[Bulgaristan - MT]

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
aman sen genede servise götür bi baktır dostum olmasa plakasını bi yazasana bana yarın bi arkadaşı arayıp baktırayım kazası belası varmı diye

valla alper abi sormayı unuttum yaa.ama 06 AZ 656 gibi okudum ben :silent: servise baktırıcam:rendeer:
06 AZ 1656-...2656-...7656 de olabilir
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
playboy_77, bratmi hevesini kırmak istemem ama keske biraz daha arastırsaydın, cok aceleye getirdin gibi geliyor bana bu motor isini.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
dogrusunu ögrenip söylersen yarın ben sigortayla birşey yapılmışmı diye baktırırım arkadaşa
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Bir iki ay önce bir tane ilan görmüstüm bu sitede, sarı Gt250r, o cok temiz görünüyordu.Ama satıldı mı bilmem.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
Bunca yıllık üyeyim öle kolaymı iptal etmek:queen::queen:



Yarın (çarşamba) akşamı saat 20:30'da işten çıkıyorum fuara gitmeyi düşünüyorum müsaitsen gel beraber gideriz tabi istersen yarın akşam muhakkak fuara gitmem lazım çünkü perşembe işten çıkınca doğru İstanbula gideceğim hem işim var hemde http://www.feyizoglu.com/index.htmlugrayıp kıyafet flan bakcam

gelmek isterdim ama dört oniki çalışıyorum malesev sen resimleri çeker yollarsın buraya bakarız artık:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
dogrusunu ögrenip söylersen yarın ben sigortayla birşey yapılmışmı diye baktırırım arkadaşa
yarın öğrenip sana plakasını veririm. :cat:
playboy_77, bratmi hevesini kırmak istemem ama keske biraz daha arastırsaydın, cok aceleye getirdin gibi geliyor bana bu motor isini.

yaklaşık 1.5 ay oldu araştırıyorum.çok uzun bir süreç değil ama okadarda kısa değil.biliyorum 4x4lük değil ama imkanım ancak buna yetiyor.ben istemem mi 6000 ytl verip 1-6000 km arası siyah gibi renkte bişey.ödeme koşullarım ancak buna uyuyor.taksitli başka hyo satan var mı :pr: napalım öle kötü ve ciddi bir sorunu olmadıkça bunu alacağım.eksiklerini ben yavaş yavaş gidericem artık. kaza yada motorda ciddi bir sorun farkedersem şimdilik herşeyi ertelerim :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
playboy_77 makina güzel motoruda iyi se iş yapar hadi hayırlısı :cat:

ya bratçet niye takılıyo kafana böyle şeyler sadece aynı zamanda denk gelmiyoz işte benim gece saatim var 00,00 geçince kapatıyom dükkanı yoksam içişlri bakanı çok dır dır yapıyo
kusura bakma işgüç insan yoruluyo tabi bende öylesine sordum çok şukür bizdaha dış işlerine balıyız o yüzden zaman pek fark emyor:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum karar vermek zor gercekten.Sonucta ilk motorumdu ve motorsuz kalmak kötü olacak. acil olarak satmaya niyetim yok, ugrasamam, eger karsıma alıcı cıkarsa o sekilde satılırsa satılır.
Sen büyütmek icin mi satacaksın motorunu?

Evet artık kesmiyor beni 125cc o yüzden artık yükseltmenin vakti geldide geçti bile bu arada eğer istersen takas yaparız :cat:

gelmek isterdim ama dört oniki çalışıyorum malesev sen resimleri çeker yollarsın buraya bakarız artık:cat:

Sağlık olsun demek sende benim gibi vardiyalı çalışıyon vardiyalı çalışınca böle işte 13 Nisana gidemicem geziye:salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
Evet artık kesmiyor beni 125cc o yüzden artık yükseltmenin vakti geldide geçti bile bu arada eğer istersen takas yaparız :cat:



Sağlık olsun demek sende benim gibi vardiyalı çalışıyon vardiyalı çalışınca böle işte 13 Nisana gidemicem geziye:salut::salut::salut:

ayarlarsın kendini mesela vardia deişebilirsin arkadaşın brine rica etblikbu d
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayarlarsın kendini mesela vardia deişebilirsin arkadaşın brine rica etblikbu d

2 kişiyiz zaten 12 saat tutuyoz dinlenirkende gündüz müdür bakıyor yerimize yılbaşından beri oyalıyolar biraz daha dişinizi sıkın adam alacaz die ama daha beklioz bakim :pr::pr::pr: bu arada öğlen yemeği molası bitti ben kaçar :cat:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
2 kişiyiz zaten 12 saat tutuyoz dinlenirkende gündüz müdür bakıyor yerimize yılbaşından beri oyalıyolar biraz daha dişinizi sıkın adam alacaz die ama daha beklioz bakim :pr::pr::pr: bu arada öğlen yemeği molası bitti ben kaçar :cat:

ok hayırlı işler sana :cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
ben burdayım Artti...:wiinkk:

Nasılsın, iyi misin? Var mı sikayetin ameliyattan sonra?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
iylik napalım hala evdeyiz. fazla bi agrım kalmadı gibi bakalım bu hafta sonu bi motosiklete binmeyi deniycem ozaman beli olacak varmı yokmu:cherry:
sen nasılsın
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Eywallah ben de iyiyim...
Senin gibi a.apandisit'ten ameliyata alınıpta boş cıkan hastalar da oluyor..Cerrahlar ve anestezistlerin kendi aralarında bir tabirleri vardır: "Kuş çıktı." seklinde...:cherry:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet arkadaşlar bende burdayım...satıcı kişi makam şoförüymüş ve yarın bakan kırşehir'mi bir yere keşif için gidicekmiş.oyüzden yarın için müsait olamayacağını söledi.yarın gece dönerim dedi.cuma günüde büyük ihtimal izinli olurum dedi.yarın akşam 21:00-21:30 arasında haber vericeğini söledi.yani şimdilik erteledik ve bu akşam evimdeyim
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
hadiya olsun herşeyin hayırlısı ben sana dediyim konuyla ilgili tlf gelmedi daha olmasa yarın ararım seni bu saten sonra aramayayım şimdi arkadaşı
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
playboy_77, bratmi hevesini kırmak istemem ama keske biraz daha arastırsaydın, cok aceleye getirdin gibi geliyor bana bu motor isini.

mesut hevesin kırılmasın ama bulosele bratçede tamamen katılıyom sana demiştim ya rzinkleri sevmem işte bu yüzden sevmiyom.
1-canlarını çok çabuk çıkarıyolar
2-kaz yaparlar kımsenin haberi olmaz toplatıp kazasız diye satrlar
3-motoru bitirirler ve senin gibi ilk böyle makina alma heveslilere çakarlar.
umarım üzülmemişsindir ama ben böyle düşünüyom bence iyice bi incelettir ama bana sorarsan bu makinayla çok lastik yakılmış ve çok haraket yapılmış yani büyük ihtimal motorda gidiktir o yüzden bi tur atıp hemen aldanma çünkü motora biraz katkı koyarlar ve canavar olur ve alanın elinde kalır sen mutlaka bi servise götür ama adamın tavsiye etiği servis olmasın.
benden bukadar inşalla istediğin gibi bir makina çıkar da üzmez seni:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst