buraya gerçekten DİKKAT!!!

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar bu olayı 2. kez yaşıyorum bir kez daha aklıma gelirse birisi vefat etmeden bu uyarı konularını açacağım :salut: elbette hepimiz ist avrupa yakasında yaşıyoruz (biraz daha düşük kültür ve daha karışık trafik yapısı) belki hepimiz biliyoruz bu tehlikeli mevkileri belki hala duymayan görmeyen vardır belki sürüş esnasında aklına gelir de daha da dikkatli olur diye düşündüm

1. olay rahmetli hasan türkcanın kaza yapmadan bi kaç hafta önceki aynı yol ve güzergahta aynı tehlikeyi atlatmam !! "gece yarısı iş dönüşü sahil yolundan giderken aynı mevkide cankurtaran virajından sonra önüme birden çıkan belediye temizlik kamyonu!!"

2. rahmetli onur arkadaşın kaza yaptığı incirli köprüsü altı o güzergah tamamiyle motosikletler için en tehlikeli bölge nedenmi evimin yolu olduğu için defalarca geçerim ve bu tehlike malesef metrobüs açıldığından beri yan yol orta yol ve metrobüs yolu olarak üçe ayrıldığından beri tehlike 3 kat daha arttı şimdi aşağıdaki haritada yolun eski ve daha az tehlikesiz hali görünüyor yeni halini bulamadım ,burada motorumuzla avcılar yönüne ilerlerken orta yolda sol veya sağ şeritte gitmemiz tehlikeyi azaltmıyor her türlü allaha emanetiz çünkü orta yola sağ çalışlar ve ömür yan yol bağlantısı tam köprü altında katılıyor hemde köprünün altındaki tam daralan bölümde yani orta yolda 150km ile gelen bi doblo sağdan o yola katılan bir transit sizi bir anda ne yapacağınızı şaşırtıyor sağa ve sola kaçamıyorsunuz sağda yavaşlarsanız orta yolda sağdan 120km ile gelen bir araçın size arkadan çarpma ihtimali çok yüksek özellikle burda trafik sıkışık olduğu zaman tehlike hiç denecek kadar az oluyor ama köprü ayağı+metrobüs şeridi+ortayol+köprünün 2. ayağı+yanyol birleşmesi orda acayip bir kaos yaratmış durumda yani 1 pabuca 4 ayak giriyor gibi mütiş bir daralma var imkanım olsada uygun bir kadraj bulup 10 dakika size o bölgenin videosunu çeksem ,eminimki avrupa yakasında en az bura kadar dikkat edilecek çok yer var ama ben çok korktuğum belkide uyarmakta geç kaldığım bir bölge olduğu için burayı göstermek istedim :pale:

"şimdi aşağıda gördüğünüz mevkide inanmak zor ama 2 metrobüs yolu ve 2 yan yol var"
dffgfs1.png
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
bilgiler için saol...
ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun!!!
ALLAH otomobil sürücülerini motorsiklet kullanıcılarına karşı gözünü dört açtırsın
ALLAH tekerimizi düz bastırtsın
ALLAH cemi cümlemize kaza yüzünden üzmesin.

Artık sadece dikkat de yetmiyor öyle değilmi???
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Yolun şimdiki halini gözümde canlandırdım. Ben de oraya yakın bir yerde oturuyorum ama daha geride kaldığımdan pek yolum düşmüyor oraya. Ülkemizde yeni yeni yollar yapılıyor ama yapılırken malesef bunun usülüne uygun olup olmadığı denetlenmiyor. Maksat yolu yapmak. Sizin benim gibiler dışımızda birçok insan da bunun farkında değil zaten. Adamlar asfaltlama çalışması yapıyorlar bir virajda. Atıyorum viraz sağa doğru. Sağa doğru viraj olan bir yolda yolun eğimi içe doğru olması gerekirken tam tersini yapıyolar. Siz dönmeye çalışıyosunuz ama yol sizi öbür tarafa doğru itiyor. Çok az virajda dikkat ediliyor buna. Halbuki eğim düzgün olsa hem arabalar hem motosikletler çok rahat bir şekilde dönebilecek o virajda. Eğim ters olunca ve dikkatsiz bir sürücü de viraja normalden biraz hızlı girince araç savruluyor haliyle ve kazaya davetiye çıkarılmış oluyor. Yahu neyimiz doğruda yollarımız doğru olsun diyeceksiniz. E sizler de haklısınız diyip çıkıcam işin içinden ben de.. Bu ülkede yaşayıp 4 teker sürücüsüyseniz hayatınız pamuk ipliğine bağlı, ha motosiklet sürücüsüyseniz şansa yaşıyorsunuz. Allah hepimizi korusun. Uyarı için de ayrıca teşekkürler..
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
O bölge hergün o yolu kullanan biri olarak benimde beynimi kemiriyor adeta. Evim Avcılarda evden çıktığım andan itibaren.
1-Avcılar/E5 katılım
2-Küçükçekmece Köprüsü/E-5 katılım,
3-Yenibosna/Havaalanı/E-5 Katılımı.
4-E-5/ Şirinevler kavşak,
5-İncirli,Bakırköy/E-5 Köprü
6-Zeytinburnu/E-5 Yol ayrımı,
7-E-5/Vatan Caddesi kavşağı
8-E-5/Ayvansaray(Eyüp) yol ayrımı(Edirnekapı Katılım)
Bunlardan birini geçtğim zaman diğerini nasıl geçeceğimin planını ve sıkıntısını hergün yaşıyorum. Uzun zamandan beri bu yolda motor kullanmama rağmen hala üzerimden bunun stresini atanıyorum. ALLAHIM, LÜTFEN TÜM MOTORCU KARDEŞLERİMİ VE BENİ KORU
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilgiler için saol...
ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun!!!
ALLAH otomobil sürücülerini motorsiklet kullanıcılarına karşı gözünü dört açtırsın
ALLAH tekerimizi düz bastırtsın
ALLAH cemi cümlemize kaza yüzünden üzmesin.

Artık sadece dikkat de yetmiyor öyle değilmi???

+1

Amin
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
5 Şubatta fuar var bu yolu tahminen bütün motosikletler kullanacak.

Hatırlattığın için teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bilgiler için saol...
ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun!!!
ALLAH otomobil sürücülerini motorsiklet kullanıcılarına karşı gözünü dört açtırsın
ALLAH tekerimizi düz bastırtsın
ALLAH cemi cümlemize kaza yüzünden üzmesin.

Artık sadece dikkat de yetmiyor öyle değilmi???

amin:cat:

Yolun şimdiki halini gözümde canlandırdım. Ben de oraya yakın bir yerde oturuyorum ama daha geride kaldığımdan pek yolum düşmüyor oraya. Ülkemizde yeni yeni yollar yapılıyor ama yapılırken malesef bunun usülüne uygun olup olmadığı denetlenmiyor. Maksat yolu yapmak. Sizin benim gibiler dışımızda birçok insan da bunun farkında değil zaten. Adamlar asfaltlama çalışması yapıyorlar bir virajda. Atıyorum viraz sağa doğru. Sağa doğru viraj olan bir yolda yolun eğimi içe doğru olması gerekirken tam tersini yapıyolar. Siz dönmeye çalışıyosunuz ama yol sizi öbür tarafa doğru itiyor. Çok az virajda dikkat ediliyor buna. Halbuki eğim düzgün olsa hem arabalar hem motosikletler çok rahat bir şekilde dönebilecek o virajda. Eğim ters olunca ve dikkatsiz bir sürücü de viraja normalden biraz hızlı girince araç savruluyor haliyle ve kazaya davetiye çıkarılmış oluyor. Yahu neyimiz doğruda yollarımız doğru olsun diyeceksiniz. E sizler de haklısınız diyip çıkıcam işin içinden ben de.. Bu ülkede yaşayıp 4 teker sürücüsüyseniz hayatınız pamuk ipliğine bağlı, ha motosiklet sürücüsüyseniz şansa yaşıyorsunuz. Allah hepimizi korusun. Uyarı için de ayrıca teşekkürler..

+1 :cat:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
72
bilgiler için saol...
ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun!!!
ALLAH otomobil sürücülerini motorsiklet kullanıcılarına karşı gözünü dört açtırsın
ALLAH tekerimizi düz bastırtsın
ALLAH cemi cümlemize kaza yüzünden üzmesin.

Artık sadece dikkat de yetmiyor öyle değilmi???

İnşallah :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
bilgiler için saol...
ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun!!!
ALLAH otomobil sürücülerini motorsiklet kullanıcılarına karşı gözünü dört açtırsın
ALLAH tekerimizi düz bastırtsın
ALLAH cemi cümlemize kaza yüzünden üzmesin.


AMİN AMİN AMİN AMİNNN... ::shake2::
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
İşte bu sebepten dolayı İstanbul'a motosikletle gelmekten çekiniyorum. En fazla kadıköye kadar geliyorum. Hakkımızda hayırlısı olsun.
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
308
Ne kadar tehlikeli olsada İstanbulda motor sürmenin keyfide bi başka :)
Heleki trafikte bi porche yada jeepin yanından hızla geçtiğinizde :p
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Ben motosiklet alırken istanbulda binmeyeceğim diye aldım. Binersemde haftasonu, sabah 7 8 gibi çıkıp öğlen döneceğim diye kendime söz verdim.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Dün akşam kadiköy yakasından yeşilköydeki bir motorcu arkadaşımızı ziyarete gittik..
Hangi yoldan mı? Tabi ki sahil yolundan..
Son yaşan kayıplardan sonra motosiklet ten eskisi gibi keyif almıyorum.
Allah ailelerine sabır versin:salut:
Herkes eskisinden daha fazla dikkatli olur inşallah..
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Dün akşam kadiköy yakasından yeşilköydeki bir motorcu arkadaşımızı ziyarete gittik..
Hangi yoldan mı? Tabi ki sahil yolundan..
Son yaşan kayıplardan sonra motosiklet ten eskisi gibi keyif almıyorum.
Allah ailelerine sabır versin:salut:
Herkes eskisinden daha fazla dikkatli olur inşallah..


aynen bende son olaylardan sonra o kadar stresli ve gerginimki artik motor ustundeyken.. hic keyif alamaz oldum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst