[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yaşıyorumda pek istekli olduğum söylenemez insanın motoru olmayınca yazası gelmiyo bakıp geçiyorum genelde :)


uçan abi hayırdır ?

yok mu hala alma gibi bir niyetin?sana zamanında da demiştik artçı olarak katılabilirsin bize.bak festivallere motorsiklet sevdalısı arkadaşlarımız bizim arkamızda artçı olarak geliyor.son örnek poyrazlar festivali :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
yok mu hala alma gibi bir niyetin?sana zamanında da demiştik artçı olarak katılabilirsin bize.bak festivallere motorsiklet sevdalısı arkadaşlarımız bizim arkamızda artçı olarak geliyor.son örnek poyrazlar festivali :cat:
kanuni racer alıcaktım bayilerde yokmuş aradım bi kaç yeri 15 haziranda gelecek dediler kredi ile alıcaz artık bi şekilde de tecrübe yok + ehliyete kayıt yaptırmam gerek iyisimi siz beni beklemeyin :p
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
kameniv bizim avcılar bayiyinde var gecenlerde görmüştüm istersen bi sor
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yaklaşık 2 yıldır uğraştığım fakat sahip olamadığım RC aracıma bir hediye sonucu sahip oldum.dün akşam saat 22.00 civarları bir süpriz ile japonyadan geldi.o bir 3.0 motor 4x2 HPİ RACİNG FİRESTORM...! nitro yakıtı ile çalışıyor.fakat çalışmasını için ateşlemyi sağlamak için buji ısıtıcısı gerekiyor ve tabikide yakıt gerekiyor ani olduğu için onları temin edemedim ve şuan vitrinde süs duruyor.inş en kısa zamanda çalıştırıcam..normal bir aracın bire bir aynı çalışma prensibine sahip...!bir 600lük makineden daha seri bir kalkışa sahip.hem arazi hem asfalt canavarı kendileri :p 100km\h çok kısa bir sürede ulaşabiliyor.araba gibi balans ayarı,rolant ayarı,süspansiyon sertlik ayarı,rodaj dönemi VS.. herşeye mevcut...!!!














arabalardan daha profesyonel bir süspansiyona sahip...!


dediğim gibi çalıştırana kadar şuanda vitrinde süs :cherry:


nasıl alet ama :queen:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Düştün Ellerime Mesut aradıklarının hepsi var bende...:queen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Merhaba arkadaşlar, görüşmeyeli nasılsınız.
Bugün İsmail'in daveti üzerine Avcılar'a gelecektim fakat bilindiği üzere felaket yağmur yağdı. Sahilde toplanıp biraz muhabbet yapardık. Ama ne yazık ki olmadı. Başka zaman yaparız muhabbeti dimi.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
sadece racer 200 nasıl oluyo :cyclopsan sen zaten racer 200 düşünmüyormusun zaten.sadece racer 200 nasıl oluyo.racer 200 turbo serisi felan varda biz mi bilmiyoz :queen: yada ben tam anlayamadım dediğini:silent:

iyiyiz mehmet abiciğim sen nasılsın?planlarınızın suya düşmesine üzüldüm.yalovada hava çok güzeldi.alabalık tesislerine gittik 4 hyo 1 araba bugün.çok eğlendik biz bugün.güzel bir pazar günüydü benim için.resimler elime geçer geçmez sizinle paylaşıcam :cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mesut baktım bakıcaz artık biraz fiyatlar uçtu malum artık kışı bekliycez
mehmet abi bende bu gün o yamurda çatalcadan döndüm baya bi yagmur yadgı o taraflarda :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut baktım bakıcaz artık biraz fiyatlar uçtu malum artık kışı bekliycez
mehmet abi bende bu gün o yamurda çatalcadan döndüm baya bi yagmur yadgı o taraflarda :)

görünce dikkatimi çekti..ne olur ne olmaz görsün dedim.hani belki bu hafta 6lı sana vurmuştur felan :queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
......

sadece racer 200 nasıl oluyo :cyclopsan sen zaten racer 200 düşünmüyormusun zaten.sadece racer 200 nasıl oluyo.racer 200 turbo serisi felan varda biz mi bilmiyoz :queen: yada ben tam anlayamadım dediğini:silent:
maksat model olsun diye birine racer 200 diğerinede racer 200 s demişler
aralarında görüntü itibariyle bariz fark olmasada motorunda değişikliğe gidildiğine söylediler ben her ne kadar zannetmesemde
öyle işte :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
maksat model olsun diye birine racer 200 diğerinede racer 200 s demişler
aralarında görüntü itibariyle bariz fark olmasada motorunda değişikliğe gidildiğine söylediler ben her ne kadar zannetmesemde
öyle işte :)

sana bir önerim bir topic aç ve bunu iyice öğren derim.açıkcası racer 200 hakkında pek bilgim yok.tek bildiğim benim deer 152yi geçemediği :queen: (özledim onu yaa :salut:)
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
selam beyler bakıyomda kimse takılmıyor siteye tamam bende biraz ara verdim malum kız meselesi kız arkadaşım motorsiklet ten çok korkuyor napmam lazım sizce satmamı istiyor motoru aşkım danmı vazgeçeyim yoksa özgürlüğmü mü feda edeyim
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
selam beyler bakıyomda kimse takılmıyor siteye tamam bende biraz ara verdim malum kız meselesi kız arkadaşım motorsiklet ten çok korkuyor napmam lazım sizce satmamı istiyor motoru aşkım danmı vazgeçeyim yoksa özgürlüğmü mü feda edeyim

bu konu bizi aşar.bana kalırsa ikisindende vazgeçme derim ben...mücadelini ver hem aşkını hemde özgürlüğünü kazan...!::coool::
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
ah ulan nedir bu kadın miletinden çektğimiz :pr: elimden geldğince savaşıcam ikisinide kazanmam lazım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ah ulan nedir bu kadın miletinden çektğimiz :pr: elimden geldğince savaşıcam ikisinide kazanmam lazım
valla nasıl yapacağını bilmiyorum ama bu işi hallet kesin.yaa bir düşün:silent: motorsikletsiz bir hayat :p ıyyyyyy düşüncesi bile kötü :queen:

kimsenin bişey bildiği yok yahu koca racer topiğini okudum da ortaya bi fark koyamadık

dedim sana arada fark yok diye.racer 200 al bak keyfine:cat: ama bir tavsiye daha sana racer 200 alma :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst