amin.... allah daha iyilerini size nasip eder inşallah :rendeer:
ilk aşamasından bu yana haberdar olduğum bu mutlu birlikteliği evlilikle sürdürmek istemeniz beni çok mutlu etti. eeeee artık bizim yaşımız da kemale erdi . scooterlarımı kucağıma almadan göçüp gitmek istemiyorum . :mrgreen::mrgreen:![]()
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan yürekçe . adnan menderes'de kapışmak üzere .
ilk aşamasından bu yana haberdar olduğum bu mutlu birlikteliği evlilikle sürdürmek istemeniz beni çok mutlu etti. eeeee artık bizim yaşımız da kemale erdi . scooterlarımı kucağıma almadan göçüp gitmek istemiyorum . :mrgreen::mrgreen:![]()
hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan yürekçe . adnan menderes'de kapışmak üzere .
hyarlı olsun kaça patladı alım satım toplam ve mtrun fytıı nedirr yazrmısın
Dostum hayırlı olsun..
Dikkatli ol, Tabanvay GT den sonra oldukça agrasif gelecektir![]()