[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
misal dedik ya okyanus felan dememişim iki kim bilir ne derdin:queen:
okyanus dersen bende sana VAKUM GİBİ ÇEKİYOR MÜBAREK derim :queen::queen:

iyi geceler dostum :rendeer:


arkadaşlar cumartesi günü için hemen hemen tüm türkiye'de havalar güzel olacak sanırım..pazar günüde büyük ihtimal hava güzel olur.hadi hayırlısı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar bu ümmet abinin yaptığı gezi oldukça kalabalık olmuş.bursaya gelecekleri hakkında bir bilgi yok ama bir sesimizi çıkarsak mı.ne dersiniz???bursaya davet edelim gelirseler gelsinler yada sizin dediğiniz gibi biz free takılalım bulgaristan MT olarak..ewet arkadaşlar bu konu hakkında neler düşünüyorsunuzzz.alpino mustafa abi tutkun abi'nin ve birkaç arkadaşın daha geleceğini sölemişti.onlarıda listeye ekleyip son bir liste çıkar bakalım...cbr 125'li bir arkadaşda vardı(yetiştirmeye çalışıyordu) o arkadaşda gelecek mi acaba? sen listeye bizim arkadaşlardan eralp ve mete'de yaz.onların sağ solu belli olmaz ama en kötü ihtimal onlarıda yazalım.evet başka eş-dost geliyor mu?alpino tek geleceğini sölemiştin ama biz yengeyide aramızda görmek isteriz.mustafa abinin eşide gelecek zaten.tabiki yine siz bilirsiniz.bide senin kayınçon mu ne vardı istersen onu getir.alpino sana hep nick'inle hitap ediyorum ama isminde emin değilim.unutmuşum yaaa :silent: alper abiydi dimi.yanlış hatırlamıyorum inş.evet son listeyi yapmaya başlayalım.ayrıca bugün kredi için bankaya başvuru yaptım.yarın öğleden sonra açıklanır paranı alırsın dediler.kısmetse çarş yada perş balıkesir'e motorsikletimi almaya gidicem.kısmetse bir engel kalmadı şimdilik.satıcıyı akşama aricam sonkez bir konuşalım.ilan duruyor ama inş satmamıştır.neyse çok uzattım :p
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
evet mesut adım alper
geziye yalnız gelicem eşimi getirmicem hava soguk olabilir o yüzden
listeyide yarın akşam yaparız artık hergünde günceleriz
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
evet havalar bu ara karışık bir yamur var bi bakıyon güneş açmış iyi şallah hava açık olur pazar günü:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
:)bende öyle olsun isterim ama bakalım nasıl olacak

havanın kötü olacağını hiç sanmıyorum.cumartesi tüm yurt geneli açık olarak gösteriyor.balkanlardan yağmur gelse bile bir gecede bursaya kadar gelemez diye umuyorum..bu akşam haberlerde de yaz geliyor diye haber yaptılar.yarından itibaren havaların ısınacağını sölediler.hafta sonu istanbul'un 22-23 derece olacağını söledi.yinede şom ağzımı açmim şimdi :queen:


bu arada satıcı ile az önce konuştum.geliyorum diye haber vereyim dedim.hem motorsikletin satılıp satılmadığını sorayım dedim.satılmadığını söledi o arada son bir pazarlık daha yapayım dedim.ahh uhhh derken 250 daha kırdım :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
havanın kötü olacağını hiç sanmıyorum.cumartesi tüm yurt geneli açık olarak gösteriyor.balkanlardan yağmur gelse bile bir gecede bursaya kadar gelemez diye umuyorum..bu akşam haberlerde de yaz geliyor diye haber yaptılar.yarından itibaren havaların ısınacağını sölediler.hafta sonu istanbul'un 22-23 derece olacağını söledi.yinede şom ağzımı açmim şimdi :queen:


bu arada satıcı ile az önce konuştum.geliyorum diye haber vereyim dedim.hem motorsikletin satılıp satılmadığını sorayım dedim.satılmadığını söledi o arada son bir pazarlık daha yapayım dedim.ahh uhhh derken 250 daha kırdım :bounce:

hadi hayırlısı diyelim mi alıyonmu motoru:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hadi hayırlısı diyelim mi alıyonmu motoru:cat:

bildiğiniz gibi nakitte sıkıntım vardı.bugün bankaya kredi için başvuru yaptım işte.yarın alıcam parayı ve parayı denkleştirmiş olacağım :cat: yarın alayım bide ustayla konuşayım bakalım ne dicek.çarş git gel derse çarşamba giderim en kötü ihtimal perşembe giderim.sumensko yada yasar çarşamba yada perşembe akşam 4-5 gibi müsait olur musunuz.beraber yorgunluk çayı içelim yoksa yalovaya devam edeyim mi :silent: büyük ihtimal jotif'i de alcam yanıma.tek başına çekilmez okadar yol.muhabbetçi lasım :queen:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
bildiğiniz gibi nakitte sıkıntım vardı.bugün bankaya kredi için başvuru yaptım işte.yarın alıcam parayı ve parayı denkleştirmiş olacağım :cat: yarın alayım bide ustayla konuşayım bakalım ne dicek.çarş git gel derse çarşamba giderim en kötü ihtimal perşembe giderim.sumensko yada yasar çarşamba yada perşembe akşam 4-5 gibi müsait olur musunuz.beraber yorgunluk çayı içelim yoksa yalovaya devam edeyim mi :silent: büyük ihtimal jotif'i de alcam yanıma.tek başına çekilmez okadar yol.muhabbetçi lasım :queen:

ben gündüzcüyüm bu hafta 4 gibi işten çıkıyorum telefonlaşırız olursa :cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bu arada satıcı ile az önce konuştum.geliyorum diye haber vereyim dedim.hem motorsikletin satılıp satılmadığını sorayım dedim.satılmadığını söledi o arada son bir pazarlık daha yapayım dedim.ahh uhhh derken 250 daha kırdım :bounce:[/QUOTE]

hadi bakalım bu sefer olucak gibi :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ben gündüzcüyüm bu hafta 4 gibi işten çıkıyorum telefonlaşırız olursa :cat:

olur anlaştık öylese..bursaya gelmeden illa ki mola veririz.bursaya yaklaştığımda ki bir molada seni ararım.yinede belli olmaz balıkesir'de işim erken bitip erken yola çıkarsam haliyle bursayada erken gelmş olurum..yinede seni arayıp bilgilendiririm :wiinkk:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
playboy_77, hadi bakalım brat mi, hayırlısıyla al yeni motorunu, walla ben de senin kadar heyecanlandım simdi...:wiinkk:

Ya beyler, birsey farkettim sanırım cogumuz birbirimizin isimlerini bilmiyor, cogunlukla takma isimlerimizle birbirimize hitap ediyoruz...
Herkes adını bi yazsa iyi olur.
Ben Bülent...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
playboy_77, hadi bakalım brat mi, hayırlısıyla al yeni motorunu, walla ben de senin kadar heyecanlandım simdi...:wiinkk:

Ya beyler, birsey farkettim sanırım cogumuz birbirimizin isimlerini bilmiyor, cogunlukla takma isimlerimizle birbirimize hitap ediyoruz...
Herkes adını bi yazsa iyi olur.
Ben Bülent...:)

ben çoğu arkadaşı biliyorum;
alpino:alper
ucanteneke5:mustafa
jotif:serdar
sumesnko:özcan
yasar:yasar
ve ben:mesut :p
tabi seninde:bülent
saol kardeşim herşey şuanlık tıkırında gidiyor...!

http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/43400-dogum-gunun-kutlu-ucanteneke5.html
link'ten mustafa abi için dileklerinizi ve mesajlarınızı yazabilirsiniz :rendeer:
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN UCANTENEKE5 ::sefereee::wish::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğiniz gibi nakitte sıkıntım vardı.bugün bankaya kredi için başvuru yaptım işte.yarın alıcam parayı ve parayı denkleştirmiş olacağım :cat: yarın alayım bide ustayla konuşayım bakalım ne dicek.çarş git gel derse çarşamba giderim en kötü ihtimal perşembe giderim.sumensko yada yasar çarşamba yada perşembe akşam 4-5 gibi müsait olur musunuz.beraber yorgunluk çayı içelim yoksa yalovaya devam edeyim mi :silent: büyük ihtimal jotif'i de alcam yanıma.tek başına çekilmez okadar yol.muhabbetçi lasım :queen:

bu hafta ben gececiyim dostum akşam 4-5 gibi kalkmış olurum zaten yolunuzun üstü sayılır bizim ev mavi oku takip et yeter çok kolay:queen:yinede Bursa'ya girdiğinde ara ben tarif ederim:cat:

resim biraz ufak çıkmış:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadaşlar başka gelecek varsa söyleyinde ekleyelim gratskiler
1.Jotif
2.ucanteneke5
3.playboy_77
4.alpino
5.sumensko
6.yasar
7.tutkun
8.shumenli_iso
ahanda talihliler :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst