Bunlar motorsa bizimkiler ne oluyo????

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
3
bunları turkıyede kullanamassınız kendımızı böle avutalım:)yere sıfır nerdeyse bizdekı yollarla olcak iş deıl
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
bunlar hayal ürünü çizimlerden ibaretmi yoksa gerçekten piyasaya sunulmuş ürünlermi acaba. bide marksaı ne bunların. gözüm kaldı aslında.kırmızıda dehşet duruyor.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
arkadaş,
Bunlar motur değilkine, foturafı çekilip forum açılsın diye yapılmış dekorlar:) Ya da birilerinin ''motor böyle olsa nasıl olur'' gibisine yarattıkalrı tasarımlar:p Benim için, üzerine pinip, dağ bayır, asfalt şehir gezmeyen, hatta sadece diyebilirimki Gezmeyen Motor Motor Değildir:cat:
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
7
arkadaslar burası motosıkletler ıcın degılmıydı benmı yanlıs geldım bırı yukarıya ucak resmı koymus :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst