- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
yanlış hatırlmıyorsam 6-7 arası geçtik..çok yağmur vardı ondan hiç duramadık:salut:hayırlı olsun mesut almışın makineyi güle güle küllan kazasız belasız bursadan kaçta geçtiniz
gülegüle kulan allah kaza bela vermesin sonuda erdin muradına
ikinizede çok teşekkür ederim.inş sizinde yeni motorsikletiniz olur...pazar günü canlı görürsünüz artık :queen: