Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
2. denemede ilk postata çıkım bitti çıkan civcivler :)



3fbf2e36.jpg



e9e37a3e.jpg



e2ca0d47.jpg



cae59099.jpg



5aa64a5a.jpg



52f14789.jpg



28933f9e.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------

İkinci posta keklik sülün ördek tavuk bıldırcın çıkımı haftaya çarşamba :bounce:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Son çıkımdan kareler biraz problem yaşadım moralim bozuldu son denemedi istediğim sonucu alamadım sorun nerde onu çözmeye çalışıyorum :pale:



1723f77c.jpg


705f5f5c.jpg


c324d63e.jpg


98f5c490.jpg


ddfebf2b.jpg


e9fa6c96.jpg


24a9087c.jpg


5d992f77.jpg


d8b8faf3.jpg


a7d1ac06.jpg


0cef1ba7.jpg


e0fcc05f.jpg


dc20bdbd.jpg
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
3
Maşallah çok güzeller..Hele ördekler veee 10. resimdeki o tek beyaz civciv:) Hadi adı da müsadenle bulut olsun:p Şuna bak ya pofidik pofidik:)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
0
merabalar. burayı bir arkadaşımın vasıtası ile gördüm.. hayvanları çok seviyorum meraklıyımda. benmde var tavuklarım sülünlerim tavus kuşlarım balıklarım köpeklerim güvercinlerim ve aynı zamanda yalnız bir jago papağanım... satıyormusunuz peki hayvanlarınızı ?
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
merabalar. burayı bir arkadaşımın vasıtası ile gördüm.. hayvanları çok seviyorum meraklıyımda. benmde var tavuklarım sülünlerim tavus kuşlarım balıklarım köpeklerim güvercinlerim ve aynı zamanda yalnız bir jago papağanım... satıyormusunuz peki hayvanlarınızı ?

Evet satıyorumda başka türlü masrafları karşılanmıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 ----------

Maşallah çok güzeller..Hele ördekler veee 10. resimdeki o tek beyaz civciv:) Hadi adı da müsadenle bulut olsun:p Şuna bak ya pofidik pofidik:)

olsun sorun yok :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
gerçekten takdire şayan :)
hobiden geçmiş artık bir yaşam tarzı olmuş bu belli ki senin için :)

ancak bence bunun sonu tavukla ördekle hindiyle bitmez
2-3 kuzu resmini gördükten sonra koyunlara falan sarmayasın :)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
0
siyah habeş. kıvırcık tavuk. beyaz fizan. byaz tavus kuşu. gümüş sülün arıyorum... bilgilerinize. beyaz fizan ile kıvırcığın eşi yok diğerlerinden arıyorum. mavi tavus kuşu var 1erkek 2dşi ve 1erkek yawru. habeşlerde sanırım siyah ayrı bir ırk değilmiş öyle duydum bazen yumurtadan siyah çıkabiliyormuş. ama bizim habeş yawruları ölüyor anlayamadık. kuluçka makinsi var bizimde fakat yawrular 3-4günlükken ölüyorlar. nedenini biliyormusunuz
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
tebrik ederim sizi topiği baştan sona okudum kuluçka makinenizde çok iyi olmuş şunu söylemek isterim işiniz gerçekten zor heralde sizi en iyi ben anlarım çünkü ben profesyonel olarak kanarya üretimi yapıyorum İngiliz (Gloster)ırkı üretiyorum kendi ürettiğim yavrularımla türkiye nin bir çok şehrinde her sene yapılan kanarya yarışmalarına katılıyorum şu anda kümesimde 25 çift kanaryam var ve şu anda üretim sezonundayız kanaryacılar olarak.ama bizim işimiz biraz daha zor gibi nedeni ise sizdeki gibi kuluçka makinesi kullanma şansımız yok.yapı itibarı ile kanaryalar çok küçük olduğu için yavru yumurtada çıkınca civcivler gibi kendi kendine yemlenemez.o yüzden doğal olarak anne ve baba bakıyor yavrulara.ama türlü türlü sorunlar yaşıyoruz kuluçka döneminde mesela anne kuluçkadaki yumurtaları düzenli çevirmediği için bizim tabirimizle yumurtalar küt oluyor (yumurta içinde ölüm) yada yavrunun çıkmasına 1 gün kala anne kuluçkadan kalkıyor yavrular malesef ölüyor yada yavrular çıkıyor ama anne baba beslemediği için ölüyor yavrular.ve bir de kanarya üretim sezonu kısadır 2.ayda başlar üretim 6.en fazla 7.ayda son bulur yani yılın 4 yada 5 ayı üretim yapılır sonra kuşlar tüy dökümüne başlarlar 5-6 ay yatarlar sen verirsin yemi onlar yer:mrgreen: neyse sana kolay gelsin topiğin takipçisiyim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
gerçekten takdire şayan :)
hobiden geçmiş artık bir yaşam tarzı olmuş bu belli ki senin için :)

ancak bence bunun sonu tavukla ördekle hindiyle bitmez
2-3 kuzu resmini gördükten sonra koyunlara falan sarmayasın :)

O evreyi atlattım ben kuzulu koyunlu inekli öküzlü :cherry: :cherry: level atladım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------

siyah habeş. kıvırcık tavuk. beyaz fizan. byaz tavus kuşu. gümüş sülün arıyorum... bilgilerinize. beyaz fizan ile kıvırcığın eşi yok diğerlerinden arıyorum. mavi tavus kuşu var 1erkek 2dşi ve 1erkek yawru. habeşlerde sanırım siyah ayrı bir ırk değilmiş öyle duydum bazen yumurtadan siyah çıkabiliyormuş. ama bizim habeş yawruları ölüyor anlayamadık. kuluçka makinsi var bizimde fakat yawrular 3-4günlükken ölüyorlar. nedenini biliyormusunuz

Hangi ildesiniz söylediğiniz türleri araştırırım bakanlar var size yakın bir ilde varsa haber ederim bensize

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------

tebrik ederim sizi topiği baştan sona okudum kuluçka makinenizde çok iyi olmuş şunu söylemek isterim işiniz gerçekten zor heralde sizi en iyi ben anlarım çünkü ben profesyonel olarak kanarya üretimi yapıyorum İngiliz (Gloster)ırkı üretiyorum kendi ürettiğim yavrularımla türkiye nin bir çok şehrinde her sene yapılan kanarya yarışmalarına katılıyorum şu anda kümesimde 25 çift kanaryam var ve şu anda üretim sezonundayız kanaryacılar olarak.ama bizim işimiz biraz daha zor gibi nedeni ise sizdeki gibi kuluçka makinesi kullanma şansımız yok.yapı itibarı ile kanaryalar çok küçük olduğu için yavru yumurtada çıkınca civcivler gibi kendi kendine yemlenemez.o yüzden doğal olarak anne ve baba bakıyor yavrulara.ama türlü türlü sorunlar yaşıyoruz kuluçka döneminde mesela anne kuluçkadaki yumurtaları düzenli çevirmediği için bizim tabirimizle yumurtalar küt oluyor (yumurta içinde ölüm) yada yavrunun çıkmasına 1 gün kala anne kuluçkadan kalkıyor yavrular malesef ölüyor yada yavrular çıkıyor ama anne baba beslemediği için ölüyor yavrular.ve bir de kanarya üretim sezonu kısadır 2.ayda başlar üretim 6.en fazla 7.ayda son bulur yani yılın 4 yada 5 ayı üretim yapılır sonra kuşlar tüy dökümüne başlarlar 5-6 ay yatarlar sen verirsin yemi onlar yer:mrgreen: neyse sana kolay gelsin topiğin takipçisiyim


Evet sizin işiniz daha zor bende yumurtadan çıkınca 3-5 saat sonra başlıyorlar eşinmeye yemeye :cherry:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kardeş bir kanarya yetiştiricisi olarak sana sormak istediğim bir şey var şimdi benim oturduğum ev 8.kat teras kat olduğu için balkon bayağı bir geniş 5 metre kare kadar bir kümes yapabilirim en kolay tür hangisidir tavuk ördek falan olmayacak küçük bir tür istiyorum sessiz ve üretimi kolay ve üretken tür hangisidir??? kuluçkada sorun çıkarmayacak yumurtasını yemeyen bir tür.ve tabiki fiyatları
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
kardeş bir kanarya yetiştiricisi olarak sana sormak istediğim bir şey var şimdi benim oturduğum ev 8.kat teras kat olduğu için balkon bayağı bir geniş 5 metre kare kadar bir kümes yapabilirim en kolay tür hangisidir tavuk ördek falan olmayacak küçük bir tür istiyorum sessiz ve üretimi kolay ve üretken tür hangisidir??? kuluçkada sorun çıkarmayacak yumurtasını yemeyen bir tür.ve tabiki fiyatları


Balkonda hayvan bakanlar var ama komşularına bağlı hoşgörülü iseler sorun olmaz çok bir rahatsızlık vermez ne bilim arada öterse falan.Bakacağın türe gelince ufak oldugu için bıldırcın olabilir keklik olabilir.Yada ufak tavuk türleri var onlarda olabilir ispenç japonez bantam serema gibi.2 , 3, 4 katlı bıldırcın tavuk yada keklik kafesleri var onlardan koyabilirsin balkonun köşesine suluklarıda otomatik fazla uğraştırmaz bıldırcın yumurtası yersiz taze günlük binderde deva ilaç niyetine keklik yumurtasıda iyidir kanser hastaları kullanıyor ilaç niyetine.Üretim yapıcakmısın odavar bu hayvanlar kafes ortamında kuluçkaya yatmaz keklik ve bıldırcınlar makine kullanman gerekir ama balkonda üretim zor olur tahminimce.Mini tavuk türleri yatar ama onların altında keklik çıkartabilirsin.
Fiyatlara gelince bıldırcın para eden birşey değil 3-5 tl alırsıntanesini.Görsel olarak normal bıldırcından birazdaha küçük ve renkli olan bıldırcınlar var cin bıldırcını bir önceki sayfada paylaşmıştım resmini onlardada bakabilirsin.Keklik fiyatlarıda 10 tlden 50 tl ye kadar var.Tavuk türleride o civarlarda sanırım.
Başka bir konu eğer üretim yapmıyacaksan erkek beslemessin boşuna hep erkekler daha çok gürültü yapar hep bi gerek yok.Umarım yardımcı olmuşumdur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------

siyah habeş. kıvırcık tavuk. beyaz fizan. byaz tavus kuşu. gümüş sülün arıyorum... bilgilerinize. beyaz fizan ile kıvırcığın eşi yok diğerlerinden arıyorum. mavi tavus kuşu var 1erkek 2dşi ve 1erkek yawru. habeşlerde sanırım siyah ayrı bir ırk değilmiş öyle duydum bazen yumurtadan siyah çıkabiliyormuş. ama bizim habeş yawruları ölüyor anlayamadık. kuluçka makinsi var bizimde fakat yawrular 3-4günlükken ölüyorlar. nedenini biliyormusunuz


Sorunuzu yeni fark ettim.Tahminimce bir virüs yada bakreti olabilir makinede gelişim döneminde yumurta gözeneklerinden içeri girip yavura bulaşır ve daha sonra ölümüne neden olabilir.Yada doğduktan sonra göbek deliğinden girebilir ve ölümüne neden olablir.Makineyi güçlü bir denezfektan ile 2-3 kez temizleyiniz.Makineye koyacağınız yumurtalar pis lekeli olmasın.Bazende güçsüz cansız doğan civcivler ölür bu normaldir sayı fazla ise sorun var demektir.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Balkonda hayvan bakanlar var ama komşularına bağlı hoşgörülü iseler sorun olmaz çok bir rahatsızlık vermez ne bilim arada öterse falan.Bakacağın türe gelince ufak oldugu için bıldırcın olabilir keklik olabilir.Yada ufak tavuk türleri var onlarda olabilir ispenç japonez bantam serema gibi.2 , 3, 4 katlı bıldırcın tavuk yada keklik kafesleri var onlardan koyabilirsin balkonun köşesine suluklarıda otomatik fazla uğraştırmaz bıldırcın yumurtası yersiz taze günlük binderde deva ilaç niyetine keklik yumurtasıda iyidir kanser hastaları kullanıyor ilaç niyetine.Üretim yapıcakmısın odavar bu hayvanlar kafes ortamında kuluçkaya yatmaz keklik ve bıldırcınlar makine kullanman gerekir ama balkonda üretim zor olur tahminimce.Mini tavuk türleri yatar ama onların altında keklik çıkartabilirsin.
Fiyatlara gelince bıldırcın para eden birşey değil 3-5 tl alırsıntanesini.Görsel olarak normal bıldırcından birazdaha küçük ve renkli olan bıldırcınlar var cin bıldırcını bir önceki sayfada paylaşmıştım resmini onlardada bakabilirsin.Keklik fiyatlarıda 10 tlden 50 tl ye kadar var.Tavuk türleride o civarlarda sanırım.
Başka bir konu eğer üretim yapmıyacaksan erkek beslemessin boşuna hep erkekler daha çok gürültü yapar hep bi gerek yok.Umarım yardımcı olmuşumdur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------




Sorunuzu yeni fark ettim.Tahminimce bir virüs yada bakreti olabilir makinede gelişim döneminde yumurta gözeneklerinden içeri girip yavura bulaşır ve daha sonra ölümüne neden olabilir.Yada doğduktan sonra göbek deliğinden girebilir ve ölümüne neden olablir.Makineyi güçlü bir denezfektan ile 2-3 kez temizleyiniz.Makineye koyacağınız yumurtalar pis lekeli olmasın.Bazende güçsüz cansız doğan civcivler ölür bu normaldir sayı fazla ise sorun var demektir.


cevabın için tşk aslında ben ufak çaplı bir üretim yapmayı düşünüyorm küçük bir kulübem var ortalama 5 metrekare kadar anladığım kadarı ile keklik yada bıldırcın öneriyorsunuz aslında küçük tavuk türüde olur ama onun horoz öter ses yapar
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
cevabın için tşk aslında ben ufak çaplı bir üretim yapmayı düşünüyorm küçük bir kulübem var ortalama 5 metrekare kadar anladığım kadarı ile keklik yada bıldırcın öneriyorsunuz aslında küçük tavuk türüde olur ama onun horoz öter ses yapar


evet üretim yapacaksanız horoz olmalı horozda ses yapar öter:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
çin bıldırcınını biraz arştırdım şimdi internette hoşuma gitti kuluçkaya kendiside yatıyormuş bu türün kaç rengi var peki renk çeşiti çok heralde
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
peki kaç rengi vardır kusura bakma çok soru soruyorum kümes hayvanları üzerine kurulan bir site varmı link atabilirmisiniz
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sen tam benim kafamdasın bizde kardesimle kulucka makinemizi kendimiz yaptık Brahmalarımız ve bir kac tur koy tavugu ve süs tavugu var tamamen hobi :) ama şu anda askerde olduğumdan biraz mola verdik :D sen aşmışsın tabi ayakta altışladım Balık esire gelirsem kumesini ziyaret edicem :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst