- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
ya o yüzden mesun bidaha ortak bi yerde buluşup bol bol muhabet ve mangal yapalımki sebebimiz olmasın siz burdasınız da biz gitmemis gerekiyo hesabı...
teşekürler mişocan ama erken gitmeniz gerekmeseydi daha güzel olurdu.
hesapta mesut daha eski tanıdıklarının evi önünde lastik yakacaktı ama yalovalı arkadaşlar ona engel oldu:cherry:
bu seferlik böle oldu.bir daha ki ne telafi ederiz artık :cat: