Bu Sevda Bitmez...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk aşamasından bu yana haberdar olduğum bu mutlu birlikteliği evlilikle sürdürmek istemeniz beni çok mutlu etti. eeeee artık bizim yaşımız da kemale erdi . scooterlarımı kucağıma almadan göçüp gitmek istemiyorum . :mrgreen::mrgreen::p

hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan yürekçe . adnan menderes'de kapışmak üzere .
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
amin.... allah daha iyilerini size nasip eder inşallah :rendeer:

Ya müdürümm evlenen adama Allah daha iyilerini nasip etsin denirmii:queen::queen:

Abicim hayırlı uğurlu olsun ,tekerin düz bassın:rendeer:

ilk aşamasından bu yana haberdar olduğum bu mutlu birlikteliği evlilikle sürdürmek istemeniz beni çok mutlu etti. eeeee artık bizim yaşımız da kemale erdi . scooterlarımı kucağıma almadan göçüp gitmek istemiyorum . :mrgreen::mrgreen::p

hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan yürekçe . adnan menderes'de kapışmak üzere .

Sizde hoşgeldiniz kalıcı ve katılımcı olmanız dileğiyle:p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah mesut mutlu bahtiyar etsin :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah mutlu etsin :rendeer: darısı başıma hahaaa az kaldı ben de evleniyorum ::149:: ::haapppy:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
hyarlı olsun kaça patladı alım satım toplam ve mtrun fytıı nedirr yazrmısın
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayırlı olsun. Allah, kaza bela vermesin.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ilk aşamasından bu yana haberdar olduğum bu mutlu birlikteliği evlilikle sürdürmek istemeniz beni çok mutlu etti. eeeee artık bizim yaşımız da kemale erdi . scooterlarımı kucağıma almadan göçüp gitmek istemiyorum . :mrgreen::mrgreen::p

hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan yürekçe . adnan menderes'de kapışmak üzere .

haha kapışmak mı, sen evde otur da scooter larıma bak, ben dişime göre birini bulurum....:queen:

hyarlı olsun kaça patladı alım satım toplam ve mtrun fytıı nedirr yazrmısın

motorun bakımı ( bujiler, dişli ve zincir takımı,yağ, buji, filitreler) + devir + aksesuar 6000 ytl yi buldu
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Dostum hayırlı olsun..

Dikkatli ol, Tabanvay GT den sonra oldukça agrasif gelecektir :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Dostum hayırlı olsun..

Dikkatli ol, Tabanvay GT den sonra oldukça agrasif gelecektir :p

evet biraz agresif geldi ama 1 yıldır motosiklet kullanmıyordum. en son kullandığım motosikletim hyosung gv 250 idi. fakat bu kat kat agresif bir makina. lakin geçen pazar günü bir arkadaşın 250 lik cometini kullandım ve yağ gibi kayıyordu yolda. emin olun bu makinayı almasam kesinlikle comet alacaktım ama kısmet buymuş.... :bounce:

tavsiyen için teşekkürler :rendeer:

iki teker olsun çamurdanm olsun ama scooter olmasın....:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sencer hayırlı uğurlu olsun kardeşim :rendeer:, makina temiz duruyor.insan nişanlısıyla resim çekilmezmi, hani birlikte resimler.
yaza kapışmak üzere şimdilik hoşçakal.resimleri bekliyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst