Buraya kadarmış...

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Sayın metci, değerli hocam; sizi motosiklet sevdalısı olarak bilmenin yanında,

öğrencileri için çırpınan ve insanlık sınavını başarıyla geçen birisi olarak

tanımaktayım.


Ailene ve onların görüşlerine değer vermen son derece normal.

Benzer ve hatta daha fazla değeri sana göstermeleri hususuna kızacak

veya farklı değerlendirecek bir durum şu aşamada bulunmamaktadır.


MT forumda kal, burada paylaşım yapanların bir kısmının motoru ya yok

ya da satmışlar, ama onlar irtibatı koparmıyorlar.


Eminimki gün gelecek, ehliyetini alacak ve düşlediğin motosiklete de

kavuşacaksın..:cat:

İşte o zaman; hangi kaskı veya hangi marka ve model koruma ekipmanlarını

alacağın konusunda açacağın başlığa yazmak, bizler için zevk olacaktır.


Sağlık,sıhhat ve huzur dileklerimle..
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Metci, yeni gördüm..Üzüldüm bu duruma,isteğini,sevdanı biliyorum çünkü... Biz de kolay almadık ki motoru. Kaç kişiler vazgeçirmeye çalıştı... İşe girdim çalışmaya başladım. Babam hakkımı helal etmem dedi. Ama sonunda çok isteğimi görüp razı oldu bana bazı sözler verdirerek.. Ben de rızaları olmadan alma taraftarı değildim zaten bu sıralar belki evden ayrılınca ilerde.. Hakkında hayırlısı olsun ama. Siteden ayrılman gerekmez, aramızda olman sevindirir bizi :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
metçi slm, yaşını bilmiyorum bilader de....Git bir öncelikle bisiklet al düzgün bir şekilde kullan sizinkilere sürebildiğini göster sonra emanet bir arkadaşın özellikle mobylette, puch,peugeot gibi eski model bir motoruna birkaç kez bir görsünler önce düzgün sürdüğünü deli hareketler yapmadığını bilsinler,içlerine sinsin,binerkende varsa kardeşin veya akrabalardan birkaç kişiyi artçı olarak gezdir sana itimatları olsun,yaptığın işi ciddiye aldığını,sorumluluk sahibi birisi olduğunu göster,sonra yavaş yavaş görsel tatmin olduktan sonra büyüterek istediğin motoru istediğin gibi alır kullanırsın laf etmezler,ehliyetini de alırsın istediğin motora da binersin bir sorun olmaz,ama öncelikle bir bisikletle başla,bisiklet içlerine sinmeden seni motor üstünde görmeseler iyi olur,adım adım sabırla uğraşırsan her türlü mermeri rahatlıkla delebilirsin,insan her zaman her istediğini her istediği şekilde yapamayabilir ama bu asla yapmayacağı veya yapamayacağı anlamına gelmez,ilk adım en zor olanıdır yıldızlara uzanmak için gözünü aya dikmen gerektiğini bilmen lazım,büyük ihtimalle yaşın genç fazla kafanı takma birkaç sene sonra sizinkiler yumuşar,kafanı fazla takma
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yorumlari az okudum..
Metci kocum ben motora 44 yasinda basladim..
Sen simdiden pes diyorsan ayip yani...
Yakistiramadim bunu sana... Cok ayip..
Hicbirzaman pes etmek yok=Niemals aufgeben



BU yorum bilmemkac biradan sonra yapildi..
Aksam Niko ile beraberdim.. :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla bana da karşı çıkıyorlardı 34 yaşında ilk motorumu aldım. Bu engellenebilir bir şey değil yani, eninde sonunda başlayacaksınız.
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
25
Valla bana da karşı çıkıyorlardı 34 yaşında ilk motorumu aldım. Bu engellenebilir bir şey değil yani, eninde sonunda başlayacaksınız.

Aynı şekilde;
34 yaşındayım, öğretmenim 3 yaşında bir oğlum, inşallah 3 ay sonra doğacak bir kızım var. Yıllardır "Bizi üzüntüden öldürecek misin?" vs. gibi sözlerle beni durduran sevdiklerimi dinledim ve motosiklet almadım. :pr:

Bir yere kadar. Sonra benim hanım "seni bu kadar istediğin birşeyden alıkoymak da sana haksızlık oluyor" dedi (başına taş mı düştü ne olduysa artık). Ama full koruma binmem şartıyla izin verdi. :rendeer:
YBR 125 aldım. Motosikletin ederinin en az üçte biri kadar da korumalara harcadım. Şimdi de hayat sigortası falan diyor, başka bir planı olduğundan şüphelenmeye başladım :p

Peki ne oldu ben motosiklet alınca: Öncelikle kesinlikle daha mutlu bir adam oldum. Motosiklet üzerinden tecrübem hayatımın diğer alanlarını da olumlu etkiledi bence. En basitinden artık otomobil kullanırken bile eskiden pek farkında olmadığım şekilde "periferik" açıdan okumaya başladım trafiği, karşılaştığım riskli durumlar eskiye nazaran azaldı. Hanım diyor ki "sen böyle daha iyi bir adam oldun"

Özetle: gerçekten istediğin birşeyse, yaptığın takdirde tüm kurallarına uyarak yapacaksan vazgeçme. Ortalama 70 küsür senelik istatiksel ömrün var, kaç yılını başkalarını mutlu etmek için yaşayacaksın.

Not: Sizi tanımıyorum elbette, sadece sizin meseleniz vesilesiyle bu konuda içimden geçenleri söylemek istedim
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Şimdiye kadar motorsiklet kullandınmı bilmiyorum seni de tanımıyorum ama Eğer motora binip kullandıysan bu açıklamanı samimiyetsiz buluyorum. En azından ehliyet işini hallet..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bazen işler içinden çıkılmaz hal alır. ama bu geçicidir. birgün bu yazına kendin bile güleceksin şimdilik rahat ol zaman bırak
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
metçi slm, yaşını bilmiyorum bilader de....Git bir öncelikle bisiklet al düzgün bir şekilde kullan sizinkilere sürebildiğini göster sonra emanet bir arkadaşın özellikle mobylette, puch,peugeot gibi eski model bir motoruna birkaç kez bir görsünler önce düzgün sürdüğünü deli hareketler yapmadığını bilsinler,içlerine sinsin,binerkende varsa kardeşin veya akrabalardan birkaç kişiyi artçı olarak gezdir sana itimatları olsun,yaptığın işi ciddiye aldığını,sorumluluk sahibi birisi olduğunu göster,sonra yavaş yavaş görsel tatmin olduktan sonra büyüterek istediğin motoru istediğin gibi alır kullanırsın laf etmezler,ehliyetini de alırsın istediğin motora da binersin bir sorun olmaz,ama öncelikle bir bisikletle başla,bisiklet içlerine sinmeden seni motor üstünde görmeseler iyi olur,adım adım sabırla uğraşırsan her türlü mermeri rahatlıkla delebilirsin,insan her zaman her istediğini her istediği şekilde yapamayabilir ama bu asla yapmayacağı veya yapamayacağı anlamına gelmez,ilk adım en zor olanıdır yıldızlara uzanmak için gözünü aya dikmen gerektiğini bilmen lazım,büyük ihtimalle yaşın genç fazla kafanı takma birkaç sene sonra sizinkiler yumuşar,kafanı fazla takma

Bende aynen böyle yaptım aslında ama buna ragmen yine bir miktar defans yaptılar bizimkiler. Ehliyeti aldım 3 sene bekledim gönülleri olsun diye. Sonra dayanamadım artık çektim bir 125'lik... İlk günler çok tepki koydular ama şu an herkes mutlu...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Okulun bitsin çalışmaya başla filan demişsin de ben zaten 3 senedir öğretmenim :p konu reşitlikle ya da kendi kararlarını almakla ilgili değil malesef, bu kadar ısrar sonrası alıpta ufak bi kaza geçirdiğimde yüzlerine bakamam nerelere gelir olaylar... Aile hep ön planda oldu benim için, umarım her şeyin hayırlısı olur

Bu kadar ailene düşkün olman çok güzel.Motosikletini alınca da aynı seviyede tedbirli olursun :) Benim babam da bayağı bir karşı çıkmıştı,birgün aldım getirdim kapıya.Daha geçen arkama bindi,sonra aldı kendi sürmeye kalktı :queen:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Bence senin durumun aşağı tükürsem sakal , yukarı tükürsem bıyık :pale: İlla al diyemem çünkü seni en iyi sen tanırsın durumunu en iyi sen biliyosun. Aileni bu olay için karşınada almakta mantıklı değil , inş. ilerde şartlar olgunlaştığında kavuşursun motoruna . Saygılar hocam...
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
Hayırlısı olsun, ama hiç bukadar üzülmene gerek yok elbet bir gün o 2 tekere ulaşıp tadını çıkaracaksın, forumda kal bilgilerini tazele zihinde kal boşver fazla takma, benim ailemde istemiyor ama biniyoruz bi şekilde... bir gün ulaşacaksın..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bu kadar insan yapma etme diyor sen halen aile baskisi diyorsun.:)

Bu sitede 66885 uye var sana kal diyor sen ailen kac kisi:)))) Hangi baski daha baskin sence.

Otur oturdugun yerde, motosiklete binemedigi icin kemikleri kirilan ilk insan olma:)

Hayatta ideallerinden tutkularindan asla vazgecme. Kendin icin yasa.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bu kadar insan yapma etme diyor sen halen aile baskisi diyorsun.:)

Bu sitede 66885 uye var sana kal diyor sen ailen kac kisi:)))) Hangi baski daha baskin sence.

Otur oturdugun yerde, motosiklete binemedigi icin kemikleri kirilan ilk insan olma:)

Hayatta ideallerinden tutkularindan asla vazgecme. Kendin icin yasa.

ABOOVVV
ben bile buradan tısrtım yahu
metciii, akıllı ol kardeşim ::144::
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
209
35 yaşında girdim ben de bu camiaya :bounce:

karşı çıkanım yoktu ama ancak fırsatım oldu... içimde kalan tek delilik buydu öleceksek de üzerinde ölelim dedim :p

sen bu tutku ile elbet birgün alırsın bu canavarı :wiinkk:

herşey gönlünce olur inş :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metci kardeş
Askerden geldim aile baskısı iş güç kurma derken olmadı.
evlendim dedim eşim anlar kiii 17 yaşından beri tanırdım desteklerdi evlenince karşıma çıktı)) yine olmadı 10 yıl
zaman tek başa çıkamadığım şeydi artık duldum) 35 olmuştum bu arada
omu yoksa bumu ulan yoksa 6 ay daha beklesemde yeni modelmi derken,kafa karışık tabi o karışıklıkta kızım geliyorum dedi gaipten mecburen tekrar evlendim))
kızımın babasız buyume ihtimali ve eşimin gak gukları beni yine durdurdu aradan 10 yıl daha geçti şimdilerde kızım 10 yasında ve motora karşı onun anesindende boşanmama rağmen hayatımdaki kadınların motora olan yaklaşımlarından kurtulamadım,kızımıda boşayamam))
sanırım bu anlattığım zamanların toplamı senin yaşın kadar vardır aralarda arkadasların scuturları ile falan antrenman yapabildim ve forum okudum dergi aldım sadece ve bukadar senedir içimden hiç çıkmadı ki askerlik öncesini hiç saymadık.
şimdi sen gideyimde içimden çıksın diyorsun öylemi?

bir abin olarak sana bir tesbit yapayımmı? hadi yapayım

NAAA.. ÇIKAR

orada burada fazla yazmasam tanınmasamda ikinci bir aile sıcaklığı var buralarda oyüzden canımızı sıkma otur oturduğun yerde
6 mart doğum günümdü 45 oldum ve motoru almak üzereyim ortalama 30 yıl diyelimmi? hadi diyelim
demekki neymiş? vazgeçmek yokmuş öyle yada böyle birgün aldığını göreceğiz ve yine hep birlikte mutlu olacağız.
Hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
hakkında hayırlısı olsun... ama ben senin gibi düşünen çok insan tanıdım yeniden motosiklet e döndüler....
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
@metci:

Tabuları yıkmak zordur. Tabi bazı şeyleri elde edebilmek içinde insanın maddi yönden özgür olabilmesi gerekiyor. Benim babamda razı değildi motora binmeme, hala ödü patlıyor ama dikkatli olduğumu ve kurallar konusunda ne kadar disiplinli olduğumu görünce razı oldu. Korkması benim kullanma şeklim yüzünden değil, trafikteki diğer insanlar yüzünden. Bu yüzden ailene anlayış göstermelisin.

Zamanında daha olmayan motor yüzünden sevgilimle ettiğim kavgaları hatırlıyorumda.. - sırf motor alcam dedim diye- asla geri adım atmadım, sonunda ne oldu? biz alakasız başka bir şey yuzunden ayrıldık, O'nun yerine motor geldi :)

Ben aileye önem veren bir insanım, aile arasına girilmesinden hoşlanmam. Eğer bu kadar insan karşı çıkıyorsa seni sevdiklerinden yapiyorlar, ama doğru ama yanlış. Aileler böyle işte :)

Sen ehliyetini yine al. En azından yazlık yerlerde, tatil beldelerinde 1 - 2 gün kiralayıp ara - sıra keyif yaparsın. Bu şekilde hem kendini azda olsa tatmin edersin hemde ailenin gönlü olur.

Ayrıca motosiklet sevdasını bırakmak zorundasın diye forumdan uzaklaşmanda gerekmiyor. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
ben de ailemden habersiz almıştım ve bir hafta kadar da eve getirmemiştim evin iki üç sokak aşağısında bi yerde parkedip geliyodum...ilk haberleri olduğunda iki gün eve almamışlardı arkadaşımda kalmıştım ama üçüncü gün kendileri aramıştı....demek istediğim o ki birşey istiyorsan onu elde etmenin yollarını da aramalısın...elimde nakit olmadığı için kredi çekerek almıştım ama yine de almıştım....biraz da sana bağlı...eğer gerçekten bir motosiklet istiyorsan bugün olmasa da birgün elbet alırsın...eğer gerçekten istemiyorsan da almazsın...herşey senin elinde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst