Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
peki kaç rengi vardır kusura bakma çok soru soruyorum kümes hayvanları üzerine kurulan bir site varmı link atabilirmisiniz

Soru sormanızda bir mahsuru yok mavi gri kahverengi kırçıllı bildiğim 4 rengi başka renkleri varmı bilmiyorum.Bu türden bakmadığım için bilgim yok fazla.Ama birdahaki denemede 10-15 yumurta koycam makineye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------

Sen tam benim kafamdasın bizde kardesimle kulucka makinemizi kendimiz yaptık Brahmalarımız ve bir kac tur koy tavugu ve süs tavugu var tamamen hobi :) ama şu anda askerde olduğumdan biraz mola verdik :D sen aşmışsın tabi ayakta altışladım Balık esire gelirsem kumesini ziyaret edicem :D

Beklerim herzaman :cherry: yakında bende giderim heralde askere o zamana kadar geldiniz geldiniz gelmediniz sıfırlıycam hayvanları :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

Biraz tatile girdim üretim durdu bunlarda son resimler :)


35b78974.jpg



192bebe0.jpg



dd6acc0b.jpg



b71b55e7.jpg



5d7a7ed4.jpg



8866f53f.jpg



7d588d38.jpg



a63a3088.jpg



22c41721.jpg
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
29
Ilk denemendeki yumurtalari ureticiden aldin galiba, cunku koy tavugundan tum civcivler sari cikmaz. Ikinci kuluckada koy tavugu civcivleri hemen kendini belli ediyor zaten.

Yanliz bence senin kumeste KAZ eksik. Bence en guzel kumes ve bahce hayvani kazdir. Kopek gibi bekcilik eder ve seni tanir, yavru iken senden kacmaz, tersine pesinden kosar ve hep senin sicakligini arar. Bence sen acilen kaz edin ve zevkine var...

Bende 2 kaz ve yeni cikan 3 yavrusu, 6 tavuk-3 pilic(kendi tavugumdan cikma) 1 horoz (tavugumun biri gurk yatiyor, ticari dusunmedigim icin kulucka makinesi de hic dusunmedim) 2 yesilbas ve 2 disi ve 9 tane yavru (bu bahar cikti) ordegim var... Hayvanlar bahcede acik alanda her zaman daha mutlu :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
130'u gördüm :D kısmetse gelirim bu yazım haberleşiriz cins tavuklarını ordeklerine yada yumurtalarına talibim :D ben istanbuldayım nasil olur bilmem de kumese yeni kan gelir :D
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
hocam ALLAH daha fazla fazla versın eger bu ıslerı severek benımseyerek yapıorsanız gercekten hayvanları cok sevıyorum hangı hayvan olmus onemlı degıl ,onlar bızlere emanet can onlar can , ahhh o alttakılerı gorunce var yaa ! gıkkıbık gıkkıbık dedıkce onlar offf nesye hocam super bır hobıdır devam etmenı tavsıye ederım.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Ilk denemendeki yumurtalari ureticiden aldin galiba, cunku koy tavugundan tum civcivler sari cikmaz. Ikinci kuluckada koy tavugu civcivleri hemen kendini belli ediyor zaten.

Yanliz bence senin kumeste KAZ eksik. Bence en guzel kumes ve bahce hayvani kazdir. Kopek gibi bekcilik eder ve seni tanir, yavru iken senden kacmaz, tersine pesinden kosar ve hep senin sicakligini arar. Bence sen acilen kaz edin ve zevkine var...

Bende 2 kaz ve yeni cikan 3 yavrusu, 6 tavuk-3 pilic(kendi tavugumdan cikma) 1 horoz (tavugumun biri gurk yatiyor, ticari dusunmedigim icin kulucka makinesi de hic dusunmedim) 2 yesilbas ve 2 disi ve 9 tane yavru (bu bahar cikti) ordegim var... Hayvanlar bahcede acik alanda her zaman daha mutlu :)


Tam olarak hangileri bilemiyorum ama aldığım yumurtalarda vardı evet :) Ama tüm civcivler sarı çıkmaz diye birşey yok anne baba sarıysa hepsi sarı çıkabilir
:) Kaz konusuna gelince bende istiyorum kaz inşallah bu yaz edinicem .Hayvanlar açık alanda daha mutlu olduguna katılıyorum hem gelişimlerini hem yumurta verimlerini olumlu yönde etkiliyor.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 ----------

130'u gördüm :D kısmetse gelirim bu yazım haberleşiriz cins tavuklarını ordeklerine yada yumurtalarına talibim :D ben istanbuldayım nasil olur bilmem de kumese yeni kan gelir :D

Tamam beklerim.Ama cins tavugum yok şuanda :)Pekin ördeklerim olabilir:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:12 ----------

hocam ALLAH daha fazla fazla versın eger bu ıslerı severek benımseyerek yapıorsanız gercekten hayvanları cok sevıyorum hangı hayvan olmus onemlı degıl ,onlar bızlere emanet can onlar can , ahhh o alttakılerı gorunce var yaa ! gıkkıbık gıkkıbık dedıkce onlar offf nesye hocam super bır hobıdır devam etmenı tavsıye ederım.

Sağolun Allah razı olsun.Bu işi gerçekten severek yapıyorum sevmesem 1 dk durmam sevmesen bunlar için bu kadar uğraşmam fedakarlık etmem zamanımın çoğunlugunu bunlara ayırmam hasta olunca moralim bozulmaz iyileşmeleri için ilaçlara biton para vermem vs.:) Bazen yoruluyorum sıkılıyorum ama onları seviyorum
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bu kadar emek ve sevgi görünce selam vermeden geçemedim. 130 Gördüm arkadaş oldukça çabalamış. Başarılar diliyorum.
Küçüktüm ufacıktım. Bir ördek yavrum vardı. Mahallede herkes sürüler halinde hindi ördek tavuk falan bakardı o zamanlar. Bir gün bizim yavru, sürüye bir karıştı; koş koş arkalarından, ayıramadık sürüden gitti onlarla beraber. Ne ağlamış, ne üzülmüştüm...

Bahçede gezinen kanatlı hayvanları seyretmek insan ruhuna sakinlik verir, hoştur..
Apartman çocuklarının bilmediği, televizyon ve atari çocuklarının anlamadığı bir duygudur.

Tekrar bol şanslar diliyorum...
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Bu kadar emek ve sevgi görünce selam vermeden geçemedim. 130 Gördüm arkadaş oldukça çabalamış. Başarılar diliyorum.
Küçüktüm ufacıktım. Bir ördek yavrum vardı. Mahallede herkes sürüler halinde hindi ördek tavuk falan bakardı o zamanlar. Bir gün bizim yavru, sürüye bir karıştı; koş koş arkalarından, ayıramadık sürüden gitti onlarla beraber. Ne ağlamış, ne üzülmüştüm...

Bahçede gezinen kanatlı hayvanları seyretmek insan ruhuna sakinlik verir, hoştur..
Apartman çocuklarının bilmediği, televizyon ve atari çocuklarının anlamadığı bir duygudur.

Tekrar bol şanslar diliyorum...

Sağol Teşekkürler
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
abi naaptın sen yaa :mrgreen:
konunun başlangıcına bak sonuna bak.
bir tavuğun başından geçenler gibi oldu :mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
abi naaptın sen yaa :mrgreen:
konunun başlangıcına bak sonuna bak.
bir tavuğun başından geçenler gibi oldu :mrgreen:

Bunu demenizden korktugum için paylaşmakta tereddüt ettim :) Bu işi yapma amacım hiçbir zaman et yemek değil akrabalar gelmişti ve resimde gözükenler etlik tavuk piliçleri hazır arkabalar gelmişken ziyafet verelim dedik büyüdükce aşırı yem yiyorlar :) Zaten etlik civcivleri yemek için bakıyordum amacıma ulaşmış oldum ufak tabaktakiler ise kavga eden erkek bıldırcınlar birbirlerini öldürürler yoksa :) mazur görün :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Bunu demenizden korktugum için paylaşmakta tereddüt ettim :) Bu işi yapma amacım hiçbir zaman et yemek değil akrabalar gelmişti ve resimde gözükenler etlik tavuk piliçleri hazır arkabalar gelmişken ziyafet verelim dedik büyüdükce aşırı yem yiyorlar :) Zaten etlik civcivleri yemek için bakıyordum amacıma ulaşmış oldum ufak tabaktakiler ise kavga eden erkek bıldırcınlar birbirlerini öldürürler yoksa :) mazur görün :)

elbette ne olacakları belli ama sonunu düşünmüyoruz biz.ayy çok şekeeer çok güzeller derler.sabah kahvaltıda yumurtasını da yerler etini de :mrgreen: bakma kardeşim işin makarasındayız biz.

Afiyet, bal, şeker olsun pek bi güzel kızarmışlar :cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaaavv arkadaş:cyclopsan:cyclopsan

Bana et yasak, tavık yasak, hatta kanatlı dahil alayı yasak:salut: Semizotu yimekten kumaşım kamaştı:mrgreen::mrgreen: (söyleyemediniz değil mi:p)
Sen kalkmışın buraya, maşallah lezzet dimağını fotolamışsın:silent: yazık bana yaav.

bari ben de fotolardaki küçük civci leri seveyim. O yasak değil işte:mrgreen:

ellerine sağlık:rendeer:

Bu arada, ilkokul öğrencisi ile ilgili şu anektod bir ara nette gezmişti:

Öğretmen:
-Sevdiğiniz hayvanları yazınız
Öğrenci:
-tavuklarıçok severim, özelikle Tavuk Kızartmasını :))))
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
baslıgı hatım ettım.gordugum kadarıyla kendı damızlıklarından degılde.yumurta toplayıp kuluckadan cıkarıyorsun.pek makbul degıl.bılhassa sulun ve süs tavugu cinsleri için.hiç degilse elinde anac bır tavugun varsa cıkan civcivleri onun altına koy.anac olmayı ogrensınler.yoksa zıraat ,makıne gıbı tabır edılen kanatlılar anac olmuyor.ve yavru alamıyorsun.makine çıkınlarında aşı yapmak zorunda kalıyorsun.oda en ufak hava ve ortam degısımlerınde hastalanıp olmelerını neden oluyor.nacizane fikrim bu hususada dıkkat etmen.mumkun oldugunca dogallıktan sasma.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
baslıgı hatım ettım.gordugum kadarıyla kendı damızlıklarından degılde.yumurta toplayıp kuluckadan cıkarıyorsun.pek makbul degıl.bılhassa sulun ve süs tavugu cinsleri için.hiç degilse elinde anac bır tavugun varsa cıkan civcivleri onun altına koy.anac olmayı ogrensınler.yoksa zıraat ,makıne gıbı tabır edılen kanatlılar anac olmuyor.ve yavru alamıyorsun.makine çıkınlarında aşı yapmak zorunda kalıyorsun.oda en ufak hava ve ortam degısımlerınde hastalanıp olmelerını neden oluyor.nacizane fikrim bu hususada dıkkat etmen.mumkun oldugunca dogallıktan sasma.

Yanlış yorumlamışsınız yumurtaların % 90 kendi damızlıklarımdan.Çıkan civcivleri tavuk altına koymaya kalksam hangi birine başedicem ayda 50-100-200 duruma göre civcvi çıkıyor.Tavuk altına koymadın mı anaç olmazlar diye birşey yok :) makineden çıkan civcivler anaç olmaz diye birşeyde yok makineden çıkan civcivlerden yavru alınır aşıya falan gerek yok orda yanlışınız var teşekkürler yorumlarınız için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst