- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
- Konu Yazar
- #2,701
"(Resûlüm!) Kuşkusuz biz sana Kevser'i verdik. Şimdi sen Rabbine kulluk et ve KURBAN KES. Doğrusu sana buğzeden, soyu kesik olanın ta kendisidir. Kevser,108/1,2,3.
Her şeye kadir olan Yüce Rabbimiz, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın!
Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle...Bulgaristan MT,Bursa MT,İstanbul MT ileride Ankara MT :queen:
yaşar sağol bende herkezin kurban bayramını kutlarım.
bu arada kimse yazmıyo çok yazık taaaa ikinci sayfaya düşmüşüz bu daha da üzücü.
imkanı olanlar yazsın da burası güncel dursun yahu.