bugün beni güldüren zavallı

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Benim taktik genellikle şu ön frene basarım gazla oynarım motosiklet tabi oynuo oda anlıyorki benle yarışacak ama yeşil yandığında o fırlıyor ben seyir ediyorum:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
:farao::farao::farao:

isteyen istedigi gibi kullanır. seni gecti diyemi zavallı oldu ? belki zevk alıyor tın tın gitmek zorunda degilya. kimsenin nasıl kullandıgı kimseye batmasın + arkadası teşhir etme hakkında yok sanırım oda cıkıp sana burdan hakaret etse hosuna gitmez:bounce:

kafasını bozsaymış innova husranı yasatırmıs :) çok komiksin..

gerekli cevabını pm ile gönderdim burdan klavye artisliği yapmama teşhire gerek yok
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst