okyanus dersen bende sana VAKUM GİBİ ÇEKİYOR MÜBAREK derim :queen::queen:misal dedik ya okyanus felan dememişim iki kim bilir ne derdin:queen:

bende öyle olsun isterim ama bakalım nasıl olacak
havanın kötü olacağını hiç sanmıyorum.cumartesi tüm yurt geneli açık olarak gösteriyor.balkanlardan yağmur gelse bile bir gecede bursaya kadar gelemez diye umuyorum..bu akşam haberlerde de yaz geliyor diye haber yaptılar.yarından itibaren havaların ısınacağını sölediler.hafta sonu istanbul'un 22-23 derece olacağını söledi.yinede şom ağzımı açmim şimdi :queen:
bu arada satıcı ile az önce konuştum.geliyorum diye haber vereyim dedim.hem motorsikletin satılıp satılmadığını sorayım dedim.satılmadığını söledi o arada son bir pazarlık daha yapayım dedim.ahh uhhh derken 250 daha kırdım :bounce:
hadi hayırlısı diyelim mi alıyonmu motoru:cat:
bildiğiniz gibi nakitte sıkıntım vardı.bugün bankaya kredi için başvuru yaptım işte.yarın alıcam parayı ve parayı denkleştirmiş olacağım :cat: yarın alayım bide ustayla konuşayım bakalım ne dicek.çarş git gel derse çarşamba giderim en kötü ihtimal perşembe giderim.sumensko yada yasar çarşamba yada perşembe akşam 4-5 gibi müsait olur musunuz.beraber yorgunluk çayı içelim yoksa yalovaya devam edeyim mi :silent: büyük ihtimal jotif'i de alcam yanıma.tek başına çekilmez okadar yol.muhabbetçi lasım :queen:
ben gündüzcüyüm bu hafta 4 gibi işten çıkıyorum telefonlaşırız olursa :cat:
playboy_77, hadi bakalım brat mi, hayırlısıyla al yeni motorunu, walla ben de senin kadar heyecanlandım simdi...:wiinkk:
Ya beyler, birsey farkettim sanırım cogumuz birbirimizin isimlerini bilmiyor, cogunlukla takma isimlerimizle birbirimize hitap ediyoruz...
Herkes adını bi yazsa iyi olur.
Ben Bülent...![]()
bildiğiniz gibi nakitte sıkıntım vardı.bugün bankaya kredi için başvuru yaptım işte.yarın alıcam parayı ve parayı denkleştirmiş olacağım :cat: yarın alayım bide ustayla konuşayım bakalım ne dicek.çarş git gel derse çarşamba giderim en kötü ihtimal perşembe giderim.sumensko yada yasar çarşamba yada perşembe akşam 4-5 gibi müsait olur musunuz.beraber yorgunluk çayı içelim yoksa yalovaya devam edeyim mi :silent: büyük ihtimal jotif'i de alcam yanıma.tek başına çekilmez okadar yol.muhabbetçi lasım :queen:
bu hafta ben gececiyim dostum akşam 4-5 gibi kalkmış olurum zaten yolunuzun üstü sayılır bizim ev mavi oku takip et yeter çok kolay:queen:yinede Bursa'ya girdiğinde ara ben tarif ederim:cat: