- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
yaşıyorumda pek istekli olduğum söylenemez insanın motoru olmayınca yazası gelmiyo bakıp geçiyorum genelde
uçan abi hayırdır ?
yok mu hala alma gibi bir niyetin?sana zamanında da demiştik artçı olarak katılabilirsin bize.bak festivallere motorsiklet sevdalısı arkadaşlarımız bizim arkamızda artçı olarak geliyor.son örnek poyrazlar festivali :cat:

















