bu motor yağını bulabileceğim yer varmı?

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Senin arkadaşın motorun yağını kaç kmde bir değiştiriyor acaba yada yazın gidipte 10w40 yağmı kullanıyor yada onu geçtim bayırda full gaz veripmi sürüyor istersen o motor parçalanmaya olayını anlatmadan bunlar hakkında bilgi verseydin.Motoru adam gibi kullan yağın standardına göre istenilen kmde değiştir motora hiçbişey olmaz.Yağ incelmesindende motor pistonu takılıpta biyer kolu kırılmaz arkadaşım.Bence arkadaşın motoru farklı hırpalamış.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------

senin kullandığın motorda ucuz olduğu için ucuz yağ tercih edebilrsin. Kaliteli motosiklet kullananlar kaliteli yağ kullanır, ben 10,000tl ye motor alıcam gidicem litresi 5tl yağ alıcam, öyle yapmam. Benim yağlar bugün geldi 4 adet aldım kutusunu 20tl ye aldım.

Senin kullandığın motor ucuz demişsin motorun fiyatına göre yağ alınmaz arkadaş.Bu arada ben 5 tlyede yağ almıyorum en az 10 ile 15 tl arası bir fiyata alıyorum 20 liraya castrol almışlığımda olmuştur fakat bir artısını göremedim o ayrı.Benim kullandığım arabada var 55 milyarlık onun yağının 5 litresi serviste 75 tl o zaman 55 milyarlık arabaya renault servisi adi yağ koyuyor demek oluyor bu.Senin demek istediğin bu herhalde.ben 55 milyarlık arabaya 75 liralık yağ alıyorsam sen 10 milyarlık motoruna 20 liralık yağ alıyorsan kazık yiyorsun o zaman kardeş:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin arkadaşın motorun yağını kaç kmde bir değiştiriyor acaba yada yazın gidipte 10w40 yağmı kullanıyor yada onu geçtim bayırda full gaz veripmi sürüyor istersen o motor parçalanmaya olayını anlatmadan bunlar hakkında bilgi verseydin.Motoru adam gibi kullan yağın standardına göre istenilen kmde değiştir motora hiçbişey olmaz.Yağ incelmesindende motor pistonu takılıpta biyer kolu kırılmaz arkadaşım.Bence arkadaşın motoru farklı hırpalamış.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------



Senin kullandığın motor ucuz demişsin motorun fiyatına göre yağ alınmaz arkadaş.Bu arada ben 5 tlyede yağ almıyorum en az 10 ile 15 tl arası bir fiyata alıyorum 20 liraya castrol almışlığımda olmuştur fakat bir artısını göremedim o ayrı.Benim kullandığım arabada var 55 milyarlık onun yağının 5 litresi serviste 75 tl o zaman 55 milyarlık arabaya renault servisi adi yağ koyuyor demek oluyor bu.Senin demek istediğin bu herhalde.ben 55 milyarlık arabaya 75 liralık yağ alıyorsam sen 10 milyarlık motoruna 20 liralık yağ alıyorsan kazık yiyorsun o zaman kardeş:)
20 liraya yağ alıyorum ama 2000 de bir yağ değişmiyorum, mottorumun kitabında 10,000de bir yazıyor ama ben 5000de değişiyorum.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dün honda serviste bana bu yağdan koydular aradığım yağı orada rafta görünce çok sevindim gerçekten güzel bir yağ arkadaşlar. castrol yüzünden diğer yağları göremiyoruz..
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Arkadaşlar elimde ;Dört adet (Yeni ürün)Petrolofisi 15-50 Racing full sentetik (48 Lira)tanesi 12 liraya geliyor.Toptan veriyorum.Yağlar 4T motor yagı hardal tonlu bir kutuda ve tabiki açılmamış.Ayrıca ;Beş adet 1 litrelik OPET 10-40 yarı sentetik (65 Lira).İki adet Elf 10-40 yarı sentetik (24 Lira).Diger ilanlar bölümünde var.Piyasadaki fiyatları OPET ve MOBİL 17 Lira,PETROLOFİSİ 15 Lira.Kolay gelsin.Petrolofisinin linki Üstdeki 15-50 http://www.poas.com.tr/Default.aspx?pg=33213

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 ----------

Arkadaşlar elimde ;Dört adet (Yeni ürün)Petrolofisi 15-50 Racing full sentetik (48 Lira)tanesi 12 liraya geliyor.Toptan veriyorum.Yağlar 4T motor yagı hardal tonlu bir kutuda ve tabiki açılmamış.Ayrıca ;Beş adet 1 litrelik OPET 10-40 yarı sentetik (65 Lira).İki adet Elf 10-40 yarı sentetik (24 Lira).Diger ilanlar bölümünde var.Piyasadaki fiyatları OPET ve MOBİL 17 Lira,PETROLOFİSİ 15 Lira.Kolay gelsin.Petrolofisinin linki Üstdeki 15-50 http://www.poas.com.tr/Default.aspx?pg=33213
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
ben bugün aynı yağdan koydum motoruma 4 lt aldı benim motor yağ filtresi işçilik dahil 150 tl ödeme yaptım pazarlıklı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

mobil-1 15-50 yağ için lt fiyatı 30 tl dediler ama pazarlıkla yukarda yazdığım rakama işi hallettik ardından zeytinburnu tuzla yolculuk yaptım bakalım biraz daha kullanayayım yorumumu yazarım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------

izmirde yağ değişim işçiliğine 10 tl verirken ist da 30 tl gibi bir rakam istiyorlar fırsatım olursa artık kendim değiştiririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst