buraya gerçekten DİKKAT!!!

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
E-5'i mümkün olduğunca kullanmamaya çalışıyorum. Güzel hatırlatmaların için teşekkürler.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
biliyorum ki hepimiz için trafikte beklemek zor ama 5dk geç gidelim biraz yavaş sürelim..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850


bu resim incirli metrobüs üst geçidinden avcılar yönüne doğru çekilmiştir
gerçekten çok tehlikeli bir yer oldu orası
bakırköyde oturuyorum yıllardır
eve gelirken e-5 incirli girişinde yapılan hayvanlıkları görmenizi isterdim
en sol şeritte olan hayvanlar birden sağa kırıp incirli girişine girmeye çalışıyorlar inanılmaz
allah hepimizi tüm hayvanlardan korusun
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Arkadaşların bahsettiği hat çok tehlikeli bir hal aldı.
Fuar için gelecekler de çok dikkatli olsunlar lütfen. :bounce:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
bu aptallığa bi son verilsin artık.bunu yapan mühendisler hiç mi düşünememişler.insan canını bu kadar degersiz kılabilen bu zihniyet bu yolları acilen düzeltsin.Allah herkesi kazadan korusun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasın mekanı cnnet olsun
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
e5 yerine yolu uzatsada hep sahil yolunu kullanmayı tercih ediyorum hem otobüs az minibüs yok ve daha akıcı bi trafik var hemde manzarası güzel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst