queen:
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
sevgili metci, ben ki hep mualif olurum bir çok insana burda, ama doğrudan şaşmam, 'bence' aileye kızıp 2 tekeri yalan edeceğine, göm içine bir süre sonra alırsın köşeye bir canavar önceleri kimse görmeden sonra sonra alıştıra alıştıra çıkarsın piyasaya.. :)
ayrıca siteden ayrılma kararınıda kafandan silmeni öneriyorum, bak kimse için yazmadım bu kadar 'bana ne' der geçerdim ama sendeki motosiklet sevdasına kıyamıyorum :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
sevgili metci, ben ki hep mualif olurum bir çok insana burda, ama doğrudan şaşmam, 'bence' aileye kızıp 2 tekeri yalan edeceğine, göm içine bir süre sonra alırsın köşeye bir canavar önceleri kimse görmeden sonra sonra alıştıra alıştıra çıkarsın piyasaya.. :)
ayrıca siteden ayrılma kararınıda kafandan silmeni öneriyorum, bak kimse için yazmadım bu kadar 'bana ne' der geçerdim ama sendeki motosiklet sevdasına kıyamıyorum :)

Bir yanlış anlaşılmayı düzeltmeliyim, aillme kızıp 2 tekeri yalan etmiyorum, aileme bir kızgınlık yok, onlar benim için çok değerli ve kıramam onları...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sen bir müddet motor sevdasından vazgeç o zaman.ilerleyen zamanlarda belki gönülleri olur diyeceğim ama sanmıyorum.
bizim ülkemizde insanlar genelde motosiklete şeytan icadı gözüyle bakarlar sebebi bol kazaya karışması ve çoğu kez ölümle bitmesi.
ama forum'dan ayrılman burdaki dostluktan vazgeçmen farklı bir durum.forumda sohbet etmen,toplaşmalara katılman için illaki motor gerekmiyor.ama gönlün bilir tabi yinede.
 
Katılım
19 Mar 2010
Mesajlar
145
bizimkilerde çok karşı çıkıyordu hatta reddetme aşamasına gelmiştiki... dünyaya bi dahamı gelecem dedim. gittim aldım. istemeyenler şu anda benden daha hevesli
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Değerli dostum babamı motosiklet kazasında kaybettim ve onsekizime girdiğimde annemin karşısına motosikletle çıktım ailem normalden daha tepkiliydi.. amcalar, halalar, dayılar,sevgililer, ama ben bu konudaki hassasiyetlerinide anladığım daha doğrusu o ezici hissi en yoğun yaşayanlardan biri olduğum için kırmamaya bukonuda tartışma yada üstelememeye özen gösterdiğim gibi tavizde vermedim kısacası duygusal tepki veren bir yığın insan kan bağımda olsa bu konuda muhatabım olamadı ..üstelemeyince ve kararlı olunca zamanla şiddetli karşıtlık,karşıtlığa..karşıtlık,ılımlılığa ve sonrasıda desteğe dönüştü.

Sonuç motosiklet konusunda en hassas ve karşı çıkan babaannem ve annem bile şuan aradıklarında motorun nasıl gibisinden espriler yapabiliyorlar.

On yıl oluyor motosiklet üzerindeyim aileme yansımayan birkaç ufak düşme dışında hiç ciddi kazam olmadı, biliyorumki böyle bir kaza durumunda başa döneceğiz oyüzden çok dikkatli kullanırım.

Şuan duygusal bir patlama yaşıyorsun boşver geçer,geçiyor zamanla,üyeliğini iptal ettirme kalsın bence..havalar düzelir düzelmez otopsiciyle geleceğiz ziyaretine daha bugün konuştuk yüzyüze motivasyon daha etkili olur :)

Görüşmek üzere.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
benim baba taraında motosikleti olmayan yoktur ( halalarımın eşleri de dahil ) dayımların ve çocuklarının da var. teyzelerimin eşlerinin de vardı :) yani bizim aşirette motorsuz olana kız vermiyorlarmış zannedersin.
ne çok kazalarımız oldu, ne çok hastane kapılarını aşındırdık.
bacağı kopup dikilenden tut, iki bacağı komple kırılan da var, motosiklet çatısı icat eden de :)
buna rağmen hepimizin üzerine titrerler. aman oğlum dikkat edin diye.
ne kadar şanslıymışım bu konuda.
hatta bir yerde bir başlık açmıştım "teşekkürler" diye...

konuyu nereye mi getirecem?

sana inanan, sana güvenendir!!!
ben de yıllarca motorsuz kaldım. hatta o kadar ki, unutmuş gibi bir şey olmuştum :D
ama camiadan hiç kopmadım.
Ben savaş pilotu olmak istesem de asla olamayacağımı biliyorum, ki bu benim en büyük hayalimdi ama benim dışımdaki olaylardan olmadı işte :(
fakat askerliğimi inatla havacı olarak yaptım.
gerçekten istiyorsan başarabilirsin.
haa, şu an şartlar uygun olmayabilir ama zamanla şartlar olgunlaşacaktır.
sen şimdi tekrar düşün, sen burada olmak istiyor musun, istemiyor musun?
gaza getirmek için söylemiyorum ama, kendi iradeni bırakırsan, hep başkaları için yaşarsın...
ben bunu yapmam, yapanın da hayatımda yeri olmaz.
zaten yoklar da ;)
hayatının pişmanlıkları ve "keşke" sözcüğü en ağır kelimedir. içindeki dağlardan parçalar kopar!!!
hayatta her şey yerine koyulabilir, ama "zaman" asla!!!

yeri geldikçe hep söylerim.
hayatta hep motosiklet özlemi çekmişimdir.
yıllarca çalışıp evlilik için para biriktirdiğim zamanlarda nişan hazırlıkları yapılırken cebimde nakit parayla çarşıya çıktım. güya altınlar, yüzükler vs alınacak...
akşam eve bir motosikletle döndüm...
4 yıla çizgi çekip sözlümden ayrıldım. kıyamet koptu.
ama ben 32 yıllık hasretime kavuştum. eğer nişanlansaydım o birikimi tekrarlamak beni yıpratırdı.
kızcağız hiç bir şey demedi.
ama aileler fırtına kopardı...
sonuç; beni gerçekten sevenler hep yanımda oldular, beni anlamaya çalıştılar.

pişman mıyım?
değilim, ama egoist hiç değilim. şunu unutma ki, herkesi bir anda mutlu etmek imkansızdır.


benden bu kadar. hakkım varsa helal olsun, sen de hakkını helal et kardeşim...

( senin, adımı yukarıda yazıp-yazmaman önemli değil, beni nasıl hatırlayacağın ve nasıl hatırlanacağın önemli )

Yürekçekal...!!!
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Değerli dostum babamı motosiklet kazasında kaybettim ve onsekizime girdiğimde annemin karşısına motosikletle çıktım ailem normalden daha tepkiliydi.. amcalar, halalar, dayılar,sevgililer, ama ben bu konudaki hassasiyetlerinide anladığım daha doğrusu o ezici hissi en yoğun yaşayanlardan biri olduğum için kırmamaya bukonuda tartışma yada üstelememeye özen gösterdiğim gibi tavizde vermedim kısacası duygusal tepki veren bir yığın insan kan bağımda olsa bu konuda muhatabım olamadı ..üstelemeyince ve kararlı olunca zamanla şiddetli karşıtlık,karşıtlığa..karşıtlık,ılımlılığa ve sonrasıda desteğe dönüştü.

Sonuç motosiklet konusunda en hassas ve karşı çıkan babaannem ve annem bile şuan aradıklarında motorun nasıl gibisinden espriler yapabiliyorlar.

On yıl oluyor motosiklet üzerindeyim aileme yansımayan birkaç ufak düşme dışında hiç ciddi kazam olmadı, biliyorumki böyle bir kaza durumunda başa döneceğiz oyüzden çok dikkatli kullanırım.

Şuan duygusal bir patlama yaşıyorsun boşver geçer,geçiyor zamanla,üyeliğini iptal ettirme kalsın bence..havalar düzelir düzelmez otopsiciyle geleceğiz ziyaretine daha bugün konuştuk yüzyüze motivasyon daha etkili olur :)

Görüşmek üzere.

Abi siz gelesiye ben tayin oldum oradan :)

-yürekçe;

güzek bi yazı yazmışsın, haklısın da en azından kısa ve orta vadede hayallerimin üstünü örtmek zorundayım... Benden yana da hakkım varsa helal olsun... Yürekçekal :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
babacım sana yapman gerekeni (enazından ben böyle yapardım ki kısmen yaptım ) eğer kendin parayı biriktirdiysen 18 yaşını geçmiş artık üzerine birşey alabilecek haldeysen bir saniye düşümeden alırdım motosikleti . kusura bakma ama bunlar hep cahil düşüncelerden oluyor babam bana motosikleti ilk aldığı gün annem le babam boşanma noktasına gelmişti . öldürücenmi bunu diye. yaklaşık 5 senedir kullanıyorum son 4 senedir annem arkamda. geçen gün beli tutuldu motosikletten soğuk yemiş, iğne yaptırmaya bile motosikletle götür beni dedi . inanıyorum ki o motoru alıp kapıya dayadığın anda bütün fikirler değişecek. birşeyi hakikaten istiorsan yapmalısın bence .
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bizim ailede hiç kimse motosiklet kullanmamış ben ilk kullananım yani.

Hep tehlikeli gözüyle bakmışlar.

Israrım ve sabıretmem sayesinde önce ehliyeti aldım sonra motosikleti. :)

Birazcık sabretmen gerekiyor her ne kadar çok zor olsada. :cat:

Aramızdan ayrılma. :rendeer:
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
benim baba taraında motosikleti olmayan yoktur ( halalarımın eşleri de dahil ) dayımların ve çocuklarının da var. teyzelerimin eşlerinin de vardı :) yani bizim aşirette motorsuz olana kız vermiyorlarmış zannedersin.
Yürekçekal...!!!

Ne güzel bir aşiretmiş bu,orayadamı gelsem neyapsam :cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Abi siz gelesiye ben tayin oldum oradan :)

-yürekçe;

güzek bi yazı yazmışsın, haklısın da en azından kısa ve orta vadede hayallerimin üstünü örtmek zorundayım... Benden yana da hakkım varsa helal olsun... Yürekçekal :)

tohum ve toprak kaliteliyse elbette mevsimi gelince filizlenecektir..
sabır en büyük erdemlerdendir :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Şuan aynı durumdayız inan.. Yaşım geldi Babama A2 ehliyet alıcam dedim. '' Ne işin var oğlum B istiyosan gel alıyım A2 felan alamazsın '' dedi..

Bikaç gün bekledim ısrar ettm baktım bu böyle olmayacak kendim gittim yazıldım ehliyetimi aldım şuan ehliyetim var ve babamın haberi yok.. .s ne kadar doğru ne kadar yanlış yaptım bilmiyorum ama Yaptım işte..

Motosiket'in M'si geçemez bizim evde.. Amcam dayım dedem babam.. Aklına gelebilicek herkes karşı banada.. Bi tek abim yanımda zaten motosiklete karşı olmalarının en büyük sebebide o.. İlk motor tutkusunu o başlattı bizde :) İlk motoru o aldı.. Aslında o motoru almasaydı benimde Merakım felan yoktu.. '' Sen alıştırdın bu çocuğuda '' die hep ona kızar babam..
Abim bikaç kez kaza geçirdiği için korkuyorlar işte.. Özellikle motorla biyere giderken anneme otobüsle gittiğimi söylüyorm çünkü aklı bende kalıyor.

Uzun lafın kısası şuan bende o baskı altında Abimin motosikletini kullanıyorum..
Bu böyle nereye kadar gider Bekliyip görücem ama kolay kolay pes etmem!
Bu yazda kendi motorumu kendim almayı düşünüyorum..
Tabikide yine herkes karşı..

Sana tavsiyem;
Vazgeçme bu tutkudan ama ertele..
Okulun bitsin Çalışmaya başla o zaman karşı çıksalarda sana bişey demezler..
Bende Ehliyeti almadan önce Vazgeçiyim felan dedim arabalarla ilgilenmeye başladım.. Babam arabasını Motosikletden uzaklaşiıyım die ehliyetm olmadığı halde Fazla uzaklaşmamak şartıyla Veriyordu.. ( Ki zaten bizim burda polis görmek, Uzaylı görmek gibidir )
Ama oda olmadı .s yolda park etmiş bi motor görsem arabayı sağa çekip motoru incelemeye başlardım.. Anlıcağın olumuyor kardeşim.. İstediğin kadar uğraş vazgeçemiyosun :) Hiç zorlama kendini Forumdan devam et, Hem motosikletini alınca inanılmaz bilinçli bi sürücü olursun..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Şuan aynı durumdayız inan.. Yaşım geldi Babama A2 ehliyet alıcam dedim. '' Ne işin var oğlum B istiyosan gel alıyım A2 felan alamazsın '' dedi..

Bikaç gün bekledim ısrar ettm baktım bu böyle olmayacak kendim gittim yazıldım ehliyetimi aldım şuan ehliyetim var ve babamın haberi yok.. .s ne kadar doğru ne kadar yanlış yaptım bilmiyorum ama Yaptım işte..

Motosiket'in M'si geçemez bizim evde.. Amcam dayım dedem babam.. Aklına gelebilicek herkes karşı banada.. Bi tek abim yanımda zaten motosiklete karşı olmalarının en büyük sebebide o.. İlk motor tutkusunu o başlattı bizde :) İlk motoru o aldı.. Aslında o motoru almasaydı benimde Merakım felan yoktu.. '' Sen alıştırdın bu çocuğuda '' die hep ona kızar babam..
Abim bikaç kez kaza geçirdiği için korkuyorlar işte.. Özellikle motorla biyere giderken anneme otobüsle gittiğimi söylüyorm çünkü aklı bende kalıyor.

Uzun lafın kısası şuan bende o baskı altında Abimin motosikletini kullanıyorum..
Bu böyle nereye kadar gider Bekliyip görücem ama kolay kolay pes etmem!
Bu yazda kendi motorumu kendim almayı düşünüyorum..
Tabikide yine herkes karşı..

Sana tavsiyem;
Vazgeçme bu tutkudan ama ertele..
Okulun bitsin Çalışmaya başla o zaman karşı çıksalarda sana bişey demezler..
Bende Ehliyeti almadan önce Vazgeçiyim felan dedim arabalarla ilgilenmeye başladım.. Babam arabasını Motosikletden uzaklaşiıyım die ehliyetm olmadığı halde Fazla uzaklaşmamak şartıyla Veriyordu.. ( Ki zaten bizim burda polis görmek, Uzaylı görmek gibidir )
Ama oda olmadı .s yolda park etmiş bi motor görsem arabayı sağa çekip motoru incelemeye başlardım.. Anlıcağın olumuyor kardeşim.. İstediğin kadar uğraş vazgeçemiyosun :) Hiç zorlama kendini Forumdan devam et, Hem motosikletini alınca inanılmaz bilinçli bi sürücü olursun..


Okulun bitsin çalışmaya başla filan demişsin de ben zaten 3 senedir öğretmenim :p konu reşitlikle ya da kendi kararlarını almakla ilgili değil malesef, bu kadar ısrar sonrası alıpta ufak bi kaza geçirdiğimde yüzlerine bakamam nerelere gelir olaylar... Aile hep ön planda oldu benim için, umarım her şeyin hayırlısı olur
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Okulun bitsin çalışmaya başla filan demişsin de ben zaten 3 senedir öğretmenim :p konu reşitlikle ya da kendi kararlarını almakla ilgili değil malesef, bu kadar ısrar sonrası alıpta ufak bi kaza geçirdiğimde yüzlerine bakamam nerelere gelir olaylar... Aile hep ön planda oldu benim için, umarım her şeyin hayırlısı olur

Hocamm :)) Ehliyete geçen hafta başvurdum diyincee.. Hani motosikletin olmasa bile eğer buna tutkuluysan ondan önce ehliyetini alırsın zaten die düşünmüştüm kendimi baz alarak.. Kusura kalma, Yanlış anlaşılma oldu.. :)
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
65
Şunu söylemek isterim ki buradaki herkesin ailesinden birileri motor almasına karşıdır. Maalesef ki bizim ülkemizde motor kültürü yerleşmediğinden böyle oluyor.. Diğer arkadaşların dediği gibi şuan için aile baskısı olabilir ama evlenip ailenden koptuğunda sen de bu tutkunu gerçeğe dönüştürürsün umarım.. Sağlıcakla kal..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst