- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 555
- Konu Yazar
- #201
Kaybolan tavukların sonu .... :queen::queen::queen::queen:
TAVUĞUN ŞUÇU NE GİBİ BAŞLIKLAR OLABİLİRDİ :queen::queen:![]()
:cherry: Tam olarak tavuk değil tavuklar 10 adet tavuk 8 adet bıldırcın :queen:
Kaybolan tavukların sonu .... :queen::queen::queen::queen:
TAVUĞUN ŞUÇU NE GİBİ BAŞLIKLAR OLABİLİRDİ :queen::queen:![]()
isimleri var mı bunların
horoz dövüşü yaptırmak istiosan çevrem var.beraber iyi para kaldırırız bahisten![]()
Hocam harika bi hobin var gerçekten , herşeyi doğal olarak sağlayıp tüketiyorsunda bu da güzel bişey. Resimlerde şahane eline sağlık
Yaş şöle bi 40a falan gelsin bende dağbaşına bi ev yapıp doldurcam keçi, koyun, inek, tavuk, civciv ne bulursamsuyuda dağdan hallederiz, elektrik içinde güneş paneli taktıkmı tamamdır al sana beleşten bi hayat
![]()
arada kesip yeme oluyor mu?::dpac::
Alıntı yapıp sayfanın ahengini bozmak istemedim ama o tepside olanlar::dpac:: süper görünüyor. suyuna pilav yapacan miss...
son eklenen resimler arasında 5. resimdeki davık yavrusunun meraklı bakışlarına bayıldım :queen:
şu ana kadar senin başlığını hep görüp duruyodum ama kesin güvercindir diye hiç bakmamıştım. bugün öylesine bi bakayım dedim sayfayı hatim ettim![]()