[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
oooooooo gratsiler uzun zaman oldu bu kadar kalabalık olmamıştık valla.bir doğum günü partisindeyim biraz geç kaldım galiba :) mustafa abi eğer xenon alacaksan bir araştır biz gelirsek pazar geliriz..heryer kapalıdır.araştırma gibi seçeneğimiz olmaz.iyisi hangisiyse onu alırız.gerçi burdan birilerine haber saldım bakıcaz.bu arada benimkiler büyük ihtimal kısalar H3 uzunlar H1..fakat bugün düşündümde uzunlara xenon takmicam.sebebi;
xenon bildiğiniz gibi anında max. güç ışık vermiyor.yani selektörlerle çok zayıf kalıcak bununla birlikte xenon'a zarar vermiş olucam.bugün netten araştırdım bizim farlarında ayarları mevcut.yani istersem kısaları ayarlayıp uzunlar gibi aydınlatabilir.bilmem iyi düşünmüşmüyüm
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
hakılsın bate kısmet deyilmiş ben önce kedi motorumu satayımda olmasa kışa bakarım artık bu arada çamurluk aldım :queen:

aha hadi bakalım sonunda motorun gülücek artık desene.
bende bakşam tenereyi götürdüm egzocuya yarın akşam alıcam.
o ercan öküzünün yaptığının daha iyisini yaptırıyom topkapıda hemde komple 450 lira.
alınca resimlri koyarım hem bi akşa sahilde buluşuruz sesini bi duyarsın gerçi bende merak ediyom nasıl bişey olucak.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
aha hadi bakalım sonunda motorun gülücek artık desene.
bende bakşam tenereyi götürdüm egzocuya yarın akşam alıcam.
o ercan öküzünün yaptığının daha iyisini yaptırıyom topkapıda hemde komple 450 lira.
alınca resimlri koyarım hem bi akşa sahilde buluşuruz sesini bi duyarsın gerçi bende merak ediyom nasıl bişey olucak.

hadi hayırlısı mustafa abi.herşey gönlünce olsun.egzosun videosunu bekliyoruz :cherry:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
yarın bi alayımda görücez okadar egzocu aradım oysam o dibimdeymiş istemeden buldum onuda sefaköyden bi oto egzozcusu tarıf etti.
isteyenler de yaptırabilir özellikle alper senin makinaya güzel egzos var 250ytl.
ahanda bu kartı.
resim001mb1.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mustafa biraz saçma olacak ama benim şuan ki sesi bozmadan performansa katkı yapacak bişeyler yapabilirler mi egzosla.:silent: çok saçma oldu dimi :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa biraz saçma olacak ama benim şuan ki sesi bozmadan performansa katkı yapacak bişeyler yapabilirler mi egzosla.:silent: çok saçma oldu dimi :queen:

evet mesut biraz saçma oldu ama senin o sesinin daha iyisini alarak bişeyler yapabilirler:cherry:
malüm senin susturucu motosiklet için deil ama sesi güzel çıkıyo bide motosiklet için taktığını düşün bak nasıl çıkıcak.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet mesut biraz saçma oldu ama senin o sesinin daha iyisini alarak bişeyler yapabilirler:cherry:
malüm senin susturucu motosiklet için deil ama sesi güzel çıkıyo bide motosiklet için taktığını düşün bak nasıl çıkıcak.

valla abi görüyorumda adamlar yoshumira-devil-shoked.. VS... gibi kaliteli markalar takmışlar ama hiç birinden benim ki gibi ses çıkmıyor.bu yüzden oynayınca memnun kalmazsam aynı sesi alamamaktan korkuyorum.eğer gerçekten daha iyi bir ses (600 makine gibi) bir ses yapabilirseler yaptırırım.bi sor bakalım ne dicekler benim makine için..benim seside söle ama :p
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
milet çıldırmış galiba nedir buya 300 kişilik ehliyet kurümü olur harcı zor yatırdım yarın dosyayı yatıra bilsek bali de cumaya kadar şu ehliyeti alsak artık kafayı yicektim bugün olmaz öylebi kalabalık ya

siz hala buluşamadınız mı :queen:

ewett arkadaşlar bildiğiniz gibi bu hafta poyrazlar festivali var.gelmeyi düşünen varmı? ben gitmeyi çok istiyorum açıkcası..yol ark bulursam gidicem

bengelebilirim mesut ehliyeti halede bilirsem

Hayırlı olsun Özcan, bu arada Cumalıkızık ne is, orda mı yasadınız bir dönem?

Yag olarak simdiye kadar hep Castrol 10W-40 veya 10W-50 kullandım ama bir dahaki seferde Repsol'u denemeyi dusunuyorum.

7 sene orda yaşadık gayet güzel biryerdir bilirsin muhak kak gitmişindir

işte bende burdayım.
mesut zenonları sordum da o senin dediğin philips sadece ampulun markası ve kimse tavsiye etmiyo sen osramdan şaşma yani ampul olarak komple zenon markasını bilmiyom ama hiç farketmez dediler sonuçta hepsi çinde yapılıyomuş.
buraya gelirsen şirin evlerde en ucuza bulursun dediler.
özcan hadi bakalım hayırlı olsun ehliyetin.
yağı ya gelince yaz günü 15/40 kulan daha iyi markaya gelince o valvolain castrolle aynı ayarda avrupada genelde onu kulanıyolar bi marka daha vardı ama aklıma gelmedi vede burda yok kastrol çok satıyo ve pahalı diye yanılmayın aslında çok dandik bi yağı ve nedense sadece türkiyede çok satılıyo.
alper sen nabarsın yahu hiç görüşemiyoz bu günlerde??

saol mustafa abi bide ehliyeti ala bilsek cebimize koysak
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
11
Zdraveyte, Selam Millet... Bende sizlerdenim, 2005 ve 2006 yılında Kırcali ye gittim (ist dan) motorum 600F ti baya yormuştu ama çook zevkliydi be.Bir sene ara verdik.Bu sene de kısmetse Kırcali ve Sofia yapıcam yeni motorumla...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
senin aöf sınavların yokmu mesut.
tek öğrenci benmiyim burda
ben normal bitirdim okulu.açık lise fln yok bende.haliyle sınavım felanda yok :cherry: özgür adamım ben :p

Zdraveyte, Selam Millet... Bende sizlerdenim, 2005 ve 2006 yılında Kırcali ye gittim (ist dan) motorum 600F ti baya yormuştu ama çook zevkliydi be.Bir sene ara verdik.Bu sene de kısmetse Kırcali ve Sofia yapıcam yeni motorumla...

hoşgeldin arkadaşım.fakat 1kere msj yazıp kacacaksan baştan söyle.valla gına geldi artık.merhaba diyip kaçıyorlar :salut: yeni motorsikletin hayırlı olsun:rendeer: katılımcı olman dileğiyle :cat:
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
11
hoşgeldin arkadaşım.fakat 1kere msj yazıp kacacaksan baştan söyle.valla gına geldi artık.merhaba diyip kaçıyorlar :salut: yeni motorsikletin hayırlı olsun:rendeer: katılımcı olman dileğiyle :cat:[/QUOTE]

Saol, çok yoğun olduğmdan dolayı her zaman yazamam ama kaçmak yok buralardayız.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hoşgeldin arkadaşım.fakat 1kere msj yazıp kacacaksan baştan söyle.valla gına geldi artık.merhaba diyip kaçıyorlar :salut: yeni motorsikletin hayırlı olsun:rendeer: katılımcı olman dileğiyle :cat:

Saol, çok yoğun olduğmdan dolayı her zaman yazamam ama kaçmak yok buralardayız.[/QUOTE]

peki anlaştık ölese :p hoşgeldin tekrardan..
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Akşam nereye kayboldunuz Mesut çok aradım sizi motorlar dışarda siz yoksunuz ? Sanıyorum sinemadaydınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst