playboy_77, bratmi hevesini kırmak istemem ama keske biraz daha arastırsaydın, cok aceleye getirdin gibi geliyor bana bu motor isini.
mesut hevesin kırılmasın ama bulosele bratçede tamamen katılıyom sana demiştim ya rzinkleri sevmem işte bu yüzden sevmiyom.
1-canlarını çok çabuk çıkarıyolar
2-kaz yaparlar kımsenin haberi olmaz toplatıp kazasız diye satrlar
3-motoru bitirirler ve senin gibi ilk böyle makina alma heveslilere çakarlar.
umarım üzülmemişsindir ama ben böyle düşünüyom bence iyice bi incelettir ama bana sorarsan bu makinayla çok lastik yakılmış ve çok haraket yapılmış yani büyük ihtimal motorda gidiktir o yüzden bi tur atıp hemen aldanma çünkü motora biraz katkı koyarlar ve canavar olur ve alanın elinde kalır sen mutlaka bi servise götür ama adamın tavsiye etiği servis olmasın.
benden bukadar inşalla istediğin gibi bir makina çıkar da üzmez seni:cat: