[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
"(Resûlüm!) Kuşkusuz biz sana Kevser'i verdik. Şimdi sen Rabbine kulluk et ve KURBAN KES. Doğrusu sana buğzeden, soyu kesik olanın ta kendisidir. Kevser,108/1,2,3.
Her şeye kadir olan Yüce Rabbimiz, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın!
Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle...Bulgaristan MT,Bursa MT,İstanbul MT ileride Ankara MT :queen:

yaşar sağol bende herkezin kurban bayramını kutlarım.
bu arada kimse yazmıyo çok yazık taaaa ikinci sayfaya düşmüşüz bu daha da üzücü.
imkanı olanlar yazsın da burası güncel dursun yahu.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Sevgili Arkadaşlarım Sizlerin Ve Ailelerinizin Bayramı Mübarek Olsun Iyiki Varsınız
Adana Mt
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
Tüm bulgaristan mt arkadaşlarımızın kurban bayramını kutlarım. nice bayramlara.
adana mt.:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Allah Tüm isLam aLeminin ßayRam'ın Müßarek eyLesin inŞ.--->>> [BurS-Mt]
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mübarek ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim :cat:

ilerleyen günler konuşalım yine şu dövme konusunu..perş-cuma gibi yalovadayım ömür abi bilesin :p
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
tum bulgarıstan ve mt alemının bayramını kutlarım
turgut bızım ortamları bılıyosun az cok yınede elımızden geldıgı kadar ıytı vakıt gecırdık slaytı begendık ama bızım resımlerden az koyulmus nedense bunu sorarız bı ara sana ok kıb
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
yahu bratçetler burda çoklu mesaj gönderme olayı varmı yoksam bizi kutlayan diyer il gruplarından özelikle her gruba girip tek tek mesajmı yazıyolar eğer öylese onları ayrıca tebrik etmek gerekiyo.
ama çoklu bi gönderme şekli varsa ben niye bilmiyom:pr:.
bu arada avcılar takımı yarın sizleri bekliyom bizim buralara nasıl olsa akraba eş dost herkezi gezdiniz gelin bide bizim buraya bişeyler yapalım yarın.
Özelikle Alper sen gel motor olmasada yengeyle yürüyerek en fazla 30 dakikada burdasın hem spor olur hem görüşür bişeyler yaparız hem bak bir küçük fıçı bira olucak iso bakşam aldı yarın ondan alıp gelicem eve gelen faydalanır gelmeyen bakınsın dursun.
sen niye dolaşmıyon diyen varsa hem motosiklete sığımayız hemde buraları sahipsiz brakmak olmuyo büyüklerin hiç biri yok ta ondan...
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
arkadaslar gohkan150zat arkadasımızdan bı msj gelmıs bız tanıyoo kusura bakmayın ben kendı sıfremle gırdıgım pc ye bakmadan yazdım eve geldım bu cocuk benım yanımda calısıyo megerse oda motorcuymus onun adresınden yazmısım ozur dılıyorum o msjı ben yazdım herkese ıyı bayramlar varmı duymayan bulgarıstan mt den yoksa ıyı o zaman :)benı bekle aksama mustafa abı aksama gelıyom 11:30 sızdeyım ama herkes orda olsun hee tut herkesı ben gelene kadar malum para yok ıslıyez acık ellerı opelımde belkım para veren cıkar seker yerınee
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Kutlama

Merhaba Arkadaşlar,
Biraz geç de olsa, bütün Bulgaristan MT Ailesinin Mubarek Kurban Bayramını en içten duygularımla kutlarım. Hepimiz için hayırlara vesile olmasını dilerim.
Selam ve sevgilerimle.
Mehmet Karabulut.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
ucanteneke5, valla oyle sicak bir teklifte bulunmussun ki Istanbul'da olsam kesin gelirdim...:)
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
74
[MERHABA ARKADASLAR.HERKESE IYI BAYRAMLAR.BUGUN LONDRA SAVAS MUZESINDE CEKTIGIM FOTOLARI SIZLER LE DE PAYLASMAK ISTEDIM.
pict0026fm3.jpg
pict0027vu3.jpg
pict0028wt8.jpg
pict0029kz5.jpg
pict0030md5.jpg
pict0031wl9.jpg
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
yahu bratçetler burda çoklu mesaj gönderme olayı varmı yoksam bizi kutlayan diyer il gruplarından özelikle her gruba girip tek tek mesajmı yazıyolar eğer öylese onları ayrıca tebrik etmek gerekiyo.
ama çoklu bi gönderme şekli varsa ben niye bilmiyom:pr:.
bu arada avcılar takımı yarın sizleri bekliyom bizim buralara nasıl olsa akraba eş dost herkezi gezdiniz gelin bide bizim buraya bişeyler yapalım yarın.
Özelikle Alper sen gel motor olmasada yengeyle yürüyerek en fazla 30 dakikada burdasın hem spor olur hem görüşür bişeyler yaparız hem bak bir küçük fıçı bira olucak iso bakşam aldı yarın ondan alıp gelicem eve gelen faydalanır gelmeyen bakınsın dursun.
sen niye dolaşmıyon diyen varsa hem motosiklete sığımayız hemde buraları sahipsiz brakmak olmuyo büyüklerin hiç biri yok ta ondan...

bate bugün müsaitseniz geliriz elinizi öpmeye :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
müzeden resimler süpermiş.paylaşım için tşk ederim..keşke o motorsikletin dili olsada konuşsa.neler anlatır neler :)

bizi çağırma ztn mustafa abi :salut:

mehmet abi bizi çok ihmal ediyon haa :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst