:farao::farao::farao:
isteyen istedigi gibi kullanır. seni gecti diyemi zavallı oldu ? belki zevk alıyor tın tın gitmek zorunda degilya. kimsenin nasıl kullandıgı kimseye batmasın + arkadası teşhir etme hakkında yok sanırım oda cıkıp sana burdan hakaret etse hosuna gitmez:bounce:
kafasını bozsaymış innova husranı yasatırmısçok komiksin..