bu resim incirli metrobüs üst geçidinden avcılar yönüne doğru çekilmiştir
gerçekten çok tehlikeli bir yer oldu orası
bakırköyde oturuyorum yıllardır
eve gelirken e-5 incirli girişinde yapılan hayvanlıkları görmenizi isterdim
en sol şeritte olan hayvanlar birden sağa kırıp incirli girişine girmeye çalışıyorlar inanılmaz
allah hepimizi tüm hayvanlardan korusun