Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Büyük üretim yapan firmalar üreticiler civciv yumurtadan çıkmadan yumurta içerisinde otomatik makine ile aşı yapıyorlar kabuğun dışından kabuğu delip.Bazıları çıktıktan bir kaç saat sonra uzman kişlilerce tek tek yapılıyor.Ben aşı yapmıyorum ama :cat:
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
onu bunu bırakte bı tane de denızlı horozu bulundur derım :cat:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
5
abi gerçekten çok güzel bir uğraş bende hayvanlara bayılırım yaşım 13 bu sene allahın izniyle babam bana bir mobilet alıcak =)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Yeni resimler gelmiştir :cherry:


6662c945.jpg


7f45773b.jpg


8a4d4751.jpg


047a8149.jpg


389e0a06.jpg


9e542af1.jpg


3309b5df.jpg


fa71bfb4.jpg


ffee2612.jpg


90c6a758.jpg


025bb3e5.jpg


8e3688f0.jpg


e3f4e217.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

[/COLOR]
d76b7ab9.jpg


72909a82.jpg


1ec03454.jpg


61dfa1cc.jpg


f32750a2.jpg


1c28cb11.jpg


6014dd4a.jpg


7a3e1847.jpg


e3a1c671.jpg


4624ef00.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------

6ac38a15.jpg


0291eece.jpg


2a08089d.jpg


f7ea2f5e.jpg


c6a71d4a.jpg


96d99f03.jpg


05f45a8d.jpg


9431ea6d.jpg


2fba9a12.jpg
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
isimleri var mı bunların :p
horoz dövüşü yaptırmak istiosan çevrem var.beraber iyi para kaldırırız bahisten :p
 
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
29
Hocam harika bi hobin var gerçekten , herşeyi doğal olarak sağlayıp tüketiyorsunda bu da güzel bişey. Resimlerde şahane eline sağlık :)
Yaş şöle bi 40a falan gelsin bende dağbaşına bi ev yapıp doldurcam keçi, koyun, inek, tavuk, civciv ne bulursam:D suyuda dağdan hallederiz, elektrik içinde güneş paneli taktıkmı tamamdır al sana beleşten bi hayat :D
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
isimleri var mı bunların :p
horoz dövüşü yaptırmak istiosan çevrem var.beraber iyi para kaldırırız bahisten :p

Hangibirine isim vereyim :cherry: :cherry: şuanda toplam sayıyı gerçekten bilmiyorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------

Hocam harika bi hobin var gerçekten , herşeyi doğal olarak sağlayıp tüketiyorsunda bu da güzel bişey. Resimlerde şahane eline sağlık :)
Yaş şöle bi 40a falan gelsin bende dağbaşına bi ev yapıp doldurcam keçi, koyun, inek, tavuk, civciv ne bulursam:D suyuda dağdan hallederiz, elektrik içinde güneş paneli taktıkmı tamamdır al sana beleşten bi hayat :D

Herkesin hayalinde olan bişey bu kanatlı temini konusunda hertürlü yardımcı olunur :cherry: :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------

arada kesip yeme oluyor mu?::dpac::

Bu soruyu bu konuda da birkaç kişi sordu cevapladım hatta 1-2 sayfa öncesine bakarsan göreceğin resimler sana fikir veriri.Amacım et yemek değil hiçbir zaman ama kesip yediğimde oluyor :)
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
hacı evin içine bile sokmuşsun helal:p.beraber yaşıyonuz heralde.dikkat et sandalyenin üstündeyken oturma :D
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Alıntı yapıp sayfanın ahengini bozmak istemedim ama o tepside olanlar::dpac:: süper görünüyor. suyuna pilav yapacan miss...
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
son eklenen resimler arasında 5. resimdeki davık yavrusunun meraklı bakışlarına bayıldım :queen:

şu ana kadar senin başlığını hep görüp duruyodum ama kesin güvercindir diye hiç bakmamıştım. bugün öylesine bi bakayım dedim sayfayı hatim ettim :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
son eklenen resimler arasında 5. resimdeki davık yavrusunun meraklı bakışlarına bayıldım :queen:

şu ana kadar senin başlığını hep görüp duruyodum ama kesin güvercindir diye hiç bakmamıştım. bugün öylesine bi bakayım dedim sayfayı hatim ettim :)

:cherry: sağolasın
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
büyüdüklerini görmek hoş bi duygu olsa gerek. maşallah beraberce yaşıyolar.
o şaşkın şaşkın bakan tavuk yavrusu gerçekten çok hoş bi fotoğraf olmuş.
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
130'u_gördüm(bu rumuzda başlı başına bi olay zaten :p ) sen o resmi avatar resmi yap bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst