- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu olayı 2. kez yaşıyorum bir kez daha aklıma gelirse birisi vefat etmeden bu uyarı konularını açacağım :salut: elbette hepimiz ist avrupa yakasında yaşıyoruz (biraz daha düşük kültür ve daha karışık trafik yapısı) belki hepimiz biliyoruz bu tehlikeli mevkileri belki hala duymayan görmeyen vardır belki sürüş esnasında aklına gelir de daha da dikkatli olur diye düşündüm
1. olay rahmetli hasan türkcanın kaza yapmadan bi kaç hafta önceki aynı yol ve güzergahta aynı tehlikeyi atlatmam !! "gece yarısı iş dönüşü sahil yolundan giderken aynı mevkide cankurtaran virajından sonra önüme birden çıkan belediye temizlik kamyonu!!"
2. rahmetli onur arkadaşın kaza yaptığı incirli köprüsü altı o güzergah tamamiyle motosikletler için en tehlikeli bölge nedenmi evimin yolu olduğu için defalarca geçerim ve bu tehlike malesef metrobüs açıldığından beri yan yol orta yol ve metrobüs yolu olarak üçe ayrıldığından beri tehlike 3 kat daha arttı şimdi aşağıdaki haritada yolun eski ve daha az tehlikesiz hali görünüyor yeni halini bulamadım ,burada motorumuzla avcılar yönüne ilerlerken orta yolda sol veya sağ şeritte gitmemiz tehlikeyi azaltmıyor her türlü allaha emanetiz çünkü orta yola sağ çalışlar ve ömür yan yol bağlantısı tam köprü altında katılıyor hemde köprünün altındaki tam daralan bölümde yani orta yolda 150km ile gelen bi doblo sağdan o yola katılan bir transit sizi bir anda ne yapacağınızı şaşırtıyor sağa ve sola kaçamıyorsunuz sağda yavaşlarsanız orta yolda sağdan 120km ile gelen bir araçın size arkadan çarpma ihtimali çok yüksek özellikle burda trafik sıkışık olduğu zaman tehlike hiç denecek kadar az oluyor ama köprü ayağı+metrobüs şeridi+ortayol+köprünün 2. ayağı+yanyol birleşmesi orda acayip bir kaos yaratmış durumda yani 1 pabuca 4 ayak giriyor gibi mütiş bir daralma var imkanım olsada uygun bir kadraj bulup 10 dakika size o bölgenin videosunu çeksem ,eminimki avrupa yakasında en az bura kadar dikkat edilecek çok yer var ama ben çok korktuğum belkide uyarmakta geç kaldığım bir bölge olduğu için burayı göstermek istedim
ale:
"şimdi aşağıda gördüğünüz mevkide inanmak zor ama 2 metrobüs yolu ve 2 yan yol var"
1. olay rahmetli hasan türkcanın kaza yapmadan bi kaç hafta önceki aynı yol ve güzergahta aynı tehlikeyi atlatmam !! "gece yarısı iş dönüşü sahil yolundan giderken aynı mevkide cankurtaran virajından sonra önüme birden çıkan belediye temizlik kamyonu!!"
2. rahmetli onur arkadaşın kaza yaptığı incirli köprüsü altı o güzergah tamamiyle motosikletler için en tehlikeli bölge nedenmi evimin yolu olduğu için defalarca geçerim ve bu tehlike malesef metrobüs açıldığından beri yan yol orta yol ve metrobüs yolu olarak üçe ayrıldığından beri tehlike 3 kat daha arttı şimdi aşağıdaki haritada yolun eski ve daha az tehlikesiz hali görünüyor yeni halini bulamadım ,burada motorumuzla avcılar yönüne ilerlerken orta yolda sol veya sağ şeritte gitmemiz tehlikeyi azaltmıyor her türlü allaha emanetiz çünkü orta yola sağ çalışlar ve ömür yan yol bağlantısı tam köprü altında katılıyor hemde köprünün altındaki tam daralan bölümde yani orta yolda 150km ile gelen bi doblo sağdan o yola katılan bir transit sizi bir anda ne yapacağınızı şaşırtıyor sağa ve sola kaçamıyorsunuz sağda yavaşlarsanız orta yolda sağdan 120km ile gelen bir araçın size arkadan çarpma ihtimali çok yüksek özellikle burda trafik sıkışık olduğu zaman tehlike hiç denecek kadar az oluyor ama köprü ayağı+metrobüs şeridi+ortayol+köprünün 2. ayağı+yanyol birleşmesi orda acayip bir kaos yaratmış durumda yani 1 pabuca 4 ayak giriyor gibi mütiş bir daralma var imkanım olsada uygun bir kadraj bulup 10 dakika size o bölgenin videosunu çeksem ,eminimki avrupa yakasında en az bura kadar dikkat edilecek çok yer var ama ben çok korktuğum belkide uyarmakta geç kaldığım bir bölge olduğu için burayı göstermek istedim
"şimdi aşağıda gördüğünüz mevkide inanmak zor ama 2 metrobüs yolu ve 2 yan yol var"