bugün beni güldüren zavallı

Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
116
bunların en komiği bana göre ışıklarda yaklaşıp 103 peugeot kullanan ark varsa yanlış anlamasın istisnalar kaideyi bozmaz.abi herifler bir tip resmen yahuu sıfatı çiziyorum(siyah ispanyol paça,pastel renk gölek darkesim tabi,kahve veya siyah sivri hatta sipsivri,pedallara topuklar konupumuzlar yukarı çekilip boyun içeri sokulur eksoza aradasırada basılır gıcık bir ses slolom çizerek asalak gibi yol alırlar)siz bunları görmediniz herhalde ben yan yana gelince bekliyorum o yol alıyo 1dk sonra ben tintin hareket ediyorum

anlattığın yaratıklardan burda da var :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Aynı şeyler trafikte benimde başıma geliyor . Bir tarafını yırtsa 120Km yapacak Chopper motorumla yarışmak isteyip yanıma gelip ara gazı veren spor motor veya benzeri motor kullanan sürücüleri anlamıyorum . Aslında yanına yanaştığında in güreşelim diyeceksin . ( Noluyor diye düşünsünler . ) :cherry:


:mrgreen::mrgreen::mrgreen::cat:

banada
banada
banada
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

tamam sanada versin :p
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
12
Asıl can sıkan, adam 2008 model araba almış, arabasını test etmek istiyor. Yanıma gelip ara gazı çekip yüzüme bakıyorlar ve yarışmak istiyorlar. İyi güzelde, bu adamlar motorsikletten hiç anlamıyorlar herhalde...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Sanal ortamda herkes kardeş, birbirine saygılı, yardımcı olmak için çaba sarf ediyor. Gerçek ortamda yok öyle bir şey herkes birbiren hava atmak için yarışıyor. TEM'de veya ormanlık bir alanda motosikletiniz arızalansın bakalım kaç kişi durup yardım ediyor. Başınıza gelince anlarsınız kardeşliği ... gibi kalırsınız.

arkadaşım temde,ormandayada dağ başında hernerde olursa olsun bi motorcu yolda kaldıysa oradan geçen diğer motorcuların BÜYÜK ÇOĞUNLUĞU durup yardım eder,etmeye çalışır anlaşılan senin başından böyle bi olay geçmemiş gerçi hiç kimse yolda kalmasın dicem olmayacak çünkü motor kullanıyorsan yolda kalmakda bu işin bi parçasıdır ,diyebilirimki hatta bundan bile zevk alınır,,
işin özü trafikde motorcular birbirlerine karşı,,, otobüscüler,minibüscüler hatta taksicilerden bile daha duyarlıdır.. olaki eğer birgün yolda kalırsan,yada trafikde bi taksiciyle vb kapışırsan hiç hesapda olmayan motorcuların mucizevi bi şekilde etrafını bitiverip seni kolladığını görürsün..
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
oda bişey mi adam çift silindir mobilet le ışıklarda bana kafa tutuyor.bende honda cbr 600 adam beni geçti.tabi şehir içinde onun kadar manyak motor süremem:):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
44
şu yardım eden motorcular nedense kartal taraflarına pek uğramıyo galiba bu taraflarda olanlar bilir tugay yolu diye bi yol var. Güral porselenin önü genelde polisler çevirme için beklerler orada enterasan bi viraj var genelde asfalt ıslaktır.Cbf 150 kronik sorunu bence default lastiklerinin çok kayması beni o virajda düşürdü akşam saatleriydi.Kaç motorcu geçti.Saymadı bir tanesi de durmadı.Sonra o çok iyi bir şekilde genellediğiniz KUŞ çular varya doğan kartal vs. onlardan biri durdu.Motorumu kaldırmama yardım etti.O an ki sağlık durumumu sordu.Daha sonra çekti gitti.Uzun lafın kısası insan olan insan KUŞ a binmiş iki tekere binmiş uçağa binmiş fark etmiyo.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
şu yardım eden motorcular nedense kartal taraflarına pek uğramıyo galiba bu taraflarda olanlar bilir tugay yolu diye bi yol var. Güral porselenin önü genelde polisler çevirme için beklerler orada enterasan bi viraj var genelde asfalt ıslaktır.Cbf 150 kronik sorunu bence default lastiklerinin çok kayması beni o virajda düşürdü akşam saatleriydi.Kaç motorcu geçti.Saymadı bir tanesi de durmadı.Sonra o çok iyi bir şekilde genellediğiniz KUŞ çular varya doğan kartal vs. onlardan biri durdu.Motorumu kaldırmama yardım etti.O an ki sağlık durumumu sordu.Daha sonra çekti gitti.Uzun lafın kısası insan olan insan KUŞ a binmiş iki tekere binmiş uçağa binmiş fark etmiyo.

İşin özü bu tamam bende gördüğümde dururum ama o kadar bencil motorcular varki....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Asıl can sıkan, adam 2008 model araba almış, arabasını test etmek istiyor. Yanıma gelip ara gazı çekip yüzüme bakıyorlar ve yarışmak istiyorlar. İyi güzelde, bu adamlar motorsikletten hiç anlamıyorlar herhalde...


:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
100
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlasılan bunu yapan arkadaşın başından kötü bi kaza geçmemiş ki canının değerini hala anlayamamış.
yazık diyorum.kendısıne degıl bızı bole kotu gozle gostermesıne uzuluyorum:(
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
peki ya sana dik dik bakarak ara gazı veren 1998 doğan görünümlü 1991 şahinlere ne demeli hele bi de farklı bi egsoz taktırıp sana bakıp pis pis sırıtarak aragaz vermeleri ?

kalkısta onlara öyle bi toz yutturoyum ki.ben diğer ışıklarda beqlerken yanıma gelmiolar bu sefer:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende denizlide ışıklarda durmuştum, tam oradanda sağa dönecektim, yanıma bi racer gibi bi motosikletli yanaştı, 2 defa ara gazı verdi, bende dönecektim ama sinyal vermemiştim, sinir oldum, kapışalım gibisine kafa hareketi yaptım, ara gazı vermeye başladım, oda küçümser gibi başını kaldırdı ve yeşil yanınca ben yavaş yavaş sağa döndüm o slk, son sürat fırladı, yarışacam sandı.:queen:

bunu bi film de görmüştüm, ordaki arabaydı, adam ara gazı verip, yeşil yanınca geri vitese takıp yolunu değiştiriyodu.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
100
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende denizlide ışıklarda durmuştum, tam oradanda sağa dönecektim, yanıma bi racer gibi bi motosikletli yanaştı, 2 defa ara gazı verdi, bende dönecektim ama sinyal vermemiştim, sinir oldum, kapışalım gibisine kafa hareketi yaptım, ara gazı vermeye başladım, oda küçümser gibi başını kaldırdı ve yeşil yanınca ben yavaş yavaş sağa döndüm o slk, son sürat fırladı, yarışacam sandı.:queen:

bunu bi film de görmüştüm, ordaki arabaydı, adam ara gazı verip, yeşil yanınca geri vitese takıp yolunu değiştiriyodu.:cherry:


hak etmış :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
bugün şirinevleri kocasinana bağlayan yeni yolda (soğanlı köprüsüne gelirken kocasinan karakolu önünde) motorumla yavaş yavaş giderken birden yanımdan pır diye siyah bi cbf150 geçti sırtında askeri kamuflaj bi sırt çantası vardı saçı uzundu ve açık renk çene açılır bi kaskı vardı montu yoktu beni solladı abuk sabuk hareketler yapmaya başladı önündeki münibüsü solla sollayamadı öyle bi yalpa yaptıki az daha hava atayım derken düşecekti zor topladı ucuz yırttı ilerde trafik olmasa yanına gidip akli dengesi yerindemi diye soracaktım kafamı daha da bozsaydı ona yine bi innova hüsranı yaşatırdım cbf ini satanlar arasına girerdi:mrgreen: eğer bu arkadaş bu sitedeyse bunu iyi okusun az daha b.k yoluna düşecek bir adamı arkadan seyrettirmekten zevkmi alıyor acaba

:farao::farao::farao:

isteyen istedigi gibi kullanır. seni gecti diyemi zavallı oldu ? belki zevk alıyor tın tın gitmek zorunda degilya. kimsenin nasıl kullandıgı kimseye batmasın + arkadası teşhir etme hakkında yok sanırım oda cıkıp sana burdan hakaret etse hosuna gitmez:bounce:

kafasını bozsaymış innova husranı yasatırmıs :) çok komiksin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst