- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
mesut güzel olmuş her nekadar tipim olmasada iyi görünüyo ama umarım sinyaleri bir an önce takarsın vede yağmurda kullanmassın yoksam çok fena çamur olursun biliyon dimi.
zenon istersen burada bi arkadaş 150ytl ye bulurum dedi ben param olursa alıcam sende istersen alırız.
merak etmeyin en kısa zaman takacağım.sırf bunun için fırça iyiceğimide biliyordum zaten







