- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 116
bunların en komiği bana göre ışıklarda yaklaşıp 103 peugeot kullanan ark varsa yanlış anlamasın istisnalar kaideyi bozmaz.abi herifler bir tip resmen yahuu sıfatı çiziyorum(siyah ispanyol paça,pastel renk gölek darkesim tabi,kahve veya siyah sivri hatta sipsivri,pedallara topuklar konupumuzlar yukarı çekilip boyun içeri sokulur eksoza aradasırada basılır gıcık bir ses slolom çizerek asalak gibi yol alırlar)siz bunları görmediniz herhalde ben yan yana gelince bekliyorum o yol alıyo 1dk sonra ben tintin hareket ediyorum
anlattığın yaratıklardan burda da var :mrgreen: