[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hayırlı olsun mesut almışın makineyi güle güle küllan kazasız belasız bursadan kaçta geçtiniz
yanlış hatırlmıyorsam 6-7 arası geçtik..çok yağmur vardı ondan hiç duramadık:salut:
gülegüle kulan allah kaza bela vermesin sonuda erdin muradına

ikinizede çok teşekkür ederim.inş sizinde yeni motorsikletiniz olur...pazar günü canlı görürsünüz artık :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
fazlasıylaa yorgunum.pek rahat bir motor değil açıkcası..oldukça yordu..bide ilkkez kullandım diye çok kastım kendimi..bir an önce yatayım mağlum yarın yine iş başı var :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Mesut yeni motorun Allah kaza bela vermesin darısı bizim başımıza neden uğramadın dicektim ama tahmin ettiğim ğibi yagmura yakalanmışsın

yaşar gelmi yo galiba yalnışmı hatırlıyorum

Malesef gelemiyorum arkadaşlar daha öncede yazdığım gibi pazar sabah 08:30 akşam 20:30 çalışıyorum :salut::salut: kim icat ettiyse bu vardiyayı böle giderse hiçbir geziye katılamıcam (tabi 1-2 kişi almazlarsa):pr::pr: pazartesi salı tatilim pazartesi sabahı İneğöle gidip servisten motorumu alcam ordan Eskişehire devam etcem arkadaşların yanına eeee nede olsa artık ehliyetim cebimde:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Hayırlı olsun Mesut yeni motorun Allah kaza bela vermesin darısı bizim başımıza neden uğramadın dicektim ama tahmin ettiğim ğibi yagmura yakalanmışsın



Malesef gelemiyorum arkadaşlar daha öncede yazdığım gibi pazar sabah 08:30 akşam 20:30 çalışıyorum :salut::salut: kim icat ettiyse bu vardiyayı böle giderse hiçbir geziye katılamıcam (tabi 1-2 kişi almazlarsa):pr::pr: pazartesi salı tatilim pazartesi sabahı İneğöle gidip servisten motorumu alcam ordan Eskişehire devam etcem arkadaşların yanına eeee nede olsa artık ehliyetim cebimde:cherry:

benim motorum seninde ehliyetin hayırlı olsun :queen:

arkadaşlar şimdi düşündümde..bursada sumensko ile nerde buluşucaz..benim aklıma bir fikir geldi. istanbullular beni yalovadan alsınlar.yalovadan çıkarken sumensko(özcan) arayalım ve yola çıkıyoruz diyelim...yasar'ın çalıştığı yeri ben biliyorum hem sumenskoyada yakın bir yer.orda buluşalım.hem yasar'ında ziyaretine gider hem ortak bir yerde buluşmuş oluruz.ne dersiniz :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ewett istanbul'lular güzergahınız belli mi? pendikden mi yoksa eskihisardan mı geliyorsunuz.ayrıca kaç gemisine binmeye planlıyorsunuz :silent:
mesut kaç gemisi bilmiyom ama sabah en geç saat 08,00 gibi avcılardan ayrılmayı düşünüyom diyerleride kabul eder heralde.
geliş topçulardan ama dönüş galiba kesin bursa yani mudanya dan dimi.
sen belki yalnız kalacan ama olsun maksat gönüller bir olsun

şu biranın bi huyunu sevmiyorum nedir acaba bilen varmı ?:silent:
şumensko sakın biranın en güzel tarafı :tadı vede balkonu canlı tutması olmasın:queen:
arkadaşlar bu ümmet abinin yaptığı gezi oldukça kalabalık olmuş.bursaya gelecekleri hakkında bir bilgi yok ama bir sesimizi çıkarsak mı.ne dersiniz???bursaya davet edelim gelirseler gelsinler yada sizin dediğiniz gibi biz free takılalım bulgaristan MT olarak..ewet arkadaşlar bu konu hakkında neler düşünüyorsunuzzz.alpino mustafa abi tutkun abi'nin ve birkaç arkadaşın daha geleceğini sölemişti.onlarıda listeye ekleyip son bir liste çıkar bakalım...cbr 125'li bir arkadaşda vardı(yetiştirmeye çalışıyordu) o arkadaşda gelecek mi acaba? sen listeye bizim arkadaşlardan eralp ve mete'de yaz.onların sağ solu belli olmaz ama en kötü ihtimal onlarıda yazalım.evet başka eş-dost geliyor mu?alpino tek geleceğini sölemiştin ama biz yengeyide aramızda görmek isteriz.mustafa abinin eşide gelecek zaten.tabiki yine siz bilirsiniz.bide senin kayınçon mu ne vardı istersen onu getir.alpino sana hep nick'inle hitap ediyorum ama isminde emin değilim.unutmuşum yaaa :silent: alper abiydi dimi.yanlış hatırlamıyorum inş.evet son listeyi yapmaya başlayalım.ayrıca bugün kredi için bankaya başvuru yaptım.yarın öğleden sonra açıklanır paranı alırsın dediler.kısmetse çarş yada perş balıkesir'e motorsikletimi almaya gidicem.kısmetse bir engel kalmadı şimdilik.satıcıyı akşama aricam sonkez bir konuşalım.ilan duruyor ama inş satmamıştır.neyse çok uzattım :p
mesut sana bende katılıyom bence onlara haber versek bursada çok daha fazla motosiklet toplanırız ve çok daha iyi olur bana katılan varsa yazsınki bunu bi onaylayalaım.
ben çoğu arkadaşı biliyorum;
alpino:alper
ucanteneke5:mustafa
jotif:serdar
sumesnko:özcan
yasar:yasar
ve ben:mesut :p
tabi seninde:bülent
saol kardeşim herşey şuanlık tıkırında gidiyor...!
ya isimleri boşverin sonuçta burda yazan nikler herkezin hoşuna gittiği için yazar bende zaten isim hatırlama zorluğu var o yüzden hiç fark etmiyo.

http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/43400-dogum-gunun-kutlu-ucanteneke5.html
link'ten mustafa abi için dileklerinizi ve mesajlarınızı yazabilirsiniz :rendeer:
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN UCANTENEKE5 ::sefereee::wish::
mesut çok teşekür ederim başta sana ve bütün MT bulgaristan arkadaşlara.

alpıno benım bracette gelıyooo hasan dıye bırısı haberın olsun gercı mustafa abı bılıyo onun gelecegını belkı kıractanda cocuklar gelebılır bende yoktum 4-5 gunden berı motoru toplamaya calısıyorum ıstee yarın parcaları alacam persembe mustafa abıyle takacaz herseyını sızde ne var ne yok bakalım

iso hasanı bilmemi gelmesse zaten önce beni bulur karşısında.
tamam ehliyet yok ama siz takılın bana ve gidelim sorun olmaz.

Dobre bre bratlar:) siteye yeni üye oldum aslen İstanbul doğumluyum ama anne baba tarafları komple bg:) malum yaz geliyor ben de motosiklet bakıyorum. honda cbf150 düşünüyordum ilk olacağı için ama dün bi hyosung rt125 gördüm kararsız kaldım şimdi ikisi arasında. herhangi birini kullanan var mı burada? hangisini tavsiye dersiniz ya da iyi kötü yönlerini? (her ikisinin de forumlarını tamamen okudum bu arada)
haydi herkese iyi sabahlar, motor alacak arkadaşa da hayırlı olsun diyeyim şimdiden:)

bratçet hoş geldin aramıza bana sorarsan sen direk bi 250cc alsan fenaa olmaz tabi bu tamamen senin bütçeye bağılı bişey ama 125cc alcaksan bahsetiğn motosikleti çıkartamadım ama sana YBR125 veya CBF150 tavsiye ederim başlangıç için.
mesut motosikletin hayırlı olsun kaça aldığını yazmamışsın ama ankaradaki enkazla pek bi fiyat farkı yoktur ama baya kalite farkı var gibi duruyo.
artık bi krıkçe vercen dimi gelince oraya.

sumensko sende eğerki o magnayı hani resmini koymuşsun fiyatının düz yaparsan vede makinada ses yoksa bence hiç kaçırma o maki bi haraika seninle yaşlanır vede sorun çıkarmaz bak benim tenere 94mod. ama hala super bi durumda.
bence sana çok yakışır tabiki motorda sorun yoksa:cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Mesut, hayırlı olsun, cok güzel görünüyor motorun..Allah kaza bela vermesin...
Sumensko, bratmi, Honda Magna deli makinadır, chopper konforunda racing performansı düsün, aynen o sekil...
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
89
mesut brate hayırlı olsun makına cok guzel gorunuyooo kazasız belasız surusler bratee verırsın artık bı tur:)benımde cogu parcalar tamam sayılır yarın mustafa abı gelecek takacaz bakalım
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kardes hayırlı olsun motorun tekerın duz bassın...motorun gıdışı hakkında bıraz bılgı verırmısın...kac bınde ne kadara aldın....:silent:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
playboy_77 motora almana herkezden cok ben sevindim walla uzunugraslardan sonra en sonunda kavustun hyo'na:mrgreen: e bursada ıslatırız artık:p
mustafa abi c.tesi müsait olursan saat 14,30 gibi sana gelmek istiyorum pazar gunu yola cıkıcaz ya bi bakım yapalım benim motora olmassa servise giderz ama motora yanımda bakıcaklar.dedem erikten rakı yapmıs getirirm bi tadına bakarsın:p benim lapırtopur bozuldu evde nete bağlanamıyorum işyerinden giriyorum gecmiş doğumgunun kutlu olsun ayrıca.:rendeer:
uyyyy ismaill naptın la zavallı cıbırı :mrgreen:topladınızmı naptınız:silent:
bulosele mont için ozelden msj attım bakarsın diğer siteyi kullanmıyodum ondan gec yazdım.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
egzos a dikkat :queen: sesi duyan ürküyo yok böle bi ses :queen:
sesi gerçekten çok güzel.hafiften bir gaz verince 600lük makine gibi ses veriyor..bide pat pat diye patlamıyor mu:queen:

Mesut, hayırlı olsun, cok güzel görünüyor motorun..Allah kaza bela vermesin...
Sumensko, bratmi, Honda Magna deli makinadır, chopper konforunda racing performansı düsün, aynen o sekil...
tesk ederim bülent..allah size daha iyilerini nasip eder inş :rendeer:
mesut brate hayırlı olsun makına cok guzel gorunuyooo kazasız belasız surusler bratee verırsın artık bı tur:)benımde cogu parcalar tamam sayılır yarın mustafa abı gelecek takacaz bakalım
motorunun olmasına sevindim..pazara kadar tam anlamıyla biter herhalde.görüşmek üzere :rendeer:
kardes hayırlı olsun motorun tekerın duz bassın...motorun gıdışı hakkında bıraz bılgı verırmısın...kac bınde ne kadara aldın....:silent:
tesekkür ederim.gt 250r hakkında aktif birisisin.ara ara yazılarını okuyordum.motorsikleti 11500 km aldım..tamamiyle uzun yolda yapılmış.5,500 bitirdim işi.yürüyende hiç bir sorun yok.tıkır tıkır çalışıyor..motorsikleti getirirken hafiften gazı yokladımda 150 gördüm elimin altında dahada gaz vardı..rodaj itina ile yapılmış.allah sanada nasip eder inş :rendeer:

playboy_77 motora almana herkezden cok ben sevindim walla uzunugraslardan sonra en sonunda kavustun hyo'na:mrgreen: e bursada ıslatırız artık:p
mustafa abi c.tesi müsait olursan saat 14,30 gibi sana gelmek istiyorum pazar gunu yola cıkıcaz ya bi bakım yapalım benim motora olmassa servise giderz ama motora yanımda bakıcaklar.dedem erikten rakı yapmıs getirirm bi tadına bakarsın:p benim lapırtopur bozuldu evde nete bağlanamıyorum işyerinden giriyorum gecmiş doğumgunun kutlu olsun ayrıca.:rendeer:
uyyyy ismaill naptın la zavallı cıbırı :mrgreen:topladınızmı naptınız:silent:
bulosele mont için ozelden msj attım bakarsın diğer siteyi kullanmıyodum ondan gec yazdım.

sorma yaaa.ilanlarla yat ilanlarla kalk kafayı iyicektim.en sonunda bir motorsikletim oldu..en çok motorsiklet aramayacağıma seviniyorum :queen:


ucanteneke5 mustafa abi beni dönüşte yalnız bırakıyorsunuz demek :salut: valla kırıldım şimdiden söylim :salut: (pendik daha iyi değil mi :silent: )
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
spawnem, bratcet mesajını okudum, tesekkur ederim:wiinkk: Bu arada adını hatırlayamadım, kusura bakma..
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
pazar günü hava sıcaklı 28 derce olacakmış :queen:

sumensko sende eğerki o magnayı hani resmini koymuşsun fiyatının düz yaparsan vede makinada ses yoksa bence hiç kaçırma o maki bi haraika seninle yaşlanır vede sorun çıkarmaz bak benim tenere 94mod. ama hala super bi durumda.
bence sana çok yakışır tabiki motorda sorun yoksa



bir pazar gidip makmamlazım motora acaba yakıtı nasıldır bunun
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
pazar günü hava sıcaklı 28 derce olacakmış :queen:

sumensko sende eğerki o magnayı hani resmini koymuşsun fiyatının düz yaparsan vede makinada ses yoksa bence hiç kaçırma o maki bi haraika seninle yaşlanır vede sorun çıkarmaz bak benim tenere 94mod. ama hala super bi durumda.
bence sana çok yakışır tabiki motorda sorun yoksa



bir pazar gidip makmamlazım motora acaba yakıtı nasıldır bunun

motorsiklet bursadaysa neden olmasın..gidip bakarız :cat:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
özcan albitane huy sende :queen: ama choper olsun

chopper de kesmez oldu beni bugün işten gelince biraz dolaşayım dedim birazda gaza geldim basayım dedim montun yakalarından tokat yedinmi hiç bilmem ben bugün yeterince yedim yanaklarım kızardı çok ruzgar alıyor motor:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst