[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aslında yaparız ama biraz zor gibi şöyle anlatayım benim motosiklet çift silindirya ama ikisi aynı anda çalışıyor ben bunları ayrı ayrı çalıştırmak istiyorum boylelikle titreşimi biraz olsun azaltmak istiyorum hem performansıda artar biraz

alpino senin yanlışın var iki silinder birlikte çalışmaz öyle bişey olsaydı tek yaparlardı titreşimler tamamen motorun şaseye demir demire bağılı olmasından vede krankta balansör olmamasından dolayı oluyo yani biraz ucuz malzeme bildiğin gibi.motorun çalışmasını istesende deiştiremessin onu yapmak için motoru komple yeniden tasarlamak ve yapmak gerekiyo.
yani lafın kısası sen bu işi unut ve böyle binmeye devam et:cherry:
Herkeze Merhaba Ben de Bulgaristan göçmeniyim 1978 model:p

2006 Yılında Honda CBR 600 F le yaptığım gezimi buradan inceleyebilirsiniz.
Sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle cevap vermek isterim...
Selamlar,:king:

rahmi brat hoşgeldin bende bu adam nezaman burya gelecek diye merak ediyodum?
senin geziyi okudum yaninda bide çinli 250cc motosiklet var alpinoya örnek olsun demekki gidebiliyomuş onlarda oralara:queen:
sende benim geçen seneki festival gezimi görebilirsin ama biraz alta düştüğü için araman gerekiyo.
umarım burda kalıcı olursun.bakıyom motosiklete doğuru yolu bulmuşsun yani enduroya geçmişsin buna en çok sevindim.:cat:
ahanda benim BG gezimi burdan bakanilirsin.http://www.motosiklet.net/forum/gez...tarla-bulgaristanda-motosiklet-festivali.html
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
Herkeze Merhaba Ben de Bulgaristan göçmeniyim 1978 model:p

2006 Yılında Honda CBR 600 F le yaptığım gezimi buradan inceleyebilirsiniz.
Sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle cevap vermek isterim...
Selamlar,:king:

aramıza hoşgeldin :rendeer: umarım sürekli katılmıcı olursun
mustafa abi ben araştırdım bizimkiler dediyim gibi çalışıyormuş ama sen öyle diyorsan öyledir :wiinkk:
mesut şu an için birşey yok gibi ama yinede acayip tedirgin oldum
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ucanteneke5 abi attığın link ile bulgaristan macerana baktımda valla tam hayalimde ki geziyi yapmışsın...şimid hyo alacağım için oldukça maddi sıkıntılar içindeyim.ve hala 1000 ytl gibi bir açığım var :pr: sırf motor alabilmek için iş yerine ekmek arası götürüyorum.öğlen yemeğinde lokantalara 5-10 ytl bayılmamak için.gittiğim zamanlarda ise bir çorba yada bir kuru iyip çıkıyorum.neyse bu beni ilgilendiren bişey.konuya geleyim.topic'de bir vize ve triptip lasım demişsin.yeşil sigorta istemiyor demişsin.ben önce ki yazılarımda 150 türke,45 bulgara para ödendiğini sölemiştim(duyduğum o) o kişi fazladan sigorta mı yaptı.tabi o günden bugüne kadar bir sürüde kanun değişmiştir.şuan ki durumlar nedir nekadar tutar? ölr bir düşünüyorumda burdan çıkıp sınırı geçmek sadece 500 ytl mal oluyor :pale: sence bu festival için ne kadar nakit toplamamız lasım.ağustosa kadar durumlar ne gösterir bilemem ama şuan için benim bütçemi aşıyor.gerçi ağustos gezisi için birkaç kurnazlık düşünüyorum :queen: (ailemin nakitte yardımcı olmaları için :queen: ) yinede tam olarak herşeyi öğreneyimde ona göre ayağımızı yorgana göre uzatalım.kafaya taktım çünkü bu sene ki festival için sana eşlik etmeyi çok istiyorum :cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm. millet size şu an İst.'dan yazıyorum az önce feyizoğlundan geldim mont,pantolon,eldiven,kask aldım :cherry: birde Hyolara fazerlere baktım ah çeke çeke birgün benimde olurmu die:salut:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Slm. millet size şu an İst.'dan yazıyorum az önce feyizoğlundan geldim mont,pantolon,eldiven,kask aldım :cherry: birde Hyolara fazerlere baktım ah çeke çeke birgün benimde olurmu die:salut:

en kısa zamanda resimlerini bekliyoruz..ayrıca 2.el hyo var mı :silent:

Bazen bu kadar masrafa deger mi diye düsünüyorum...:silent:

bir kere 15-25 yaşlarına geliyorsun..bir daha ne zaman geliceksin.bekarken gençken gençliğin tadını çıkaracaksın.ilerde hayat ne gösterir bilinmez.bu gezinin yeri çok farklı.eline fırsat geçtikçe yapacaksın.gerçi yinede herkesin kendi düşüncesi :cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en kısa zamanda resimlerini bekliyoruz..ayrıca 2.el hyo var mı :silent:
2. el yoktu gördüğüm motorlarda alışverişe gelen müşterilerindi o yüzden binip resim flan çekilmedim nolacak bizim bu halimiz Mesut temiz bi 2. el GTR 250 R bulamıcaz galiba racing olduğu için satlık olan 2. ellerde çok hırpalanmış:salut: takaslı veya uygun fiyata bulursam cbf 250 alırım bende ne edim :silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
2. el yoktu gördüğüm motorlarda alışverişe gelen müşterilerindi o yüzden binip resim flan çekilmedim nolacak bizim bu halimiz Mesut temiz bi 2. el GTR 250 R bulamıcaz galiba racing olduğu için satlık olan 2. ellerde çok hırpalanmış:salut: takaslı veya uygun fiyata bulursam cbf 250 alırım bende ne edim :silent:

ben hala gt 250 r için ısrarlıyım.eğer alıcaksan ilanları takip et.temiz motor var ama ona görede fiyat biçiyorlar :pale: birkaç girişim içindeyim ben inş olumlu sonuçlanır.cbf 250'De güzel makine ama uzun yola gitmiyor pek.rahatsız olduğunu duymuştum.eğer bir SS motordan vazgeçersem naked bir motor alırım herhalde.yinede cbf gibi enduro düşünmüyorum.enduro alıcaksam vstorm-bmw rs 1150 tipi bişeyler olcak :bounce: hyo alacaksan senin içinde araştırmalar yapayım istersen :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hala gt 250 r için ısrarlıyım.eğer alıcaksan ilanları takip et.temiz motor var ama ona görede fiyat biçiyorlar :pale: birkaç girişim içindeyim ben inş olumlu sonuçlanır.cbf 250'De güzel makine ama uzun yola gitmiyor pek.rahatsız olduğunu duymuştum.eğer bir SS motordan vazgeçersem naked bir motor alırım herhalde.yinede cbf gibi enduro düşünmüyorum.enduro alıcaksam vstorm-bmw rs 1150 tipi bişeyler olcak :bounce: hyo alacaksan senin içinde araştırmalar yapayım istersen :silent:
Racing olmazsa naked 250 cc motor varmı aklında almayı düşündüğün :silent:ayrıyeten temiz olsun 3-5 kuruş fazla olsun (modifiyesiz,yapıştırmasız oynanmamış orjinal ilk günkü gibi)
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
gratskiler artık şu bursa gezisi için tam listeyi yapalım son bi hafta bide hangi şlekilde gidicez nasıl dönüceymize karar verelim :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Racing olmazsa naked 250 cc motor varmı aklında almayı düşündüğün :silent:ayrıyeten temiz olsun 3-5 kuruş fazla olsun (modifiyesiz,yapıştırmasız oynanmamış orjinal ilk günkü gibi)
şuanlık kendi adıma bir naked motor düşünmüyorum.kafamda kesin bir naked yok.fakat ben alıcam dersen temiz olsun uygun olsun dersen hyosung gt 250 comet'ler var.tabi ilk aklıma gelen bu.iyice araştırmak lasım.bu motorlarında yol tutuşu fln iyimiş :cat:

gratskiler artık şu bursa gezisi için tam listeyi yapalım son bi hafta bide hangi şlekilde gidicez nasıl dönüceymize karar verelim :)

listeyi bilememde gidişiniz ve dönüşünüz yalovadan olacak :queen: bunu ayarlamanıza hiç gerek yok ::148::
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ucanteneke5 abi attığın link ile bulgaristan macerana baktımda valla tam hayalimde ki geziyi yapmışsın...şimid hyo alacağım için oldukça maddi sıkıntılar içindeyim.ve hala 1000 ytl gibi bir açığım var :pr: sırf motor alabilmek için iş yerine ekmek arası götürüyorum.öğlen yemeğinde lokantalara 5-10 ytl bayılmamak için.gittiğim zamanlarda ise bir çorba yada bir kuru iyip çıkıyorum.neyse bu beni ilgilendiren bişey.konuya geleyim.topic'de bir vize ve triptip lasım demişsin.yeşil sigorta istemiyor demişsin.ben önce ki yazılarımda 150 türke,45 bulgara para ödendiğini sölemiştim(duyduğum o) o kişi fazladan sigorta mı yaptı.tabi o günden bugüne kadar bir sürüde kanun değişmiştir.şuan ki durumlar nedir nekadar tutar? ölr bir düşünüyorumda burdan çıkıp sınırı geçmek sadece 500 ytl mal oluyor :pale: sence bu festival için ne kadar nakit toplamamız lasım.ağustosa kadar durumlar ne gösterir bilemem ama şuan için benim bütçemi aşıyor.gerçi ağustos gezisi için birkaç kurnazlık düşünüyorum :queen: (ailemin nakitte yardımcı olmaları için :queen: ) yinede tam olarak herşeyi öğreneyimde ona göre ayağımızı yorgana göre uzatalım.kafaya taktım çünkü bu sene ki festival için sana eşlik etmeyi çok istiyorum :cat:

mesut dediğim gibi eskidende sigorta isteniyodu ben 1996 dan beri her sene motosikletle giderim bulgara ama hiç bi zaman sigorta yaptırmadım sadecetriptik yaptırıp geçiyodum bulgarda hiç bi kuruş vermiş deilim bugune kadar motosikletle am bu seneye bilmem en kötü ihtimal bi beş evro verip geçeriz.

alpino gelelim senin meseleye gel yarın bize veya ben geleyim sizede bujileri çıkarıp bakalım ama ben eminim ki pistonlar beraber gidip gelmiyo çunki kurallara aykırı öyle bişey olsa o makina koparmaso gerekiyo ortalığı ve hiç modifiyesiz en az 25 bg.olması gerekiyo vede öyle olsa sen vibrasyondan koltuğa hiç oturamassın.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut dediğim gibi eskidende sigorta isteniyodu ben 1996 dan beri her sene motosikletle giderim bulgara ama hiç bi zaman sigorta yaptırmadım sadecetriptik yaptırıp geçiyodum bulgarda hiç bi kuruş vermiş deilim bugune kadar motosikletle am bu seneye bilmem en kötü ihtimal bi beş evro verip geçeriz.

mustafa abi çok teşekkür ederim fakat.bu gezinin nekadara mal olacağı hakkında bir bilgi vermedin.:silent: bide bu sınır işleriyle uğraşan bir eş-dost varmı:silent: bu işi iyice ve kesin net bişeyler öğrenmemiz lasım.peki benim tanıdık 1 ay önce gitti ve 140 türke-45 bulgara neden verdi acaba :silent:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa abi çok teşekkür ederim fakat.bu gezinin nekadara mal olacağı hakkında bir bilgi vermedin.:silent: bide bu sınır işleriyle uğraşan bir eş-dost varmı:silent: bu işi iyice ve kesin net bişeyler öğrenmemiz lasım.peki benim tanıdık 1 ay önce gitti ve 140 türke-45 bulgara neden verdi acaba :silent:

tam olarak bilmiyom ama:
1-130ytl.triptik
2-15ytl.pul parası.
3-otoban ve feribot senin için.
4-benzin ne yakarsa?
dediğim gibi bulgara bu güne kadar hiç para vermedim ama senin arkadaş arabayla gittiğise dezenfekte yol yani vinetka ödemiştir tabi sigortada gerekiyo arabalara.
başka bişey gelmiyo aklıma ki yoktur zaten.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
tam olarak bilmiyom ama:
1-130ytl.triptik
2-15ytl.pul parası.
3-otoban ve feribot senin için.
4-benzin ne yakarsa?
dediğim gibi bulgara bu güne kadar hiç para vermedim ama senin arkadaş arabayla gittiğise dezenfekte yol yani vinetka ödemiştir tabi sigortada gerekiyo arabalara.
başka bişey gelmiyo aklıma ki yoktur zaten.

pul parası kalktı sanırım.insanlar için bir ara 70 ytl pul parası alınıyordu sınırda.o kalktığına eminim acaba motorsikletler içinde geçerli mi :silent: yok arkadaşım motorsikleti ile gitmişti.aşağı yukarı git gel 1000 ytl lasım demek...bakıcaz bakalım ozaman hayat neler göstericek.inş ayarlarım parayı.(cbf 150 lastiğini değiştirdin herhalde)
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
kimse kalmadıkı mesut alpino uçantenere başka kimvar milet selam verip kaçıyor :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst